sterkte manquote:Op woensdag 11 september 2013 07:43 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Pico, die Kawa moet je maar effe vergeten, ik mag op de crash lijst van deze maand. Lig nu op de EHBO.. Kawa is aardig uitgekleed ben ik bang.
Onderuitgegleden bij het aanremmen naar een rotonde die ik al 1000 keer genomen hen, achterwiel blokkeerde, gleed meteen weg, en met de motor min of meer op me de schuine kant van de rotonde op gegleden, ding van me afgetrapt en dawast.. Ik was net weer overeind gekrabbeld, toen de derde voorbijrijdende auto al stopte, en die heeft 112 gebeld..
Heb denk ik weinig, alleen een bak spierpijn, zijn net foto's gemaakt, lig te wachten op de uitslag.
kweenie, was de 2e rotonde die ik tegenkom, en ik nam hem op dezelfde manier als de eerste en als altijd, ik trapte op de rem, dacht; heej, hij glijdt, en voor ik het wist deed ik een elbowdown en lag ik achterstevoren op het middendeel van de rotonde..quote:Op woensdag 11 september 2013 09:24 schreef densmee het volgende:
Sterkte sd, mooi kut zoiets. Dieselolie op de weg en nat?
zag het net voorbij komenquote:Op woensdag 11 september 2013 07:43 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Pico, die Kawa moet je maar effe vergeten, ik mag op de crash lijst van deze maand. Lig nu op de EHBO.. Kawa is aardig uitgekleed ben ik bang.
Onderuitgegleden bij het aanremmen naar een rotonde die ik al 1000 keer genomen hen, achterwiel blokkeerde, gleed meteen weg, en met de motor min of meer op me de schuine kant van de rotonde op gegleden, ding van me afgetrapt en dawast.. Ik was net weer overeind gekrabbeld, toen de derde voorbijrijdende auto al stopte, en die heeft 112 gebeld..
Heb denk ik weinig, alleen een bak spierpijn, zijn net foto's gemaakt, lig te wachten op de uitslag.
Damn, heftig man. Sterkte, hopen dat het inderdaad meevalt!quote:Op woensdag 11 september 2013 07:43 schreef Sounddragon het volgende:
Oh, het nieuws was er al. Bereid je voor op een paar dagen bankliggen ja, die spierpijn is een bitch.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:06 schreef Sounddragon het volgende:
Dank allemaal, alle foto's, echo's, testen en shit zijn OK, het schijnt dat ik het ga overleven, al zal het wel effe pijn doen
Nu wachten tot ik op mag rotten, heb trek in een peuk
Nee, zuster en ik konden hem samen nog net houden bij dat flauwvallen, alleen lukt dat dus helemaal niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:23 schreef picodealion het volgende:
Ik zie jou hem inderdaad nog niet zo gauw rondsjouwen. Maar enig idee waarom flauwgevallen? Geen hersenschudding oid?
Hij mag toch blijvenquote:Op woensdag 11 september 2013 13:34 schreef stinkie het volgende:
Word vrees is "gewoon" naar huis straks. Duikmaat van me had ongeluk met mountainbike en kon met een valiumpje vertrekken. Inclusied gebroken kaak, ontwrichte schouder en gekneusde ribben
Heeft ie nog iets geraakt bij het vallen? Ik las het net in de auto () maar zoals het geschreven stond leek het mee te vallen?
Mmm... dat je na een tijdje alsnog zulke aanvallen krijgt kan er wel echt wat aan de hand zijn. Laten we maar hopen dat het meevalt.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij mag toch blijven. En zoals ik het begrijp moet ie morgen kunnen traplopen, anders mag ie niet naar huis.
En nee, hij heeft alleen het asfalt + de rotonde geraakt en de motor die op 'm lag er vanaf geschopt. Dus er zullen wel wat spieren gekneusd zijn oid.
Maar ben je ook op je hoofd gevallen?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:13 schreef Sounddragon het volgende:
Helleuw, het valt voor mijn gevoel niet mee, tuurlijk heb ik niks gebroken, maar staan en lopen zijn voorlopig nog even bijzondere verrichtingen, vooral lopen is zelfs met krukken een drama. Zit nu in een karregie, en daarmee behelp ik mezelf wel, kan iig lekker een peukie gaan doen en een frisse neus halen als ik zin heb.
Magoei, laten we niet teveel over zielige ikke ? zeikwijven, daar hebben we de SC voor.![]()
Brommer is deaud denk ik, en ik sta met stip op 1 op de crashlist van deze maand
daar deed je het voor natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 16:13 schreef Sounddragon het volgende:
Brommer is deaud denk ik, en ik sta met stip op 1 op de crashlist van deze maand
Nee, dat zei Anne toch al? helm is nog heel, geen krasje te zien, op mijn broek en jas trouwens ook niet echt, op mijn laarzen is op een sluiting wel iets van schaafschade te zien, en mijn jas zit onder de bagger, maar over all is er weinig meer te zien. erg apart, want is denk dat ik een glijer van zeker een metertje of 30 - 40 heb gemaakt @ 50 - 60 km/h.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar ben je ook op je hoofd gevallen?
Volgens mij ben ik voor geen duppie verzekerd voor eenzijdige ongevallen, dus eigenlijk alleen om in de lijst te komen, en uiteraard ook om ervoor zorg te dragen dat pico hem niet kooptquote:Op woensdag 11 september 2013 16:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar deed je het voor natuurlijkeigenlijk is het gewoon een verzekeringscam
nja beter de kawa dan de CB maar liever helemaal niet natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 16:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik voor geen duppie verzekerd voor eenzijdige ongevallen, dus eigenlijk alleen om in de lijst te komen, en uiteraard ook om ervoor zorg te dragen dat pico hem niet koopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:21 schreef Dekatria het volgende:
Doe nog eens zo'n blikkiehaha heb je die van motormeuk? daar had ik hem vanmiddag geplaatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun

Ik dacht dat ze enkel gixxers zo verkrachtenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou dit plaatje maar weghalen... je zit nog in je proeftijd vanwege die mp3 opmerking
Den Haag, zuid-Holland? Hoe groot is je regioquote:Op donderdag 12 september 2013 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Antilliaan geworden?
Stinkie, weet jij nog goede duikscholen in de regio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |