Goedzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik moest wel even lachen.
deesquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
PI's die niet worden begrepen.
Ik zag je edit wel.quote:
Denk dat er een hoop vrouwen voor de 5C gaan. Leuke fancy kleurtjes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:24 schreef Kremers het volgende:
Die 5c is sim-lock vrij dus maar ¤100 minder dan de 5s... Niet de moeite waard dus.
Vooralsnog alleen die mafkees met zijn gitaar... Misschien is het in real life wel aardig, maar op de live blogs komt dit behoorlijk saai over.quote:
Hij is van plastic, en heeft mindere hardware. De 5s is een veel betere investering, gaat nog een jaartje langer mee ook door nieuwe gen hardwarequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Denk dat er een hoop vrouwen voor de 5C gaan. Leuke fancy kleurtjes.
Elvis Costello een mafkees noemen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen die mafkees met zijn gitaar... Misschien is het in real life wel aardig, maar op de live blogs komt dit behoorlijk saai over.
idd, had ook tot zo'n 2 maand geleden nog een 3GS (4 jaar mee gedaan). Werd idd wat traag, maar verder qua functionaliteit hetzelfde als de 5. Vond dat het geld niet waard, dus over gegaan op Android. Als ik nu nu zou moeten kiezen misschien wel de 5S, al vind ik hem wel vrij duur. Ben ook al behoorlijk gewend geraakt aan de vrijheid van Android...quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een 3GSVind andere dingen belangrijker dan een nieuwe iPhone, maar hij wordt nu wel erg traag...
Denk dat de 5 nog wel een tijdje mee kan qua hardware.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hij is van plastic, en heeft mindere hardware. De 5s is een veel betere investering, gaat nog een jaartje langer mee ook door nieuwe gen hardware
Ik heb nog steeds een 3GSVind andere dingen belangrijker dan een nieuwe iPhone, maar hij wordt nu wel erg traag...
4 gaat er uit. 5 wordt 5cquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef Boterbartje het volgende:
Wat vinden jullie er trouwens van dat de 5 uit de verkoop gaat maar de 4 en 4S nog worden verkocht? 4 is bijna 3 jaar oud nu?
Kleine gok, maar denk niet dat die factoren wijven echt veel boeien.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hij is van plastic, en heeft mindere hardware. De 5s is een veel betere investering, gaat nog een jaartje langer mee ook door nieuwe gen hardware
Ik had persoonlijk nog een iPad of iPad mini verwacht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:28 schreef Boterbartje het volgende:
Jezus wat een teleurstellingIemand nog meer the Verge gekeken? Jezus.. iPhone still the smartphone camera to beat? My ass; lumia 1020 sowieso.
Alleen de 64 bits chip was interessant. Camera; weinig vernieuwend, nog steeds niet top of the bill. Uiterlijk onveranderd, vingerprint; onnodig en onveilig, beetje langzaam. iOS7 kinderachtig met die kleurtjes, weinig vernieuwing.
iPhone 5C is echt kapot lelijk en ziet er vies goedkoop uit. Die hoesjes zijn écht verschrikkelijk, hoe bedenk je zoiets?!
Rot op man, ik doe gewoon objectief. Ik heb geen hekel aan de iPhone, ik vind gewoon andere toestellen beter. iPhone zelf is prima. Apple is daarentegen wel een onethisch bedrijf maar ik kan prima bedrijf en product los zien van elkaar. Dus rot lekker op met je mening.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
4 gaat er uit. 5 wordt 5c
En sodemieter op te zaniken trouwens. Jij bent al je objectieve geloofwaardigheid kwijt
Ik heb niks met hem en begrijp niet wat hij op zo'n plek moet doen met zijn gekweel. Komt over als opvulling omdat ze de 1,5 uur vol wilde maken en niks beters hadden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:28 schreef CoExist het volgende:
[..]
Elvis Costello een mafkees noemen...
Maar je hebt gelijk wat die live blog betreft.
dont feed the trollquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk nog een iPad of iPad mini verwacht.
Vond de fingerprint er zeer ok uitzien, vooral het feit dat hij gewoon in de homeknop zit en dus geen extra handeling kost. Onveilig is het zeker niet, geen idee waar je dat vandaan haalt. 64 bit is een vooruitgang die ook op de desktop eindelijk doorbreekt, dus dat past prima in het straatje.
Vind de 5C wel mooi, niet voor mijzelf maar zie mijn vrouw en haar vriendinnen daar rustig mee op pad gaan. Hoesjes vind ik ook niet mooi, maar ik vind eerlijk gezegd geen enkel hoesje mooi.
Ja, of Apple TV.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk nog een iPad of iPad mini verwacht.
Vond de fingerprint er zeer ok uitzien, vooral het feit dat hij gewoon in de homeknop zit en dus geen extra handeling kost. Onveilig is het zeker niet, geen idee waar je dat vandaan haalt. 64 bit is een vooruitgang die ook op de desktop eindelijk doorbreekt, dus dat past prima in het straatje.
Vind de 5C wel mooi, niet voor mijzelf maar zie mijn vrouw en haar vriendinnen daar rustig mee op pad gaan. Hoesjes vind ik ook niet mooi, maar ik vind eerlijk gezegd geen enkel hoesje mooi.
3GS en 5 konden zeker niet hetzelfde. 3GS miste bijvoorbeeld de Fotostream, Facetime over 3G en navigatie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:29 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd, had ook tot zo'n 2 maand geleden nog een 3GS (4 jaar mee gedaan). Werd idd wat traag, maar verder qua functionaliteit hetzelfde als de 5. Vond dat het geld niet waard, dus over gegaan op Android. Als ik nu nu zou moeten kiezen misschien wel de 5S, al vind ik hem wel vrij duur. Ben ook al behoorlijk gewend geraakt aan de vrijheid van Android...
Sorry, maar je kraamt dikke onzin uit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, of Apple TV.
Ja, scanner zag er wel leuk uit inderdaad. Maar goed; ze zeggen dat het nergens wordt opgeslagen maar Apple is al vaker in de fout gegaan met privacy etc. Zeker nu met al die NSA shit wel ongelukkige timing.
64 bits is zeer tof, daar was ik als enige echt van onder de indruk.
Tegenvallend:
- camera
- scherm
- design
- 5C, godver wat lelijk
- iOS7
- presentatie
- dat de 5 eruit gaat
- camera software
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |