Takelwagen was ter plaatse. Heeft de auto niet weggehaald, want werd weggeroepen voor een spoedklus. Versperring gaat dus langer duren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef Hoog_groen het volgende:
Auto in het spoor tussen Zwolle en Meppel. Aankomende trein heeft een aanrijding weten te voorkomen.
echtquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef Hoog_groen het volgende:
[..]
Takelwagen was ter plaatse. Heeft de auto niet weggehaald, want werd weggeroepen voor een spoedklus. Versperring gaat dus langer duren.
twitter:NS_online twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 22:05:59Zwolle-Leeuwarden en Zwolle-Groningen: de auto op het spoor getakeld. Treinen Meppel-Zwolle gaan weer rijden. http://t.co/hysDWicrPi #Zl reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 22:07:50HERSTEL Zwolle-Leeuwarden/Groningen: de auto is natuurlijk VAN het spoor getakeld. Hoe dan ook; de treinen gaan weer rijden. reageer retweet
zelfs dat kunnen ze nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:08 schreef James1988 het volgende:
twitter:NS_online twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 22:05:59Zwolle-Leeuwarden en Zwolle-Groningen: de auto op het spoor getakeld. Treinen Meppel-Zwolle gaan weer rijden. http://t.co/hysDWicrPi #Zl reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 22:07:50HERSTEL Zwolle-Leeuwarden/Groningen: de auto is natuurlijk VAN het spoor getakeld. Hoe dan ook; de treinen gaan weer rijden. reageer retweet
Wat heeft er meer spoed dan een auto van het spoor te halen voor een takelwagen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef Hoog_groen het volgende:
[..]
Takelwagen was ter plaatse. Heeft de auto niet weggehaald, want werd weggeroepen voor een spoedklus. Versperring gaat dus langer duren.
Tijd dat ze dan overstappen op T-mobile. Dan fixt Die Deutsche misschien eens die blinde vlek bij Maartensdijk eindelijk eens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Ook de reden waarom het KPN netwerk altijd zo lekker werkt in de buurt van het spoor
Een auto uit het water halen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:37 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Wat heeft er meer spoed dan een auto van het spoor te halen voor een takelwagen?
Ik ken een niet nader te noemen grote busvervoerder waarbij er regelmatig problemen zijn met de verbinding met T-mobile...quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:18 schreef Fixers het volgende:
[..]
Tijd dat ze dan overstappen op T-mobile. Dan fixt Die Deutsche misschien eens die blinde vlek bij Maartensdijk eindelijk eens.
Ben ik ook wel benieuwd naar ja. Misschien een auto te water met iemand er nog in of zoquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:37 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Wat heeft er meer spoed dan een auto van het spoor te halen voor een takelwagen?
Maar da's maar een zaak voor de hulpdiensten lijkt me, een takelwagen komt pas achteraf normaliter neem ik aan. Dus als er niemand meer inzit. Maar misschien ook niet en dan is er natuurlijk wel iets voor te zeggen.quote:Op woensdag 11 september 2013 06:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar ja. Misschien een auto te water met iemand er nog in of zo
snelweg voor de berging afsluiten. Is het veiligheidsprobleem ook gelijk opgelostquote:Op woensdag 11 september 2013 09:14 schreef dcm360 het volgende:
Een stuk spoor waar zeker weten geen treinen over rijden is best wel een veilige locatie om een auto nog even wat langer te laten staan. Veel veiliger dan op de vluchtstrook van een snelweg bijvoorbeeld.
Ik moet er straks zijn. Hopen dat die prognose reeeel is.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:25 schreef DriekOplopers het volgende:
Zo. Den Bosch sinds aanvang dienst tot zeker 11 uur plat.
Pas nieuwe spullenboel daar. Knap gedaan.
Als de ProRail storing voorbij is, woekert de logistieke puinhoop van NS nog wel even voort...Sterkte.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:35 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik moet er straks zijn. Hopen dat die prognose reeeel is.
Het is niet waar dat nieuw materiaal storingsvrij is.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:25 schreef DriekOplopers het volgende:
Zo. Den Bosch sinds aanvang dienst tot zeker 11 uur plat.
Pas nieuwe spullenboel daar. Knap gedaan.
Ik moet van Eindhoven naar Scheemda. Dat is op zichzelf al een aardige wereldreis maar moet nu via Rotterdamquote:Op woensdag 11 september 2013 09:25 schreef DriekOplopers het volgende:
Zo. Den Bosch sinds aanvang dienst tot zeker 11 uur plat.
Pas nieuwe spullenboel daar. Knap gedaan.
Ik zit 's avonds het liefste achteruit aan de raamzijde, zodat ik de Thalys naar Parijs voorbij kan zien stormen over de HSLquote:Op woensdag 11 september 2013 09:58 schreef b2py het volgende:
Argh, van die mensen die perse vooruit willen zitten.
Nu ook minder treinen rond Schiphol door een wisselstoring.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:25 schreef DriekOplopers het volgende:
Zo. Den Bosch sinds aanvang dienst tot zeker 11 uur plat.
Pas nieuwe spullenboel daar. Knap gedaan.
Boeiend, en eigenlijk niet eens heel onlogisch als je er eens goed over nadenkt.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:48 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is niet waar dat nieuw materiaal storingsvrij is.
[ afbeelding ]
Het badkuipmodel.
Ik weet niet wat voor techniek er gebruikt wordt rondom Den Bosch. Wellicht ligt daar wel het nieuwste van het nieuwste en is het positief dat nu pas de eerste grote storing zich aandient.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:08 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Boeiend, en eigenlijk niet eens heel onlogisch als je er eens goed over nadenkt.
Maar die kinderziekte-fase, hoelang hoort die te duren?
En geldt dat vooral voor een nieuw ontworpen apparaat, of ook voor het toepassen van die nieuw-ontworpen apparaten in wat verder een soort bouwstenen-systeem is, zoals een emplacementsbeveiliging die is opgebouwd uit onderdelen die op zich al als kinderziektevrij moeten worden beschouwd?
Ik wil hier als vaste meelezer van dit topic toch heel even op inhaken.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:58 schreef b2py het volgende:
Argh, van die mensen die perse vooruit willen zitten. Dat is pas een ergernis.
er komen nog wel verstoringen voor, maar ik heb het idee dat het er een stuk minder zijn dan een jaar geleden. Dat ProRail vrijwel al het kabelwerk en de assentellers en dergelijke vervangen heeft scheelt behoorlijk in het aantal storingen.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:39 schreef Peter het volgende:
Is de achterhoek eigenlijk al zo'n tijd storingsvrij of missen we de wisselstoringen gewoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |