Nogal jaquote:
Inderdaad, hoe oud is 'tie eigenlijk? In mijn herinnering was hij 50, maar nu, met die ouders ernaast, denk ik jonger.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij denkt dat 't alleen werkt voor het plassen.
zelfoverschattingquote:Op zondag 8 december 2013 20:42 schreef marcodej het volgende:
Als hij 45 brieven weet te krijgen moet ik er wel 500 kunnen krijgen.
Dat deed ik ook.quote:Op zondag 8 december 2013 20:42 schreef alors het volgende:
Ik hou van jou schrijven aan een wildvreemdedan spoor je toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
Ik zou best samen een rondje met je willen fietsen Marco.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 20:43 schreef Renesite het volgende:
Een functie inschakelen die ik al 49 jaar niet gebruik
FUCKING HEELLLLL![]()
![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat deed ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 8 december 2013 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat deed ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 20:43 schreef Renesite het volgende:
Een functie inschakelen die ik al 49 jaar niet gebruik
FUCKING HEELLLLL![]()
![]()
Beetje rare opmerking dit.quote:Op zondag 8 december 2013 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou best samen een rondje met je willen fietsen Marco.
nee nog nietquote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hadden we die uit Frankrijk al gezien dan? Of zit ik weer te weinig op te letten?
Nee. Nog niet geweest iddquote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hadden we die uit Frankrijk al gezien dan? Of zit ik weer te weinig op te letten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |