SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Follow the damn train CJ!quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wel heel veel spoor trouwens!
Same. Veel mensen zijn vrij negatief over de game, maar ik heb me er echt goed mee vermaakt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:29 schreef Zhano het volgende:
GTA is gewoon 1 van de spellen die je blind kunt kopenOok al vond ik IV iets minder, toch geen spijt van de aankoop. Nog genoeg uurtjes gespeeld.
Just or Unjustquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:29 schreef Zhano het volgende:
GTA is gewoon 1 van de spellen die je blind kunt kopenOok al vond ik IV iets minder, toch geen spijt van de aankoop. Nog genoeg uurtjes gespeeld.
Ik wil er niks van zienquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:31 schreef kaos- het volgende:
Het gaat nu ernstig tijd worden voor gameplay hoor, ben er wel een beetje klaar mee.
Het zou toch veel groter zijn dan alle mals bij elkaar ?quote:
Dit idd. En gewoon wat aankloten blijft ook altijd leuk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:30 schreef kaos- het volgende:
[..]
Same. Veel mensen zijn vrij negatief over de game, maar ik heb me er echt goed mee vermaakt.
Ik ook niet. Missies dan. Maar stukje gameplay dat iemand even aan het rondkloten is lijkt me wel wat.quote:
Ja ok, das wel acceptabel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:36 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Missies dan. Maar stukje gameplay dat iemand even aan het rondkloten is lijkt me wel wat.
Laat Youtube niet eens door denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:36 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Missies dan. Maar stukje gameplay dat iemand even aan het rondkloten is lijkt me wel wat.
Youtube is dan ook niet de enige videostreamert gelukkigquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:37 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Laat Youtube niet eens door denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |