abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131018831

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_131018896
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:08 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Wheheh inderdaad :') Ook wel eens gasten gezien die tijdens het trainen al whey namen.
Jakes on you, die amino's binden zich meteen aan de spieren vast, extra gains.

See you on the other side fucker, the other side where i'm sickening dorian yates 92' barndoor back, tom platz wheels, shredded out of my marbles, IFBB Pro style sickening, you tube star and bodybolder who sponerd iron mag labs,nothing but peanut peace out baby www.com http jasongh15 euh if you have upper lower body the lower upper body needs work you have problem baby jason15 discount code www.http://
pi_131018942
Misschien maar even een potje Muscle Protect halen dan bij B&F, van die gepoederde amino's voor tijdens het trainen. Hopelijk kan ik dan eindelijk 350kg deadliften.
pi_131019067
Nee maar serieus, toen ik ooit begon met trainen zat ik vol met broscience ... was er maar iemand die mij toen had gezegd hoe en wat...

ach waarschijnlijk had ik het toen niet geloofd en ging ik koppig verder op eigen manier :P
pi_131019097
Backyard meet of the century blijft heerlijk om naar te kijken!

The Lilliebridges (Eric, Ernie Sr and Jr), Pete Rubish, Brent Willis, Vince Urbank, George Leeman, Chris Hickson, Dan Green, and Brandon Lilly

dinsdag 10 september 2013 @ 12:27:07 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131019232
Ik neem al tijden geen whey meer. Heb ook al een tijdje niks gegaind zoals al eerder te lezen viel. Fuckarounditis all the way. Gister weer lekker aan de gang geweest, ben nog een beetje zoekende qua oefeningen etc maar dat gaat wel goed komen. Nu proberen overdag een beetje in beweging te blijven, anders sta ik straks niet meer op uit m'n bureaustoel. Had net al flink moeite om de trap op te lopen :').

Wilde vanochtend een ontbijtshake maken, zat er nog pannekoekenbeslag in de blender :'). Dus toen maar lekker pannenkoeken staan bakken :9. Morgen nieuwe kans.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_131019268
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:27 schreef fathank het volgende:
Ik neem al tijden geen whey meer. Heb ook al een tijdje niks gegaind zoals al eerder te lezen viel. Fuckarounditis all the way. Gister weer lekker aan de gang geweest, ben nog een beetje zoekende qua oefeningen etc maar dat gaat wel goed komen. Nu proberen overdag een beetje in beweging te blijven, anders sta ik straks niet meer op uit m'n bureaustoel. Had net al flink moeite om de trap op te lopen :').

Wilde vanochtend een ontbijtshake maken, zat er nog pannekoekenbeslag in de blender :'). Dus toen maar lekker pannenkoeken staan bakken :9. Morgen nieuwe kans.
Ik heb mijn blender vorige week weggegooid omdat er een opgedroogd mengsel van havermout melk en whey inzat.. harder dan cement.
pi_131019302
Gewoon maandag, Henk. Gebruik maken van de wekelijkse reset.
BEASTMODE
pi_131019356
Thanks voor de antwoorden! Ik ga eerst eens zo'n proefpakket nemen en kijken welke het beste bevalt.
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:32:44 #10
69994 seto
-|||--------|||-
pi_131019363
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:23 schreef dreamerbulk het volgende:

The Lilliebridges (Eric, Ernie Sr and Jr), Pete Rubish, Brent Willis, Vince Urbank, George Leeman, Chris Hickson, Dan Green, and Brandon Lilly

Shit die Urbank, wat een beest.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:32:54 #11
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_131019368
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:23 schreef dreamerbulk het volgende:

Die langharige dwerg Dan Green heeft duidelijk een bouw, maar ook een techniek die netto veel minder energie kost. Athans, als je ziet hoe hoog i uiteindelijk het gewicht tilt (door zo idioot wijd te gaan staan o.a.) dan is dat 1/3 en bij sommige zelfs bijna de helft minder hoog dan bij de rest lol.
pi_131019422
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:32 schreef seto het volgende:

[..]

Shit die Urbank, wat een beest.
Haha ja, maar george leeman(babyslayer) is ook een ogre ... 21 jaar was ie daar.
pi_131019459
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:32 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Die langharige dwerg Dan Green heeft duidelijk een bouw, maar ook een techniek die netto veel minder energie kost. Athans, als je ziet hoe hoog i uiteindelijk het gewicht tilt (door zo idioot wijd te gaan staan o.a.) dan is dat 1/3 en bij sommige zelfs bijna de helft minder hoog dan bij de rest lol.
Ja leverages, niet voor niets wereldrecordhouder als ik mij niet vergis.

Maar kijk naar george leeman zijn armen(en pete rubish en chris hickson) zijn extreem lang... hun spanwijdte is vaak langer dan hun lichaamslengte .. daarom perfecte deadlift lichamen.
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:36:34 #14
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_131019474
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:36 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ja leverages, niet voor niets wereldrecordhouder als ik mij niet vergis.

