Hij is waarschijnlijk te arm om het te betalen, dan is bashen je enige optie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
koop je toch lekker een lumia. Wat probeer je nou te bereiken?
Janksmoel
Nou inderdaad, ik liep me al te verheugen op een budget model van rond de 300/400 euro.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef Sloggi het volgende:
De 5s is weer iets verbeterd, en dat was al een goed toestel. Niks mis mee dus.
Maar de 5c? Kom op zeg. Wie gaat dat ding nou kopen voor 100 euro / dollar minder dan een 'echte' iPhone? Hij ziet eruit als een mislukte Lumia.
prima dat je windows phone wil, maar kom niet hier janken. Nogal kinderachtig imo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk te arm om het te betalen, dan is bashen je enige optie.
Maak jezelf nou niet zo belachelijk, je bent al een figuur wat constant uitgelachen wordt tenslotte (behalve door je vriendje).quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Het zal best een van de beste smartphones op de markt zijn, maar daar waren we al.
Geen waanzinnig nieuw iets.
iOS 7, heel mooi, prachtig, nieuwere versie van wat er ook al was.
Sinds Steve Jobs dood is wordt er niet echt meer buiten de doos gedacht.
komt er nooit. Behalve het twee jaar oude model in 8Gb. Dat is niet het publiek dat iOs wil aantrekken. Die zijn sowieso minder geneigd apps te kopen en daar verdienen ze dik aan. Kijk naar de verkoopcijfers van betaalde androidapps.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik liep me al te verheugen op een budget model van rond de 300/400 euro.
Damn, ik wil ook DM's!!!!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
prima dat je windows phone wil, maar kom niet hier janken. Nogal kinderachtig imo.
Een ook nog schelden via een dm
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
koop je toch lekker een lumia. Wat probeer je nou te bereiken?
Janksmoel
Dit. Jammer. Ik vond, ook als WP user, toch altijd tof om te zien. Daarom kijk ik dit soort keynotes ook. Maar je wordt nooit meer van je stoel geblazen of dat je denkt van 'boh, nais'. Jammer, jammer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Sinds Steve Jobs dood is wordt er niet echt meer buiten de doos gedacht.
Jobs heeft de 5c bedacht?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Maak jezelf nou niet zo belachelijk, je bent al een figuur wat constant uitgelachen wordt tenslotte (behalve door je vriendje).
Ter informatie, alles wat je nu van de band ziet komen is bedacht door Jobs. Dus dat argument is werkelijk zo lachwekkend dat het buikpijn veroorzaakt
Rot gewoon op, het is een Apple topic, niet een WP topicquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dit. Jammer. Ik vond, ook als WP user, toch altijd tof om te zien. Daarom kijk ik dit soort keynotes ook. Maar je wordt nooit meer van je stoel geblazen of dat je denkt van 'boh, nais'. Jammer, jammer.
Ik heb genoeg cashflow om een iPhone te halen. Ik heb echter andere productwensen en/of andere wensenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk te arm om het te betalen, dan is bashen je enige optie.
je komt alleen maar klagen dat t niet is wat jij wil. Nou prima, maar daar heeft niemand wat aan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb genoeg cashflow om een iPhone te halen. Ik heb echter andere productwensen en/of andere wensen![]()
Daarnaast prefereer ik Windows Phone boven iOS en Lumia boven de iPhone. Desalniettemin vind ik het wel tof om over technologie te praten, vandaar mijn aanwezigheid in dit topic.. zeker ná een nieuwe productaankondiging.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je komt alleen maar klagen dat t niet is wat jij wil. Nou prima, maar daar heeft niemand wat aan.
Yep. Uit mijn hoofd zeg ik dat de plannen tot en met de volgende iPhone (laten we hem de 6 noemen) zijn bedacht en grotendeels uitgewerkt door Jobs. Pas daarna zal je de hand van Tim en Ivy meer gaan zien.quote:
Wat een irritant mannetje ben jij zegquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb genoeg cashflow om een iPhone te halen. Ik heb echter andere productwensen en/of andere wensen![]()
Daarnaast prefereer ik Windows Phone boven iOS en Lumia boven de iPhone. Desalniettemin vind ik het wel tof om over technologie te praten, vandaar mijn aanwezigheid in dit topic.. zeker ná een nieuwe productaankondiging.
Ik vind 64 bit en de fingerprint wel mooie vooruitgang weer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef Catch22- het volgende:
Er is al jaren niets nieuws gekomen op de markt, laten we eerlijk zijn.
En de poging van ms lijkt ook nergens naar. Een ecosysteem is essentieel
Ik had draadloos laden willen zien. Kan Apple ook weer een hoop veel te dure accessoires mee verkopen denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vind 64 bit en de fingerprint wel mooie vooruitgang weer.
En dan te bedenken dat Nokia al vanaf dag 1 plastic is en over Samsung zullen we het dan helemaal maar niet hebben. Nokia heeft echter net als Apple fatsoenlijjk plastic gekozen, Samsung heeft van die goedkope lowbudget meuk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:04 schreef Sloggi het volgende:
Apple adverteert zelfs met het feit dat de 5c van plastic is gemaakt. De marketingjongens zullen wel hebben gedacht: hmm, hoe dit op te lossen. Hé ik heb een idee! Laten we doen alsof een plastic telefoon iets positiefs is!
Lekker cheap doen tochquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat een irritant mannetje ben jij zeg
Oneens, ik respecteerde hier de mening juist. Maar goedquote:
Inderdaad, heel gek. Maar waarom hebben ze het niet mat gemaakt? Die glossy finish maakt de plasticheid NOG ergerquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:04 schreef Sloggi het volgende:
Apple adverteert zelfs met het feit dat de 5c van plastic is gemaakt. De marketingjongens zullen wel hebben gedacht: hmm, hoe dit op te lossen. Hé ik heb een idee! Laten we doen alsof een plastic telefoon iets positiefs is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |