abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:50:32 #26
390756 guler
Apple® iPussy ©
pi_131029309
Donderflikkerstraal eens dood of zo

[ Bericht 47% gewijzigd door Re op 10-09-2013 18:01:23 ]
Biji Turkai! Biji Mocroflavor! Biji Hollandistang! Biji Kavatistang G
pi_131029427
Je moet dichter worden, wat een heerlijke, bijna poėtische schrijfstijl.
Inhoudelijk heb ik weinig te melden overigens :')
pi_131029462
Even voor alle duidelijkheid: ik zoek niet iemand die precies al mijn interesses deelt. Dat zou waarschijnlijk ook niet leuk zijn; je wilt toch ook weleens iets nieuws van elkaar leren, lijkt me.

Met "intellectuele klik" bedoel ik meer een niet al te groot verschil in intelligentie en manier van naar de wereld kijken. Voor iemand die alleen maar op de bank voor de TV wil zitten en nooit eens een boek leest of ergens diep over nadenkt, zou ik niet veel romantische gevoelens kunnen opbrengen, denk ik. Niet dat ik TV-kijken een inferieure bezigheid of iets dergelijks vind: zoals gezegd kijk ik zelf ook af en toe graag naar sitcoms e.d. Maar toch zie ik bijvoorbeeld nog liever het Uffizi-museum (daar ben ik afgelopen december geweest). Het zou leuk zijn als ik daarheen kon met mijn vriendin, zonder dat zij zich meteen dood verveelt. Daarna Italiaanse kleren shoppen (of wat ze ook wil) zou ik helemaal niet erg vinden, hoewel het niet echt mijn ding is.

Zoals rhubarbje al zegt, lijkt het me geen onredelijke eis dat we ongeveer op dezelfde golflengte zitten. Sterker nog: het is helemaal geen harde eis. Ik heb mijn voorkeuren, zoals iedereen, maar dat betekent niet dat ik nergens anders voor opensta.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:21 schreef harrytwatter het volgende:
ik heb je OP half gelezen (luiheid) maar wat zijn je intresses?
Oudgrieks theater, had ik al genoemd;
klassieke muziek, vooral barok, maar ook wel eerdere en latere werken;
muziektheorie;
literatuur, poėzie (Nederlands, Engels en Frans);
filosofie (wetenschapsfilosofie, kenleer);
geschiedenis;
koken;
met de hond wandelen; de natuur in;
films (kostuumdrama's, fantasy).

Overigens is het absoluut niet zo dat ik me altijd met al die dingen tegelijkertijd bezighoud. Het gaat bij mij veeleer in "fasen". De laatste tijd ben ik bijvoorbeeld weer helemaal "into" muziektheorie. Filosofie is dan geheel op de achtergrond.

[ Bericht 1% gewijzigd door dingesdedinges op 10-09-2013 18:05:52 ]
pi_131029774
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Je moet dichter worden, wat een heerlijke, bijna poėtische schrijfstijl.
Inhoudelijk heb ik weinig te melden overigens :')
Dank je wel. Toch denk ik dat je voor gedichten beter bij guler kunt zijn:
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:50 schreef guler het volgende:
Donderflikkerstraal eens dood of zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door dingesdedinges op 10-09-2013 18:17:45 ]
pi_131030702
Ik snap niet wat je culturele achtergrond ermee te maken heeft? Welke zijn de seksueel aantrekkelijke rassen dan? Surinamers ofzo?

Ik denk dat er genoeg meisjes zijn die van Aziaten houden.

Ik denk dat je handicap een probleem kan zijn inderdaad, maar je intellect kan dat compenseren. Heb je lexa geprobeerd?
nay
pi_131031197
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:34 schreef TomAdorson het volgende:
Ik snap niet wat je culturele achtergrond ermee te maken heeft? Welke zijn de seksueel aantrekkelijke rassen dan? Surinamers ofzo?

Ik denk dat er genoeg meisjes zijn die van Aziaten houden.

Ik denk dat je handicap een probleem kan zijn inderdaad, maar je intellect kan dat compenseren. Heb je lexa geprobeerd?
Natuurlijk zullen er vrouwen zijn die wel op Oost-Aziatische mannen vallen. Toch vermoed ik dat ze onder de autochtoon Nederlandse vrouwen in de minderheid zijn. Factoren die hierbij een rol spelen, zouden kunnen zijn: lichaamslengte, spierverdeling, ogen en raciale stereotypen. Ik heb herhaaldelijk vrouwen met klem horen beweren dat ze Chinezen en Japanners lelijk vinden. Aan de andere kant heb ik hier geen harde cijfers over, dus ik kan het fout hebben.

Heb jij goede ervaringen met Lexa? Ik heb zelf een paar jaar geleden e-matching geprobeerd. Dat vond ik eigenlijk drie keer niks.
pi_131031484
Ik las laatst in het AD een artikel over een pas opgerichte datingsite voor mensen met een beperking (zoals een spierziekte). Ik weet alleen niet meer hoe die site heet, ik kijk zo nog wel bij het oud papier.
pi_131031527
Okcupid is volgens mij wat relaxter (daarmee bedoel ik dat het niet meteen om relaties hoeft te gaan)
Het zelfde geld (denk ik) voor paiq

ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt ervaring mee heb, maar dat is mijn beeld
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_131031547
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:50 schreef dingesdedinges het volgende:

[..]

Natuurlijk zullen er vrouwen zijn die wel op Oost-Aziatische mannen vallen. Toch vermoed ik dat ze onder de autochtoon Nederlandse vrouwen in de minderheid zijn. Factoren die hierbij een rol spelen, zouden kunnen zijn: lichaamslengte, spierverdeling, ogen en raciale stereotypen. Ik heb herhaaldelijk vrouwen met klem horen beweren dat ze Chinezen en Japanners lelijk vinden. Aan de andere kant heb ik hier geen harde cijfers over, dus ik kan het fout hebben.

Heb jij goede ervaringen met Lexa? Ik heb zelf een paar jaar geleden e-matching geprobeerd. Dat vond ik eigenlijk drie keer niks.
Ik niet, maar een vriend wel. Val wat ik begrijp is lexa voor hoogopgeleide mensen en de vrouwen zijn ook op zoek naar intellectuele mannen.

Ik denk wel dat je met je intellectuele kanten je introvertie kan compenseren. Je handicap wordt misschien iets moeilijker, maar er zullen zeker wel vrouwen zijn die daarvoor openstaan.
nay
pi_131031579
Ik zou in ieder geval niet opgeven. Je bent 29 en je hebt veel goede kwaliteiten.
nay
pi_131031797
ik vind zowieso niet dat internet daten slim is niet onaardig bedoelt maar als ik het woord handicap lees schrikt dat mij af ( ja vooroordeel ik weet )
maar goed als ik iemand ontmoet met wie t leuk is etc kijk je daar sneller overheen.
mischien workshops ofzo waarbij je samenwerkt. ik ben niet zo heel erg thuis in je intresses maar voor poezie zal je ongetwijfeld open avonden hebben ergens. en literatuur koken muziek filosofie en geschiedenis heb je vast workshops voor.
pi_131032094
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:06 schreef harrytwatter het volgende:
ik vind zowieso niet dat internet daten slim is niet onaardig bedoelt maar als ik het woord handicap lees schrikt dat mij af ( ja vooroordeel ik weet )
maar goed als ik iemand ontmoet met wie t leuk is etc kijk je daar sneller overheen.
mischien workshops ofzo waarbij je samenwerkt. ik ben niet zo heel erg thuis in je intresses maar voor poezie zal je ongetwijfeld open avonden hebben ergens. en literatuur koken muziek filosofie en geschiedenis heb je vast workshops voor.
Dit is wel een heel goed punt ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_131035469
quote:
Daarom juist was dat artikel in het AD. Dat de mensen met een beperking meer kans kregen. Maar misschien is internetdating inderdaad niet de juiste plek voor de TS. Verder wel super tips trouwens!
pi_131035844
quote:
Ik vermoed dat je gelijk hebt. De interesse die mij op e-matching ten deel viel was bijna nul.

Zal eens kijken of er dergelijke workshops gehouden worden bij mij in de buurt. Goede tip!
pi_131036308
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 20:15 schreef Zaporizhzhya het volgende:

[..]

Daarom juist was dat artikel in het AD. Dat de mensen met een beperking meer kans kregen. Maar misschien is internetdating inderdaad niet de juiste plek voor de TS. Verder wel super tips trouwens!
Er bestaan al meerdere van dergelijke sites trouwens. Wel heb ik de indruk dat het er, omdat het aanbod zo gefragmenteerd is, vaak een beetje een dooie boel is. De enige met echt veel leden is zeddnet.nl, geloof ik. Daar heb ik een tijdje rondgehangen, maar niet echt een klik met iemand gekregen.

Wat me trouwens opvalt, is dat ik vaak veel beter lijk te passen bij vrouwen uit oudere generaties. Een van mijn beste vriendinnen is een dame van ergens in de 80, en we hebben best wel veel interesses gemeen. (Ik val niet op bejaarde vrouwen trouwens.)
  dinsdag 10 september 2013 @ 20:39:37 #41
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_131036858
Ik heb je verhaal wel helemaal gelezen.
Ik heb geen tips.

Ik wou alleen even kwijt dat je schrijfstijl zeer aantrekkelijk is. Dat kom hier niet vaak voor op het forum.

Ik ben bezet, maar een Oost-Aziatisch uiterlijk kan ik zeer zeker aantrekkelijk vinden, en spasmen doen daar ook niet aan af.
En als ik iets heb geleerd; als ik dit vind, dan lopen er meerderen van rond ;)

Succes
pi_131037769
ik denk dat je een beetje te veel inzet op "niemand wil mij". ergens. onbewust. denk ik. want het probleem wat je beschrijft over geen relatie; hoe vaak komt die hier nou niet voorbij? een heleboel mensen zijn ongewenst vrijgezel. ik garandeer je dat er zat mensen zijn die niet letten op uiterlijkheden. sure, zat wel, maar ook een heleboel niet :)

dus hoe vind je die dan? tsja. ik zou het zoeken in je eigen vriendenkring. ga naar verjaardagsfeestjes, doe een workshop over iets wat je leuk vindt. dat werk. en heb daar gewoon plezier in en stel je open. meer kan je niet doen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator dinsdag 10 september 2013 @ 21:15:10 #43
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_131039469
TS, ik begrijp je wel hoor. Ik heb zelf ook een handicap, dus die gedachte sluipt ergens bij mij achter in mn hoofd ook altijd wel rond. Toch zijn er genoeg vrouwen geweest die zich daar to-taal niet aan gestoord hebben, dus het kan wel degelijk :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_131041035
volksuniversiteit als je die in de buurt hebt zijn vaak niet heel duur (hier dan althans)

enne bij deze alvast een aanvraag voor update als je iemand hebt gevonden, dan lees ik wel alles :P
  dinsdag 10 september 2013 @ 22:59:49 #45
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_131045842
Geef de moed niet op, dat is alles wat ik kan zeggen na je verhaal gelezen te hebben.
pi_131046935
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ik heb je verhaal wel helemaal gelezen.
Ik heb geen tips.

Ik wou alleen even kwijt dat je schrijfstijl zeer aantrekkelijk is. Dat kom hier niet vaak voor op het forum.

Ik ben bezet, maar een Oost-Aziatisch uiterlijk kan ik zeer zeker aantrekkelijk vinden, en spasmen doen daar ook niet aan af.
En als ik iets heb geleerd; als ik dit vind, dan lopen er meerderen van rond ;)

Succes
Hier sluit ik me volledig bij aan. Je interesses klinken juist echt heel interessant..!
Misschien je daten focussen op hoger opgeleiden? Daar zijn ook dating sites voor toch?
Daar heb je misschien wat meer kans op gezamenlijke interesses.
  dinsdag 10 september 2013 @ 23:56:30 #47
198365 Morendo
The Real Deal
pi_131047677
Is TS bekend met de wereld van Pickup Artists?

R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #6
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_131050461
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:56 schreef Morendo het volgende:
Is TS bekend met de wereld van Pickup Artists?

R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #6
ow god
blijf daar alsjeblieft ver vandaan TS

zeker het type vrouw dat je zoekt ga je hier niet mee krijgen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_131052677
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ow god
blijf daar alsjeblieft ver vandaan TS

zeker het type vrouw dat je zoekt ga je hier niet mee krijgen
Geen zorgen. Ik weet zo onderhand wel dat pick-up artists voornamelijk snake oil verkopen. Bovendien gaan al die trucs sowieso niet werken, en wel om de volgende reden: zodra ik mijn mond opendoe, denken veel vrouwen (en mannen) dat ik behalve lichamelijk ook verstandelijk beperkt ben. Natuurlijk kan ik dat soort aannames met mijn conversatie uiteindelijk wel ontkrachten, maar het is me nog nooit gelukt om vanuit zo'n "gerehabiliteerde" positie iemand te versieren. Net alsof de sprong van "mongool" (waar ik ook echt op lijk) naar "kanjer" voor veel mensen psychologisch te ver is. Sommigen wringen zich al in mentale allerlei bochten om mijn "mongool"-status in stand te houden. (Wat dan soms weer best komisch is.)
  Moderator woensdag 11 september 2013 @ 11:37:59 #50
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_131054356
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:37 schreef dingesdedinges het volgende:

[..]

Geen zorgen. Ik weet zo onderhand wel dat pick-up artists voornamelijk snake oil verkopen. Bovendien gaan al die trucs sowieso niet werken, en wel om de volgende reden: zodra ik mijn mond opendoe, denken veel vrouwen (en mannen) dat ik behalve lichamelijk ook verstandelijk beperkt ben. Natuurlijk kan ik dat soort aannames met mijn conversatie uiteindelijk wel ontkrachten, maar het is me nog nooit gelukt om vanuit zo'n "gerehabiliteerde" positie iemand te versieren. Net alsof de sprong van "mongool" (waar ik ook echt op lijk) naar "kanjer" voor veel mensen psychologisch te ver is. Sommigen wringen zich al in mentale allerlei bochten om mijn "mongool"-status in stand te houden. (Wat dan soms weer best komisch is.)
Hoe moet ik dat zien? Jij hebt het uiterlijk van iemand met het syndroom van Down? Die mensen hebben een aantal gezichtskenmerken waardoor je direct weet dat ze het syndroom van Down hebben. Ik meen uit jouw tekst op te kunnen maken dat jij dat ook hebt?

Als ik je teksten hier op het forum lees dan denk ik alles behalve dan dat jij een mongool bent, dus ik snap je opmerking niet dat mensen denken dat je een mongool bent zodra je irl je mond open trekt? Jouw manier van communiceren met spraak geeft ook aanleiding tot denken dat je het syndroom van Down hebt?
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')