Maar kijk naar george leeman zijn armen(uberhaupt bijna iedereen daar) zijn extreem lang... hun spanwijdte is vaak langer dan hun lichaamslengte .. daarom perfecte deadlift lichamen.
Ja, je hoeft veel minder diep te "bukken" idd.
pi_131019480
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:36 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja, je hoeft veel minder diep te bukken idd.
idd

btw die dan green is bijna 180cm :D zou je niet zeggen he... 5.10 is ie

maar aan de andere kant is sumo stance wel weer veel zwaarder op het posterior chain...
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:45:53 #16
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_131019712
Het Straatsoldaar-dieet past ook prima in IIFYM, dus TT ongegrond.
Deathlift or Die.
pi_131019747
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
Het Straatsoldaar-dieet past ook prima in IIFYM, dus TT ongegrond.
lol voor degene die aware zijn .. die titel is gebasseerd op het broscience filmpje van Greg Plitt een aantal maanden terug..

medelijden met de jongeren die in zijn valkuil vallen whehehe
pi_131019790
Ik vind die Greg Plitt zo'n kuthoofd hebben, punchable face
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:49:47 #19
253447 Ethanolic
pi_131019793
quote:
THAT WOULD MAKE THIS THE "PERFECT" SUPPLEMENTATION AROUND YOUR EXERCISE FOR GAINING MUSCLE MASS:

30 min. before exercise
0.2 g/kg whey

Directly before exercise
0.4 g/kg high glycemic index carbs
15 g EAAs

Perhaps during exercise
A 4-6% CHO solution (not so important for BBers)

Immediately following exercise
15 g EAAs

20-30 min. following exercise
0.2 g/kg whey

WHEN YOU CAN NOT ADD BCAA'S OR EAA'S, YOU USE THE FOLLOWING SCHEDULE:

30 min. before exercise
0.2-0.3 g/kg whey

Directly before exercise
0.4 g/kg high glycemic carbs

Perhaps during exercise
A 4-6% CHO solution (not so important for BBers)

0.2-0.3 g/kg whey (If you're neurotic, you may choose to take the whey 20 min. before the end of the training and the carbs immediately following exercise)

WHEN CUTTING THIS SCHEDULE WILL PREVENT MUSCLE LOSS:

30-60 min. before exercise
0.2-0.3 g/kg whey

Directly before exercise
5 g BCAAs

5 g BCAAs

0.2-0.3 g/kg whey
Wanneer moet ik eigenlijk mijn creatine innemen???

SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door Ethanolic op 10-09-2013 12:54:53 ]
Deathlift or Die.
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:57:31 #20
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131019968
Wat een gemierenneuk in de marge :') Leveren ze er ook een personal assistant bij om je shakes te preppen en aan te geven?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_131020073
Dit inderdaad, dat gedoe in de marge met supplementen. En ook van die gasten die dan eiwitten nemen voor het slapen zodat er tijdens de slaap geen spieren worden afgebroken enz :')

Wat dat betreft geloof ik meer in de boeren benadering, veel vlees eten, zorgen dat je genoeg carbs hebt voor de energie en voor het trainen nog ff wat eten als je honger hebt.
  dinsdag 10 september 2013 @ 13:04:22 #22
253447 Ethanolic
pi_131020157
Nu ik er over nadenk heb ik nog geen shake genomen na mijn workout vanmorgen...
Deathlift or Die.
  dinsdag 10 september 2013 @ 13:20:28 #23
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_131020598
Gisteren military press en upright row als schouder oefeningen genomen (anders dan met de roze dumbells tijdens bodypump). Voel ze nu voor het eerst echt. Inclusief trics en lats.

Voorlopig even exit raises en rear flyes
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_131020673
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:20 schreef stinkie het volgende:
Gisteren military press en upright row als schouder oefeningen genomen (anders dan met de roze dumbells tijdens bodypump). Voel ze nu voor het eerst echt. Inclusief trics en lats.

Voorlopig even exit raises en rear flyes
beter face pulls voor rear delts
  † In Memoriam † dinsdag 10 september 2013 @ 13:46:01 #25
230491 Zith
pls tip
pi_131021260
Wat een gezeik op whey/proteineshakes oppeens zeg :?

-Het is een van de goedkoopste vormen van eiwitten
-Je krijgt er (bijna) geen andere macro's bij binnen.
-Je weet precies wat je binnen krijgt waardoor je preciezer kunt dieeten .
-Er is een redelijke consensus dat de timing van intake van belang is (met wat notities bij fasted state, leeftijd, en soort proteine).

Wat zijn de nadelen precies (- naast dat sommigen je (blijkbaar) hoofdschuddend aankijken)?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')