Haten op Abbaquote:Op woensdag 11 september 2013 16:45 schreef Catch22- het volgende:
ik ga niet eens kijken surge. Met je metal pff
die zanger is een blonde Braddie manquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die zanger is een blonde Braddie man
jatoch niet danquote:
Ik las bRoek uitlezenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Dan moet je geen ja zeggen haha, ik zeg gewoon dat ik echt haast heb als ik het niet wil
![]()
Vanavond niet op tijd onder de wol gekske, om 21.30 Bram en Johnny!!!
Ik verheug me op vanavond: lekker eten koken ( paksoi met tempeh ) Dexter kijken en dan Bram op de camping en mijn boek uitlezen
quote:Op donderdag 12 september 2013 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik keek meer naar Johnny![]()
B had een irritante witte nek
Nou ja dat bedacht ik me gister. En het zal wel door die koppijn komen, maar ik stortte in de middag zo in.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben altijd zo fucking moe als ik langer slaap dan 5/6 uur.
Ik ben al bezig met mijn boodschappenlijst
Basic FTWquote:Op donderdag 12 september 2013 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh fuck it ook, ik maak wel gewoon de standaard vegapastasaus met heel veel groentes. Grote pan, vriezervoorraad FTW
Fixed.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Godzijdank is het bijna pauze mag je bijna naar huis
Heb je vakantie of gaat dit over een plaat?quote:
Madonna op de radio!quote:Op donderdag 12 september 2013 15:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heb je vakantie of gaat dit over een plaat?
Dat boek lijkt me geen appletje eitje.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben begonnen aan de biografie van Jobs. Nieuwsgierigheid.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat boek lijkt me geen appletje eitje.
Oeh tof Vaduz! Ook geen I-fan hier, maar in jouw geval zal het veel plezier opleverenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg binnenkort een iPhone. Dat terwijl ik het zo lekker vond om te haten.Maar het is voor mij een flinke telefoonupgrade.
Nee, niet zo. Ik werk veel met een vaste lijn. Dus ik kan de goedkoopste opties bekijken.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Ben je een grote beller Duz? Ik bel niet, ik sms amper, ik internetz eigenlijk ook niet veel op de foon
Die van mij was de goedkoopste met onbeperkt internet, dat wilde ik wel persé.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, niet zo. Ik werk veel met een vaste lijn. Dus ik kan de goedkoopste opties bekijken.
Je hebt inderdaad een erg makkelijk nummer, die zou ik ook niet zo snel inwisselenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, dat hoeft van mij ook weer niet. Belminuten + wat internetminuutjes. En m'n nummer wil ik wel graag houden.![]()
Ik ga kijken als ik de telefoon heb, wat ik dan wil.
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Alsof ik niet weet dat het om mb's gaat.Een mb of 200 heb ik in de maand wel genoeg aan.
Doe ik dat niet. Ik laad sowieso weinig tot geen foto's op. Gewoon af en toe data binnenhalen.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]Als je met je aaifoon een paar foto's up wil loaden knal je daar zo overheen hoor.
Daarom.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad een erg makkelijk nummer, die zou ik ook niet zo snel inwisselen
Het nummer wat ik nu heb is ook eenvoudig te onthouden, dus die wil ook zo lang mogelijk houden..quote:
Joetjes!quote:Op donderdag 12 september 2013 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Anywayz, naar huis, boodschappen doen en zulks
tijd om eens te gaan kijken wat ik ga koken zometeenquote:
Je bent niet thuis? of je vrouw is er niet??quote:Op donderdag 12 september 2013 17:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tijd om eens te gaan kijken wat ik ga koken zometeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |