Of Afrojack heeft dunne poepquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:44 schreef Soury het volgende:
Niets aan de hand dus.
http://www.telegraaf.nl/p(...)__ruzie__Badr__.html
Dj Afrojack en kickbokser Badr Hari zouden weken geleden met elkaar op de vuist zijn gegaan op Ibiza. Afrojack heeft voor het eerst gereageerd op de kwestie.
RTL Boulevard vroeg de dj wat er gebeurd is. "Helemaal niks!", beweert de dj. "Hij heeft al genoeg problemen. Ik hou me er buiten!"
Volgens misdaadverslaggever John van den Heuvel is Badr niets ten laste gelegd wat betreft het vermeende handgemeen en zal het ook niet aan bod komen tijdens de inhoudelijke behandeling van meerdere geweldsdelicten, waaronder de Sensation-zaak, op 10, 11 en 14 oktober.
De kickbokser wordt ervan verdacht tijdens het dancefeest Sensation White in de Amsterdam ArenA op 8 juli 2012 zakenman Koen Everink ernstig te hebben mishandeld.
Nou dat denk ik niet, die staat ook in de picture. En het was niet echt privé, gelul in een theedoekquote:
quote:PLEASE LIKE & SHARE!!
PLEASE LIKE & SHARE!!
Too bad Twitter 'suspend' my OFFICIAL Twitteraccount @Team_Badr_Hari because of some person who is impersonating me.
I really hope Twitter activate my account soon so I can share my tweets with my fans, my followers!
One Love too all of you!! Badr Hari!
Fakegate 2.0quote:Op vrijdag 13 september 2013 06:57 schreef Cynix ® het volgende:
De ene faker schreeuwt dat een andere faker zit te faken?
Hoe kom je erbij dat dit fake isquote:Op vrijdag 13 september 2013 06:57 schreef Cynix ® het volgende:
De ene faker schreeuwt dat een andere faker zit te faken?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:40 schreef Copycat het volgende:
Fake of niet, het domme kracht-imago wordt hooggehouden.
En zijn trouwe fans ook al niet, lijkt het.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:28 schreef Copycat het volgende:
Domme kracht als in niet bijster intelligent.
Net als dat soort fouten in berichtjes ...quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:14 schreef schizovreemd het volgende:
Ja dat zijn vooroordelen die kickboxers en fans vaak krijgen opgeplakt, maar vooroordelen zijn ook niet bijster intelligent
Ik weet dat jij van de taaliban bent, maar om nou bij verkeerd taalgebruik gelijk het stempel dommekracht op te plakken gaat wel wat ver.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net als dat soort fouten in berichtjes ...
Jij ben niet echt van de korreltjes zout, hè?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:26 schreef schizovreemd het volgende:
Ik weet dat jij van de taaliban bent, maar om nou bij verkeerd taalgebruik gelijk het stempel dommekracht op te plakken gaat wel wat ver.
Ik denk dat net als bij Gulllit zijn translator even niet goed werkt
I eat salt foor breakfastquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij ben niet echt van de korreltjes zout, hè?
Het geeft daarbij imo nogal wat aan, in zo'n klein stukje zulke foutjes. Maar hij zal vast enorm erudiet en belezen zijn.
scheidingsbalkquote:SEP
11
7 Reacties
Afrojack is echt niet bang voor Badr; testament van een topcrimineel: vloek voor de familie; 33 dagen vast voor douchegel: discriminatie of ‘gelijke monniken’?
Geplaatst in: Misdaadjournalist
afrojack at5 Afrojack is echt niet bang voor Badr; testament van een topcrimineel: vloek voor de familie; 33 dagen vast voor douchegel: discriminatie of gelijke monniken?
(Uurtje later online: storing bij de provider)
Afrojack reageerde gisteren bij RTL Boulevard op de ruzie die hij op Ibiza in club Pacha met Badr Hari zou hebben gehad. Waarvan ik melding maakte. Waarna het vooral opmerkelijk was dat er ongelooflijk goed aan bronvermelding werd gedaan. Werkelijk alles en iedereen verwees zeer expliciet naar mij als bron.
Maak je zelden mee.
Hoe zou dat nou komen?
Ik heb Boulevard nog niet gezien, wel het bericht op AT5. Of zij hebben verkeerd gekeken, of bij Boulevard hebben ze ’t verkeerd begrepen.
“De DJ en de kickbokser zouden weken geleden met elkaar op de vuist zijn gegaan in een discotheek op Ibiza. Het is opmerkelijk dat de DJ reageert. Volgens journalist Hendrik Jan Korterink zou het incident Afrojack niet in de koude kleren zijn gaan zitten en zou hij nog steeds bang zijn voor Hari.
“Helemaal niks” antwoordt hij op de vraag wat gebeurd is. “Hij heeft al genoeg problemen. Ik hou me er buiten!”
En:
“Op 10, 11, en 14 oktober moet Hari voor de rechter verschijnen voor de inhoudelijke behandeling van meerdere geweldsdelicten. Het is nu duidelijk dat de ruzie met Afrojack dan niet behandeld wordt.”
Ten eerste: er is nooit sprake van geweest dat ze met elkaar op de vuist zijn gegaan, alleen dat Afrojack zich bedreigd voelde.
Het is niet opmerkelijk dat hij nu wel reageert: hij zat kennelijk in een uitzending en als je dan iets wordt gevraagd, moet je wel antwoorden. Toen dit speelde heeft de complete vaderlandse pers geprobeerd Afrojack om een reactie te vragen, toen was hij meer dan honderd procent onbereikbaar voor commentaar.
Er is natuurlijk nimmer sprake van geweest dat dit akkefietje tijdens welk proces dan ook behandeld zou worden: er is geen aangifte, dus ook geen zaak.
De getuigen van de bedreiging die er niet is geweest houden zich ook nog op de vlakte. Niemand wil nog ergens mee te maken hebben. Zou het ook zo kunnen zijn dat Afrojack nooit tegelijk met Badr op Ibiza is geweest?
scheidingsbalk Afrojack is echt niet bang voor Badr; testament van een topcrimineel: vloek voor de familie; 33 dagen vast voor douchegel: discriminatie of gelijke monniken?
Dat heeft het wel want hij bracht de onzinprimeur dat ze met elkaar gevochten hadden en was een beetje zuur over het feit dat er in de media niet naar zijn eigen site verwezen werd en dat lijkt hij nog steeds niet kwijt te zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:46 schreef Ole het volgende:
Oh en het heeft ook niks met Hendrik Jan Korterink te maken hoor...
Hij had het in een bericht op zijn site weldegelijk over een handgemeen, maar dat ontkent hij nu ookquote:Afrojack reageerde gisteren bij RTL Boulevard op de ruzie die hij op Ibiza in club Pacha met Badr Hari zou hebben gehad. Waarvan ik melding maakte. Waarna het vooral opmerkelijk was dat er ongelooflijk goed aan bronvermelding werd gedaan. Werkelijk alles en iedereen verwees zeer expliciet naar mij als bron.
Maak je zelden mee.
Hoe zou dat nou komen?
Die Korterink is flink in de warquote:Ten eerste: er is nooit sprake van geweest dat ze met elkaar op de vuist zijn gegaan, alleen dat Afrojack zich bedreigd voelde.
Cc, snap je die van die scheidingsbalk nou?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:20 schreef Copycat het volgende:
Huh?
Je dankberichtje staat er nog gewoon, hoor.
Gescheiden van Amanda Balk, maar om nu te zeggen: sterke woordspeling ...quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:39 schreef Ole het volgende:
Cc, snap je die van die scheidingsbalk nou?
Hihi wat een woordspeling, die Korterink toch
Tong kan het nog beterquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gescheiden van Amanda Balk, maar om nu te zeggen: sterke woordspeling ...
Hij had het toch over een aanvaring?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:17 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat heeft het wel want hij bracht de onzinprimeur dat ze met elkaar gevochten hadden en was een beetje zuur over het feit dat er in de media niet naar zijn eigen site verwezen werd en dat lijkt hij nog steeds niet kwijt te zijn
[..]
Hij had het in een bericht op zijn site weldegelijk over een handgemeen, maar dat ontkent hij nu ook
[..]
Die Korterink is flink in de war
Als je even terugleest, zie je dat ik jou dat al een keer uitgelegd hebquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:38 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij had het toch over een aanvaring?
In welk epistel?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:28 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Als je even terugleest, zie je dat ik jou dat al een keer uitgelegd heb
Daar heeft hij het over een aanvaring en er staat een bericht bij van de telegraaf die welliswaar Korterink als bron noemt maar gelijk verwijst naar Camilleri die het gelijk even erger maken en het over een handgemeen hebben en de schijn wekken dat afrojack gewond zou zijn, dat spreekt hij dan nog helemaal niet tegen, sterker nog de volgende dag heeft hij het zelf op zijn site over een handgemeen zoals ik je eerder al liet zien...quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:36 schreef kvd het volgende:
[..]
In welk epistel?
Maar echt even serieus, dit is toch het artikel waar het over gaat? Of heeft hij er nog 1 geschreven?
http://www.misdaadjournal(...)uziede-met-afrojack/
Hij ging ook nog even zeiken over dat er niet naar zijn site werd doorverwezen maar naar camilleri, toen was het een tijdje stil pas toen afrojack ontkende dat er gevochten is, gaat die Korterink ook pas ontkennen dat ze met elkaar op de vuist gingen.quote:Het zal vaste bezoekers wellicht ontgaan zijn, talloze anderen niet. Gisteren had ik een berichtje over Badr Hari die in een club op Ibiza een handgemeen had met deejay Afrojack.
Dat gebeurde enkele weken geleden al, het gonsde al wat rond, maar Afrojack zelf was nogal huiverig er iets over te zeggen. Nog steeds. Gisteren kreeg ik voldoende bevestiging om het te brengen. Werd nogal breed opgepikt. Mag aannemen dat er nog wat details volgen.
10 , 11 en 14 oktober (ongeveer)quote:
Pffff een simpel ja of nee zonder je mening te geven is ook moeilijkquote:Op zondag 15 september 2013 00:51 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Daar heeft hij het over een aanvaring en er staat een bericht bij van de telegraaf die welliswaar Korterink als bron noemt maar gelijk verwijst naar Camilleri die het gelijk even erger maken en het over een handgemeen hebben en de schijn wekken dat afrojack gewond zou zijn, dat spreekt hij dan nog helemaal niet tegen, sterker nog de volgende dag heeft hij het zelf op zijn site over een handgemeen zoals ik je eerder al liet zien...
[..]
Hij ging ook nog even zeiken over dat er niet naar zijn site werd doorverwezen maar naar camilleri, toen was het een tijdje stil pas toen afrojack ontkende dat er gevochten is, gaat die Korterink ook pas ontkennen dat ze met elkaar op de vuist gingen.
En passant ook nog even sarcastische opmerkingen maken over dat iedereen wel geintimideerd zal zijn.
Ook nog zeggen dat iedereen het verkeerd begrepen heeft en weer sarcastisch doen over de verkeerde bronverwijzing en zich afvragen hoe dit nou zou komen.
Lijkt me toch overduidelijk weer verdachtmakingen van het complot van de Revu, telegraaf en callimeri zo vlak voor het proces![]()
Framing![]()
Dus idd goed dat je me daar nog even op wees
http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=handgemeenquote:Op zondag 15 september 2013 14:59 schreef schizovreemd het volgende:
Een handgemeen is een woordelijke strijd
Niet volgens de dikke vandalen
Dus ja volgens zijn eigen woorden was het eerst een aanvaring toen een handgemeen, maar als uitkomt dat dat het niet was gaat hij zijn eigen woorden ontkennen en zeggen dat iedereen het verkeerd begrepen heeft
Die synoniemensite zal wel fake zijnquote:hand·ge·meen1
het handgemeen
(formeel) vechtpartij
hand·ge·meen2
bijvoeglijk naamwoord
handgemeen: raken,
beginnen te vechten
Tuurlijk is dat fakequote:Op zondag 15 september 2013 16:26 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die synoniemensite zal wel fake zijn
quote:Op zondag 15 september 2013 22:04 schreef schizovreemd het volgende:
Nou ik ben niet zo blij dat ik je uiteindelijk heb kunnen overtuigen dat hij het toch ook over een handgemeen had en niet alleen over een aanvaring, want nu blijf je maar doorgaan over dat ene woordje en je gaat totaal voorbij aan de context.
En dan mij vertellen dat ik dingen opzoek die mij alleen goed uitkomen
Blijf jij maar lekker denken dat ze met handgemeen een woordelijke strijd bedoelde, trollolol
quote:Badr Reputation
Kickbokser Badr Hari staat in oktober voor de rechter. Volgens het Openbaar Ministerie probeerde hij zakenman Koen Everink met zwaar geweld te doden tijdens Sensation White. Maar wat speelde er zich nu écht af in skybox 233? Brandpunt Reporter reconstrueert de gebeurtenissen en werpt nieuw licht op de veelbesproken mishandeling.
O, dank voor de tip, ik ga kijkenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:41 schreef Lovechild het volgende:
Donderdag 26 september, Nederland 2, 21:10 uur: Brandpunt Reporter
[..]
Misschien enige toelichting/uitleg?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:44 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Maar goed, dat moeten die vrouwen verder zelf weten, het is hun leven, alleen schrok ik een beetje van mijn eigen gedachte, die erop neerkwam dat ik heel goed snap dat mannen als Badr Hari dit soort vrouwen - nee: niet mishandelen, want dat snap ik totaal niet, maar wel: dat ze op hen neerkijken. Nul respect hebben. Dat snap ik na het lezen van dit boek heel goed.
Versta het vast niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:16 schreef Paule33 het volgende:
Gewoon, in internet kliken op : 2 M Maroc
zal het op 27 september om 11 uur savond.
www.2M/Maroc
Zo komt Badr er daar even goed vanaf!quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:54 schreef Paule33 het volgende:
http://www.vn.nl/Boeken/Review/Badr-explosie-chaos-ruis.htm#
van Jeroen Vullings
over "Badr" boek .
Lekker belangrijkquote:
Surequote:Op vrijdag 20 september 2013 13:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien enige toelichting/uitleg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als man zou ik diep neerkijken op zo'n vrouw. Dat doet Badr Hari dus ook. En niemand klaagt, dus het is hun probleem niet - en mijn probleem is het al helemaal niet. Maar het werpt wel een verhelderend licht op de beweegredenen van iemand als Estelle Cruijff.
[ Bericht 4% gewijzigd door Nadine26 op 21-09-2013 03:02:12 ]
Van Estelle heb ik sowieso geen hoge pet op vanwege haar gedrag.quote:
Dit lijkt elkaar tegen te spreken. Estelle is dus niet zo opgevoed, maar zo gewórden. Toch?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:36 schreef Nadine26 het volgende:
De moeder van Estelle - met de schitterende naam Jadranka - zei daarop: 'Kind, wat moet je met die Marokkaan?'
[...]
Kortom: die vrouwen (Chantel en Estelle) zijn zo opgevoed, ze kunnen het verder ook niet helpen,...
Nu moet ik hard nadenken... (en het is al laatquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dit lijkt elkaar tegen te spreken. Estelle is dus niet zo opgevoed, maar zo gewórden. Toch?
Een man die vanuit het niets groen wordt en uit zijn broekje scheurt is geloofwaardiger dan dat Badr een 'golden boy' is.quote:Op zondag 22 september 2013 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Golden boy... klinkt gezelliger dan explosieve gek, dat wel
quote:
Op zondag 22
september 2013 10:58 schreef
Greys het
volgende:
[..]
Een man die vanuit het niets groen wordt en uit zijn broekje scheurt is
geloofwaardiger dan dat Badr een 'golden boy' is.
Welnee, je bent een golden boy als je in de ring presteert maar buiten de ring je handen thuis houdt.quote:Op zondag 22 september 2013 11:33 schreef Paule33 het volgende:
http://www.staredown.nl/i(...)-badrhari-legend.jpg
Met zijn gewonnen 107 wedstrijden hij is een "Golden boy"
Niet naar buiten? Heeft 'ie een avondklok opgelegd gekregen? Vertel!quote:Op zondag 22 september 2013 12:39 schreef Paule33 het volgende:
https://twitter.com/RealM(...)209984/photo/1/large
nee, badr Hari is in Amsterdam,hij traint iedere dag bij Mike's Gym,
en hij is nog steeds met Estelle maar na 20uur mag hij niet na buiten!
Ja, ik denk het wel. Want de vaat afdrogen is volgens mij niet strafbaar.quote:Op maandag 23 september 2013 09:21 schreef Paule33 het volgende:
Is Badr Hari dan zo lang in de gevangenis geweest zonder dat er tegen hem een bewijs was?
Je hebt de beelden kennelijk niet goed begrepen; Je zag Koen uit de skybox geduwd worden, niet uit het toilet, want dat is gewoon in de skybox.quote:Op maandag 23 september 2013 09:21 schreef Paule33 het volgende:
Gisteren zag ik in Brandpunt op TV Badr Hari deel 1,het was niet te zien of hij schuldig dan wel onschuldig was:
Er was ook geen bloed op zijn kleren te zien,die waren smetloos wit.
Op de beveiligingscamera van de Arena is te zien dat Koen Evelink een duw krijgt bij het toilet
maar degene die geduwd heeft is niet te zien...helemaal niks meer te zien...Raar toch!
Is Badr Hari dan zo lang in de gevangenis geweest zonder dat er tegen hem een bewijs was?
quote:Op maandag 23 september 2013 11:08 schreef Paule33 het volgende:
De zaak Bardr Hari
21 September 2013, 12:09 pm
Door Waarheidsvinder
Op zondag 8 juli 2013 werd ‘s nachts rond 03.15 uur zakenman Koen Everink in een sky-box van de Amsterdam Arena in elkaar geslagen.Dit gebeurde tijdens het Sensation White feest dat werd bezocht door ongeveer 37.000 mensen. De hoofdverdachte in deze zaak is kickbokser Badr Hari. De zaak kreeg veel aandacht in de media maar daar ging het voornamelijk over de schuld of onschuld van Badr Hari.
Brandpunt en het programma Reporter onderzochten wat er nu eigenlijk die nacht in de Arena is gebeurd. Vragen die onder meer werden gesteld zijn; Wie was er verantwoordelijk voor de openbare orde tijdens dit mega-feest? Wat was de rol van de politie, of had die helemaal geen rol? Wat was de rol van de beveiligers? Hoe verliep het politieonderzoek? Is er wel voldoende bewijs tegen Badr Hari. Kan een dergelijk feest wel worden gehouden?
Op verzoek van het de onderzoekers hebben wij het ruim 2800 pagina’s tellende politiedossier bekeken. Wij werden daar net als de onderzoekjournalisten niet vrolijk van.
Ik vind van wel. De bewaking nu zelf aan het woord. Terwijl er eerst speculaas was.quote:
Ik niet. Lees het hier welquote:
Sowieso een kutkrant.quote:Op maandag 23 september 2013 12:37 schreef kvd het volgende:
[..]
doe maar wel, wat jij plaatst,komt uit brandpunt
Dat kwam niet zo pertinent ter sprake.quote:Op maandag 23 september 2013 12:13 schreef tong80 het volgende:
Zodra Everink terug is van het toilet, begint Badr Hari hem te slaan.
Dat was de focus van deze uitzending, bij de uitzending van Reporter gaat het over getuigen die zich bedreigd voelde, afluisterpraktijken en vooral het falen van de recherchequote:Op maandag 23 september 2013 11:19 schreef static het volgende:
Het waren voornamelijk de beveiligers die er een zooitje van hebben gemaakt.
quote:Hele politiedossier over Badr Hari uitgelekt
GEPUBLICEERD OP ZONDAG 22 SEPTEMBER 2013 21:10
Aan de vooravond van de inhoudelijke behandeling van de strafzaak tegen Badr Hari, zijn opnieuw stukken uit het politiedossier uitgelekt. KRO-journalist Dirk Bayens wist de hand te leggen op het complete onderzoeksdossier, 2800 pagina's dik. Zondagavond was in Brandpunt de eerste reportage te zien, waaruit bleek dat particuliere beveiligers onmiddellijk na het geweldsincident in de Arena fout op fout stapelden. Video na de break.
Later deze week zullen er meer nieuwe feiten naar buiten komen over de strafzaak tegen kickboxer Badr Hari. Op donderdag volgt een langere documentaire bij Reporter. Centrale vraag is: hoe sterk is in deze zaak het bewijs tegen de prijsvechter? Brandpunt-Reporter reconstrueerde wat er zich precies afspeelde in skybox 233. Aan de hand van originele bewakingsbeelden en het complete onderzoeksdossier.
Reporter sprak ondermeer met de advocaat van Koen Everink en met oud-rechercheur Dick Gosewehr. Badr Hari en zijn advocaat wilden niet meewerken aan de uitzendingen.
Haat ookquote:
Bedankt voor de mededeling!quote:Op maandag 23 september 2013 19:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb Brandpunt gisteren niet gezien!
Ze kwamen niet zelf aan het woord, maar door wat verklaringen uit het dossier waarvan de meeste al bekend waren.quote:Op maandag 23 september 2013 12:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind van wel. De bewaking nu zelf aan het woord. Terwijl er eerst speculaas was.
quote:Enkelen van hen leggen opvallende en voor Badr Hari belastende verklaringen af. De securitymedewerker die na de mishandeling als eerste ter plaatse was, verklaart dat hij het slachtoffer op de gang aantrof en in de skybox acht mensen zag. Twee mannen, van wie één het signalement heeft van Hari, hebben bloedvlekken op hun shirt. De beveiliger tegenover de politie: „Toen het slachtoffer was afgevoerd, waren er nog maar vier mensen in de box aanwezig. Ik kwam er toen pas achter dat je ook via het balkon de ruimte kon verlaten.” Ook een andere medewerker van Maximus Security ziet Badr met bloedvlekken op zijn shirt weglopen, samen met Estelle. „Ze waren gespannen en Estelle keek chagrijnig.” De beveiliger waarschuwt ook een in de ArenA aanwezige politieman en zegt dat het hem opviel dat Badr constant aan een van zijn handen likte.
quote:Een andere beveiliger zegt te hebben gezien dat Badr Hari 'een bloedvlek op de linkerkant van zijn buik had'. Een andere steward spreekt over meerdere bloedsporen. De aanwezigheid van bloedsporen op zijn kleding is misschien een verzwarende omstandigheid, maar zegt op zichzelf nog niets over de inbreng van Hari in de mishandeling.
quote:Een beveiliger beschrijft het vertrek van Badr Hari en Estelle Cruijff. Hij zegt Estelle te kennen als 'vrolijk' en 'aardig' maar dit keer was ze 'gespannen' en 'groette ze hem niet'. Badr liep achter haar aan en zei nog snel gedag. 'Ze maakten een gehaaste indruk'. Ze toonden zich niet als 'standaard bezoekers' die rustig weggaan, aldus deze getuige.
Mijn god ? Echt ? Stop de treinen, barricardeer de deuren, bel John van den Heuvel nu het nog kan.quote:Op maandag 23 september 2013 19:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb Brandpunt gisteren niet gezien!
Tongquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god ? Echt ? Stop de treinen, barricardeer de deuren, bel John van den Heuvel nu het nog kan.
quote:Badr Hari kan weer twitteren. Zijn twitteraccount is terug in de lucht. Dinsdag twitterde hij over de Legendashow in Moskou waar hij in november gaat vechten.
© ANP.
'Het gala zou normaal gesproken op 9 november plaatsvinden, maar dat wordt nu 8 november in verband met televisie-opnamen', vertelt Hari aan Shownieuws. Badr bereidt zich momenteel voor op het gevecht tegen Alexey Ignashov, een Russische kickbokser.
Badr legt op Twitter uit dat zijn twitteraccount @Team_Badr_Hari tijdeijk uit de lucht was, omdat er zoveel neppagina's waren onder zijn naam. Nu zijn twitteraccount is gecontroleerd en in orde is bevonden, kan hij zijn volgers weer op de hoogte houden van zijn activiteiten en voorbereidingen.
Jouw geef ik nooit geen berichten door of jij studio voetbal heb gezien! Ondankbaar iemandquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:24 schreef tong80 het volgende:
Mijn god ? Echt ? Stop de treinen, barricardeer de deuren, bel John van den Heuvel nu het nog kan.
Haaibaaike. Je bent me dierbaar. Neem het niet te zwaar op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jouw geef ik nooit geen berichten door of jij studio voetbal heb gezien! Ondankbaar iemand
Beetje raar dat ze dat niet eerder gedaan heeft.... voor de twijfel over de echtheid van de twitter ontstond.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef barca1971 het volgende:
Nou iig zal de twitter wel echt zijn want als Estelle er voor het eerst sinds vorig jaar eind mei ( toen het bijna uit kwam van Badr) op reageert met ; schatje !!! ' zal het wel echt zijn toch ?
Zouden ze dan toch nog gewoon samen zijn maar zich gewoon errug gedeisd houden uit angst om iets verkeerds te doen zo net voor de zaak dient
Dat is ook toevallig, ik sprak laatst een paar fans en die zeiden dat hij het niet allemaal gedaan heeftquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:48 schreef Ole het volgende:
Gister even uitgebreid gesproken met een uitsmijter hier in de buurt. Gasten kennen elkaar allemaal. Hij zei dat Badr het allemaal gedaan heeft. Van Cooldown tot Sensation.
Maar ja, nu nog bewijzen voor de rechter natuurlijk
En sommige fans / mensen in zijn omgeving accepeteren hem zoals ie is, ook zijn slechte kanten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:20 schreef barca1971 het volgende:
Tuurlijk heeft hij het allemaal gedaan, die verhalen komen niet zomaar uit de lucht vallen. Alleen lastig te bewijzen als mensen niks durven zeggen of zwijggeld hebben gekregen. Maar er zijn teveel mensen die het wel hebben meegemaakt uit eigen hand.
Als mensen je valselijk van zulke dingen beschuldigen komt iemand wel in opstand..heeft Badr nooit gedaan.
dat die fans zo blindelings alles van een idool goed blijven praten is echt debiel, zelfs alles wat krom is praten ze nog recht, is dat alleen maar omdat Badr miss een bad ass is die ze zelf stiekem willen zijn en daarom net doen of het een heilige is? best zielig dan eigenlijk
Het komt misschien als een schok, maar zelfs de meest gruwelijke moordenaars hebben mensen die hen accepteren zoals ze zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:29 schreef barca1971 het volgende:
Wat valt er te accepteren aan iemand die voor de lol anderen in elkaar rost als ze hem een keer verkeerd aankijken, of tegen hem aanstoten, of iets verkeerds zeggen? Als je dat van iemand accepteerd zal hij nooit zijn fouten erkennen omdat er immers altijd sukkels zijn die hem de hand boven het hoofd houden..
Juist hij zou dan de wijste moeten zijn en weglopen of het met woorden oplossen..dit is echt geen voorbeeld voor zijn jonge fans. Sommigen zouden hem nog weg laten komen met moord volgens mij
Ik mag lijen dat ze hem de dag zelf nog terug in het gevang mikken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:58 schreef schizovreemd het volgende:
De rechtszaak is nog voor dit gevecht
Er zijn toch ook zat vrouwen die schrijven met moordenaars in gevangenissen en er nog mee willen trouwen ook? Er zijn idioten zat die dat alleen maar spannend vinden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:57 schreef barca1971 het volgende:
Die mensen zullen vast ook niet zoveel soeps zijn denk je wel?
Welk mens met enig moreel besef of medemenselijkheid accepteerd zoiets?
Ik snap dat je als ouder zijnde ver gaat als het je kind betreft maar dan nog zal een fatsoenlijk mens de wandaden van zijn kind toch niet vergoeilijken hoop ik, dan zou het wel héél erg met de mensheid gesteld zijn
Badr heeft zeer zeker wel gezegd dat een van de redenen om aan het onderzoek mee te werken is omdat hij was geschrokken van de dingen waarvan ze hem beschuldigde en die hij niet gedaan hadquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:20 schreef barca1971 het volgende:
Tuurlijk heeft hij het allemaal gedaan, die verhalen komen niet zomaar uit de lucht vallen. Alleen lastig te bewijzen als mensen niks durven zeggen of zwijggeld hebben gekregen. Maar er zijn teveel mensen die het wel hebben meegemaakt uit eigen hand.
Als mensen je valselijk van zulke dingen beschuldigen komt iemand wel in opstand..heeft Badr nooit gedaan.
dat die fans zo blindelings alles van een idool goed blijven praten is echt debiel, zelfs alles wat krom is praten ze nog recht, is dat alleen maar omdat Badr miss een bad ass is die ze zelf stiekem willen zijn en daarom net doen of het een heilige is? best zielig dan eigenlijk
Als hij een straf krijgt langer dan zijn voorarrest, dan gaat hij in hoger beroep, dus dan kan de wedstrijd rustig doorgaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat ze hem de dag zelf nog terug in het gevang mikken.
Maar dat doen ze pas als het hem uitkomt, kennelijk
Als hij eigenhandig jouw oor er af zou slaan zou je nog zeggen dat er een mug op zatquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:19 schreef Paule33 het volgende:
Bij brandpunt heb ik de film gezien,ik heb daar niks gezien die bewijst dat Badr schuldig is !
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij eigenhandig jouw oor er af zou slaan zou je nog zeggen dat er een mug op zat
Wat een schatjequote:Op dinsdag 24 september 2013 18:09 schreef Paule33 het volgende:
https://fbcdn-sphotos-g-a(...)9872_389630631_n.jpg
Badr Hari baby Amber met haar moeder Daphne
Het lijkt fok welquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:07 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Badr heeft zeer zeker wel gezegd dat een van de redenen om aan het onderzoek mee te werken is omdat hij was geschrokken van de dingen waarvan ze hem beschuldigde en die hij niet gedaan had
Weet je wat pas echt debiel zielig is.... haters die een nep-account aanprijzen als zijnde de ware en de echte afdoen als fake
En dan op dat nepaccount fans begint uit te schelden met hun moeders en van vrouwen hun telefonnummer aftroggelen door te doen alsof ze zelf de man zijn die ze zo haten, dat zijn degene met een serieus steekje los
ze leeft in ieder geval nog...quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:21 schreef Ole het volgende:
Estelle was op een feestje van Jan des Bouvrie. Zonder Badr. Maar ze zegt dat het goed met haar gaat
quote:
Op dinsdag 24
september 2013 18:22 schreef
Greys het
volgende:
[..]
Als hij eigenhandig jouw oor er af zou slaan zou je nog zeggen dat er
een mug op zat
Er komt geen gevangenisstraf.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:54 schreef Greys het volgende:
"Meneer Hari, als u zou vriendelijk zou willen zijn ons even te laten weten wanneer u een paar weekjes geen belangrijke gevechten hebt, zowel professioneel als privé, roep dan even, dan laten we dán uw gevangenisstraf rechtszaak ingaan, da's wel zo fijn voor u als het u zo weinig mogelijk ongerief geeft".
De rechtszaak moet nog komen. Het was/is verdachtquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:59 schreef barca1971 het volgende:
tuurlijk niet, een waarschuwing met; meneer Hari U mag dit nooit meer doen en basta.
Soit, nl rechtssysteem
Van Zeverthttp://www.telegraaf.nl/p(...)n_beter_mens___.htmlquote:Estelle: 'Badr Hari een beter mens geworden'
Badr Hari heeft volgens zijn liefje Estelle Cruijff zijn leven drastisch gebeterd.
"Hij zal nooit meer dezelfde fouten maken. Sinds we samen zijn is hij een ander mens", zegt Estelle over haar vriend, die er nog altijd van wordt beschuldigd zakenman Koen Everink te hebben mishandeld.
Estelle voelt zich gelukkiger dan ooit in haar relatie met de kickbokser. "Samen met mijn kinderen vormen Badr en ik een hecht gezinnetje. Badr is er niet alleen voor mij, maar ook voor de kinderen. Hij wil ook alleen maar dat ze gelukkig zijn en het naar hun zin hebben."
Ik las het net. Hij is een ander mens geworden.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van Zeverthttp://www.telegraaf.nl/p(...)n_beter_mens___.html
daarvoor buiten de ring nooit toch? (Dat wij weten?) da's ook anders. Maar ánders anders.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:26 schreef Greys het volgende:
"Sinds we samen zijn is hij een ander mens"?
Ze waren toch al samen toen hij die Everink in elkaar roste?
als ik het me goed kan herinneren is ze in december geweestquote:Op woensdag 25 september 2013 11:57 schreef Greys het volgende:
![]()
Heeft Estelle nou eigenlijk ooit moeten getuigen? Dat wat ze moest maar waar ze steeds onderuit kwam omdat ze er geestelijk niet toe in staat was () maar dan wel interviews kon geven aan de bladen?
Dit is de dood, toch, op dat plaatje? Kennelijk heeft iemand er vertrouwen inquote:Op woensdag 25 september 2013 12:58 schreef schizovreemd het volgende:
Behalve de naam lijkt niks in deze tattoo op Badr, of zouden we het hier over Badn Hani hebben?
[ afbeelding ]
Geen idee, ik vond hem ergens op een facebook.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:07 schreef Copycat het volgende:
Op wiens arm staat die tatoeage?
En is dat het kickbox-equivalent van een Hazes-tatoeage?
Badr Hari die iedere jaar ramadan doet,zal zoiets nooit bij zich zelf laten doen want dat mag je niet knoeien met je huid en ook zou hij zich schamen voor zijn Moslim familie dat zij het zouden zien.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:58 schreef schizovreemd het volgende:
Behalve de naam lijkt niks in deze tattoo op Badr, of zouden we het hier over Badn Hani hebben?
[ afbeelding ]
Sinds Badr Hari met Estelle is,dat is al maanden voor de zogenaamde mishandeling van Everink,is hij een andere mens geworden.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:58 schreef barca1971 het volgende:
Tuurlijk Estelle hij kende je ook toen hij Koen even bewerkte en jouw aanwezigheid heeft hem toen ook niet tegengehouden en pas nog het akkefietje met Afro waar niemand over uit wil wijden was ook in jouw aanwezigheid..dream on girl..
Dit is wel weer perfect getimed, zo net voor de rechtzaak, ze denken zeker dat wij dat niet doorhebben, plan onvoorwaardelijke liefde wordt gewoon weer ingezet om te laten zien dat hij zijn leven heeft gebeterd, allemaal om strafvermindering te krijgen
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:47 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Sinds Badr Hari met Estelle is,dat is al maanden voor de zogenaamde mishandeling van Everink,is hij een andere mens geworden.
Voor hij met haar was had hij vrienden die niet allemaal goed waren,is waar dat hij een goede huisman geworden. En dus bedoeld Estelle in haar bericht dat Badr helemaal niets te maken heeft met het Arena-incident.
Aan die man zit ook een steekje los hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 14:22 schreef barca1971 het volgende:
oh oh..papa laat weer eens van zich horen
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-alleen-maar-om-geld
en HANI bedoelt een kleine God...quote:Op woensdag 25 september 2013 12:58 schreef schizovreemd het volgende:
[ afbeelding ]
Maar is er nog IEMAND die gelooft dat hij daar echt alleen heeft staan afdrogen met die theedoek dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:47 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Sinds Badr Hari met Estelle is,dat is al maanden voor de zogenaamde mishandeling van Everink,is hij een andere mens geworden.
Voor hij met haar was had hij vrienden die niet allemaal goed waren,is waar dat hij een goede huisman geworden. En dus bedoeld Estelle in haar bericht dat Badr helemaal niets te maken heeft met het Arena-incident.
Puur toeval in combinatie met de hand van God..... Evert zei iets lelijks tegen Estelle en vervolgens struikelde hij.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is er nog IEMAND die gelooft dat hij daar echt alleen heeft staan afdrogen met die theedoek dan?
Dus Everink roept iets lelijks tegen Estelle en Badr wandelt rustig weg zonder hem aan te raken, waarna hij compleet aan gruizels ligt?![]()
Ja nee oke...
Ja, zo moet het wel gegaan zijn, ander mens als hij isquote:Op woensdag 25 september 2013 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Puur toeval in combinatie met de hand van God..... Evert zei iets lelijks tegen Estelle en vervolgens struikelde hij.
Echt waar....
En lag z'n enkel naast z'n been.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Puur toeval in combinatie met de hand van God..... Evert zei iets lelijks tegen Estelle en vervolgens struikelde hij.
Echt waar....
Zogenaamde mishandeling? maak jij Badr nu uit voor leugenaar?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:47 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Ehm. Jaquote:Op woensdag 25 september 2013 16:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
En lag z'n enkel naast z'n been.
Je kunt echt verkeerd terechtkomen.
M'n arme moeke ook Ole. Al 5 maanden geleden en blijft pijn houden en revalideren lukt moeilijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Ehm. Ja![]()
Alleen is je gezicht dan nog wel heel, dat wel
Als het met mijn enkel al zo lang heeft geduurd vrees ik dat Koen nog wel hard aan het revalideren is.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n arme moeke ook Ole. Al 5 maanden geleden en blijft pijn houden en revalideren lukt moeilijk.
Hoe zou zijn enkel het hebben nu ?
Hij wordt sneuer met de dag.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:22 schreef barca1971 het volgende:
oh oh..papa laat weer eens van zich horen
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-alleen-maar-om-geld
Jaquote:Op woensdag 25 september 2013 12:58 schreef barca1971 het volgende:
Dus eigenlijk is het de schuld van Estelle en de mensen die zij met zich meenam in de relatie?
Die tattoo zit ook niet bij Badr op zijn armquote:Op woensdag 25 september 2013 14:40 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Badr Hari die iedere jaar ramadan doet,zal zoiets nooit bij zich zelf laten doen want dat mag je niet knoeien met je huid en ook zou hij zich schamen voor zijn Moslim familie dat zij het zouden zien.
wat is er zo moeilijk aan het woord interview?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:57 schreef barca1971 het volgende:
Estelle in het intervieuw; Badr is echt een ander mens sinds wij samen zijn, dat zegt hij zelf
Estelle vorig jaar in een intervieuw met Evert nav haar nieuwe relatie die regelmatig in het rond mept en ook vrouwen zou slaan;
hij heeft zoiets nog nooit gedaan, hij slaat geen vrouwen, je kent me, ik heb het hem gevraagd en hij heeft het zelf gezegd'
Daar zijn ze ook op terug moeten komen, dus omdat Badr nu 'zelf' zegt dat hij een beter mens is, is dat ook automatisch zo? zal eerder door Ficq ingefluisterd zijn denk ik
quote:Op woensdag 25 september 2013 18:34 schreef barca1971 het volgende:
zo meteen bij Boulevard; Badr heeft leco bedreigd
Die opmerking van Leco was dan ook wel heel naar.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:44 schreef barca1971 het volgende:
Om aan de telefoon Estelle's BFF te bedreigen is natuurlijk niet zo kies
Wat had Leco dan gezegd? Blijft een ( valse) nicht..quote:Op woensdag 25 september 2013 18:49 schreef static het volgende:
[..]
Die opmerking van Leco was dan ook wel heel naar.
Ik denk dat ze het afgelopen jaar een stuk minder bij hem besteed heeft.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:52 schreef barca1971 het volgende:
Lol, idd, ga maar naar de plastisch chirurg ipv naar de kapper, foei![]()
Maar toch wel gek dat Estelle dat dan pikt van een vent, Leco is al jaaaaaaren haar mattie
is t geld van ruud op?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:53 schreef Ole het volgende:
Koen had toch een opmerking over de creditcards van Ruud gemaakt?
ja daarvoor zou ik er ook op los rammen.quote:
Why Ole?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:51 schreef Ole het volgende:
Wat had Leco dan gezegd? Blijft een ( valse) nicht..
Wat heeft Leco gezegd ?!quote:Op woensdag 25 september 2013 19:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Wel een terechte opmerking van Leco. Zover zit hij volgens mij van de waarheid niet af
bronquote:Badr Hari bedreigde BN'ers vanuit cel
Badr Hari heeft een aantal mensen bedreigd in de tijd dat hij in de cel heeft gezeten.
In telefoongesprekken met zijn vriendin Estelle Cruijff moeten onder anderen Leco van Zadelhoff, Albert Verlinde en John van den Heuvel het ontgelden.
In het laatste deel van de tweedelige Brandpunt-special over Badr Hari komen de bedreigingen aan bod. De politie tapte de telefoontjes van de kickbokser af terwijl hij in de gevangenis zat.
Uit de politierapporten blijkt dat Hari de stylist van Cruijff heeft bedreigd. Van Zadelhoff zou tegen Cruijff hebben gezegd dat ze beter naar een plastisch chirurg kon gaan, in plaats van een stylist. Toen Cruijff dit aan Hari vertelde, ontplofte hij. ''Leco moet oppassen met die opmerkingen, anders eindigt hij op de intensive care'', zei Hari toen.
Kwaad daglicht
Ook John van den Heuvel en Albert Verlinde zijn bedreigd, omdat ze Hari in een kwaad daglicht zouden hebben gezet. ''Ik heb gewoon mijn werk gedaan, waardoor het beeld over hem ging kantelen en dan begrijp ik dat je boos wordt. Maar als je directe bedreigingen uit, dan sla je door'', zegt Van den Heuvel hierover in RTL Boulevard.
Van den Heuvel wist ook te onthullen dat Koen Everink in de rechtszaak tegen Hari zowel als slachtoffer als getuige zal optreden. De miljonair mag zijn verhaal doen en zal ook ondervraagd worden.
Everinks advocaat wist tot slot te vertellen dat Everink 'forse vooruitgang met de revalidatie boekt'. Toch moet hij binnenkort opnieuw met dit proces beginnen, omdat hij weer geopereerd moet worden.
quote:
Dus het is zowel John v/d Heuvel, als Leco (ze kon beter naar een plastisch chirurg gaan) als Albert (en wel later met Albert aan de telefoon hangen toen hij voor de tweede keer de bak in dreigde te gaan)quote:Badr Hari bedreigde Leco van Zadelhoff
Leco van Zadelhoff is bedreigd door Badr Hari. Dat blijkt uit een documentaire van KRO's Brandpunt Reporter die donderdagavond wordt uitgezonden. In het programma staat het 2800 pagina's tellende politiedossier centraal. Hierin staan onder andere de onderzoeksfoto's, maar ook alle afgetapte telefoongesprekken.
Na het incident tijdens Sensation White werd Badr maandenlang getapt, ook vanuit de gevangenis. In een van de uitgewerkte proces verbalen van de tapgesprekken staat dat Estelle vertelt hoe Leco een beledigende opmerking maakte over haar uiterlijk. Badr reageert hierop door te zetten, dat Leco op moet passen met zijn opmerkingen, omdat hij anders op de intensive care belandt. Naar aanleiding van de afgetapte telefoongesprekken tussen Badr en Estelle laat Leco aan RTL Boulevard: "Ik heb geen idee. Ik kan niet ingaan, wat twee mensen met elkaar aan de telefoon bespreken."
Ook voor Albert Verlinde als John van den Heuvel zijn deze bedreigingen niet vreemd. John werd al eerder direct bedreigd door Badr en ook Albert moest er aan geloven. Albert heeft dit niet eerder openbaar gemaakt, omdat hij er wel van onder de indruk was.
Albert sprak met de manager van Leco die vertelde dat ze niets vertellen over cliënten, dus ook niet over wat er besproken is met of gezegd is tegen Estelle. Wel zegt hij dat hij wist van deze feiten, maar dat hij het jammer vindt, dat KRO Brandpunt Reporter hen niet verteld heeft dat het nu werd uitgezonden. De KRO laat ons weten dat de informatie wel met hen is gedeeld.
Een van de beelden die we hebben gebruikt in onze uitzending tonen aan hoe Koen Everink uit de skybox getrapt wordt. Zijn advocaat Alexander de Swart vertelt dat zijn lichamelijke en mentale leed nog lang niet voorbij is. Zo moet Everink binnenkort opnieuw geopereerd worden. De advocaat vertelt dat zijn cliënt verklaart dat hij nooit iets heeft gezegd wat de ruzie uit heeft gelokt. Het proces gaat 10 oktober verder. Er is een grote kans dat Koen aanwezig is bij het proces.
De gebruikte beelden zijn afkomstig uit een documentaire van KRO's Brandpunt Reporter die donderdagavond 26 september om 21.10 uur wordt uitgezonden op Nederland 2.
moet zeggen dat ik ook een andere voorstelling had van de 'bedreigingen'quote:Op woensdag 25 september 2013 20:03 schreef schizovreemd het volgende:
Kwaad spreken over personen (die ook niet zo aardig over hem of zijn vriendin waren) tegen Estelle over de telefoon vind ik wel iets anders dan bedreigingen
Hij noemde het een hel, waar hij niet zonder slag of stoot vanaf gekomen is.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:18 schreef barca1971 het volgende:
Met dat kwaadspreken kunnen ze wel aangeven hoe Badrs gedachtengang is.
Niet normaal dus
Voor iemand die nota bene al vast zit om nog steeds dit soort uitlatingen te doen vanuit de bak is wel typerend. Het tooont aan dat niks of niemand hem deert en dat als hij hij weer wordt getergd op wat voor manier dan ook, hij zo weer over de schreef zou gaan.
Hij was nog steeds niet onder de indruk van zijn gevangenschap of van zijn meerderen die hem de straf op hadden gelegd, anders had hij wel iets gezegd in de trant van; ahh schatje laat ze toch wij weten wel beter, we moeten daar boven staan'...ik noem maar wat
Zelfs Albert Verblinde en v/d Heuvel hadden nog enig begrip voor dat kwaadspreken alleen v/d Heuvel zei dat als je dan directe bedreigingen gaat uiten dat wel te ver gaat.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik ook een andere voorstelling had van de 'bedreigingen'
Dat dus,quote:Op woensdag 25 september 2013 20:03 schreef schizovreemd het volgende:
Kwaad spreken over personen (die ook niet zo aardig over hem of zijn vriendin waren) tegen Estelle over de telefoon vind ik wel iets anders dan bedreigingen
Ja dit dus, echt snugger is het allemaal weer niet...quote:Op woensdag 25 september 2013 20:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Hij had toch ook wel kunnen bedenken dat zijn gesprekken werden afgeluisterd.
Er staat me bij dat het december wasquote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Leco dat gezegd zou hebben?? Vorig jaar september, toen de liefde tussen Leco en Estelle bekoeld bleek?
Hij heeft v/d Heuvel direct bedreigd, Leco/Albert is gewoon een indirecte bedreigingquote:Op woensdag 25 september 2013 20:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik ook een andere voorstelling had van de 'bedreigingen'
.quote:Ook voor Albert Verlinde als John van den Heuvel zijn deze bedreigingen niet vreemd. John werd al eerder direct bedreigd door Badr en ook Albert moest er aan geloven. Albert heeft dit niet eerder openbaar gemaakt, omdat hij er wel van onder de indruk was
3 december 2012quote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Leco dat gezegd zou hebben?? Vorig jaar september, toen de liefde tussen Leco en Estelle bekoeld bleek?
Ah, toen was de innige band tussen Estelle en haar alibi Leco al niet zo innig meer, want in september 2012 was ze niet uitgenodigd voor zijn lunch...quote:
Ze was er niet, er staat niet dat ze niet was uitgenodigd. Ik kan me wel voorstellen dat als je lover in de bak zit en je geen verklaring kan afleggen, je ook niet naar een lunch gaat waar ook pers/fotografen bij aanwezig zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, toen was de innige band tussen Estelle en haar alibi Leco al niet zo innig meer, want in september 2012 was ze niet uitgenodigd voor zijn lunch...
Op dat moment was er kennelijk ook al wat wrijving omdat een gezamenlijk TV-programma niet doorging.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:27 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze was er niet, er staat niet dat ze niet was uitgenodigd. Ik kan me wel voorstellen dat als je lover in de bak zit en je geen verklaring kan afleggen, je ook niet naar een lunch gaat waar ook pers/fotografen bij aanwezig zijn
Ik neem aan dat Leco daar best wel begrip voor had, anders zou hij in december die opmerking vast niet tegen haar hebben gemaakt.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op dat moment was er kennelijk ook al wat wrijving omdat een gezamenlijk TV-programma niet doorging.
Het ligt er maar aan hoe die opmerking in december gemaakt is.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:41 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Leco daar best wel begrip voor had, anders zou hij in december die opmerking vast niet tegen haar hebben gemaakt.
(Is het nu zeker dat het niet doorgaat dan? Het was toch alleen uitgesteld?)
Zo komt dat anders niet naar voren in wat hij er in bullefart over zegt.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:17 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij heeft v/d Heuvel direct bedreigd, Leco/Albert is gewoon een indirecte bedreiging
[..]
.
Ik bedoelde meer dat als het niet doorgaan van het programma voor een breuk tussen Estelle en Leco had veroorzaakt, zij in december geen contact over een make-upje zouden hebben gehad.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan hoe die opmerking in december gemaakt is.
Als het valse nichtenhumor was dan had Estelle met haar Amsterdamse humor in een deuk gelegen, en had Badr niet zo verontwaardigd hoeven reageren.
Als ze hem belde of hij haar make-up kon doen voor gelegeheid X en hij daar geen zin in had dan kan hij het gebruikt hebben om geen afspraak met haar te maken, en dan zal ze behoorlijk teleurgesteld zijn geweest.
Ik heb het nu een keer of 2 teruggezien, je zou het eruit kunnen halen, je zou het er ook niet uit kunnen halen, een interpretatiegevalletje.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:51 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zo komt dat anders niet naar voren in wat hij er in bullefart over zegt.
En als het wel zo is dan is het vreemd dat hij daar geen aangifte van gedaan heeft.
Goeie analysequote:Op woensdag 25 september 2013 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan hoe die opmerking in december gemaakt is.
Als het valse nichtenhumor was dan had Estelle met haar Amsterdamse humor in een deuk gelegen, en had Badr niet zo verontwaardigd hoeven reageren.
Als ze hem belde of hij haar make-up kon doen voor gelegeheid X en hij daar geen zin in had dan kan hij het gebruikt hebben om geen afspraak met haar te maken, en dan zal ze behoorlijk teleurgesteld zijn geweest.
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Deze opgenomen bedreigingen kunnen zelfs zijn advocaten niet meer recht praten. Badr gaat lekker lang brommen.
Ze zouden een stream moeten zetten op sparren met Allistairquote:Couldn't train with the boys today!! But I know I will get some serious sparring soon!! Alistar/Saki/Manhoef.# 8 November Moscow
Volgens mij hebben we alles al gezien vanochtend. De "hoogtepunten" passeerden de Revu.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:28 schreef Ole het volgende:
Ok, zo'n beetje al het bewijs is weg of niet meer betrouwbaar . Blunder op blunder...
Vanavond zien we meer
En dan een groot feest natuurlijk, met een vuurwerkkroon en schizo en paule als VIPS.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja die wordt echt niet veroordeeld, ben ik bang.... vrij op vormfouten. Feest
En roze vliegtuigjes.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En dan een groot feest natuurlijk, met een vuurwerkkroon en schizo en paule als VIPS.
quote:Gestuntel met bewijs Badr Hari
Nieuws - Rechtszaak
GEPUBLICEERD OP DONDERDAG 26 SEPTEMBER 2013 08:10
In het onderzoek naar de rol van Badr Hari bij de mishandeling van Koen Everink, heeft de politie cruciale fouten gemaakt. Dat zeggen forensisch deskundigen vanavond in het tv-programma Brandpunt Reporter. Een bebloede theedoek, die Badr Hari in zijn handen had, werd niet volgens protocol in beslag genomen door de politie. ‘Daardoor bestaat er een grote kans dat de rechter dit bewijsstuk afwijst’, zegt forensisch specialist Richard Eikelenboom. Video na de break.
KRO-journalisten Dirk Bayens en Eliza Bergman wisten de hand te leggen op het ruim 2800 pagina’s tellende politiedossier. Hieruit blijkt dat er grote fouten zijn gemaakt. Zo gaf de dienstdoende politiecommandant toestemming aan een cateringbedrijf om de skybox op te ruimen voordat er technisch sporenonderzoek was gedaan. 'Dat gebeurt zelfs in Derde Wereld landen niet meer', zegt DNA-specialist Eikelenboom.
Theedoek
Toen twee agenten de volgende dag naar de Arena kwamen om beelden van beveiligingscamera’s op te halen, wees een personeelslid van het stadion hen op een belangrijk bewijsstuk; een theedoek. De Arena-medewerker had eerder die dag op Crimesite gelezen dat Badr Hari die om zijn bebloede hand had gewikkeld. Vijftien uur later lag de theedoek nog steeds opgefrommeld in de skybox.
'De politiemensen hadden in mijn ogen niet echt interesse in de skybox,' zegt ze in een verhoor. 'Dus heb ik gezegd dat ze in ieder geval die theedoek moesten meenemen.' Oud-politieman Dick Gosewehr verzucht in Reporter: 'Dit kan bijna niet waar zijn, denk ik dan. Die mevrouw had kennelijk meer verstand van zaken dan de politiemensen die erbij betrokken waren.'
Tot overmaat van ramp werd ook de kleding van slachtoffer Everink vernietigd door personeel van het ziekenhuis waarin hij werd opgenomen. Daardoor valt niet meer vast te stellen of er forensische sporen van Badr op zaten.
Verklaringen
Het forensisch bewijsmateriaal in deze zaak is van groot belang. Het merendeel van de getuigen was onder invloed van drank en verdovende middelen. Uit het dossier blijkt dat er veel onvolledige en tegenstrijdige verklaringen zijn afgelegd bij de recherche.
De zaak komt op 10 oktober voor de rechter. De uitzending van KRO Reporter is vanavond om 21:10u op Nederland 2.
En rozenblaadjesquote:
En nu zit ze al langer dan een jaar opgesloten in het Stockholm-syndroom?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:01 schreef utrecht1970 het volgende:
Was Leco niet het alibi van Estelle toen ze stiekum met Badr naar Marokko was en dat Ruud ze toen opwachtte achter de beroemde container?
Misschien dat de liefde toen al wel wat bekoeld is omdat Leco z;n mond voorbij gepraat heeft
quote:Mishandeling
Koen Everink is ervan overtuigd dat hij is mishandeld door Hari en Y., zegt zijn advocaat Alexander de Swart in de uitzending. 'Daar is hij van meet af aan helder over geweest.' De Swart vindt het 'onbegrijpelijk' dat Hari ongehinderd de Arena heeft kunnen verlaten, terwijl Everink direct tegen de beveiliging heeft gezegd dat het Hari was die hem te grazen had genomen.
Skybox 233 was op de bewuste avond gehuurd door zakenman Peter Steenbakkers. Everink arriveerde er met de door Steenbakkers uitgenodigde Belgische Saskia Martens. Zij heeft verklaard dat Steenbakkers haar heeft gebeld toen zij met Everink in de ambulance zat, op weg naar het ziekenhuis, zo komt in Reporter naar voren.
Volgens Martens heeft Steenbakkers tegen haar gezegd: 'Het is beter dat je niets hebt gezien, of van niets weet.' Martens heeft zich daar niets van aangetrokken. De politie heeft Steenbakkers niet over deze poging tot beïnvloeding gehoord
Ik bedoelde de liefde tussen Leco en Estellequote:Op donderdag 26 september 2013 14:05 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
En nu zit ze al langer dan een jaar opgesloten in het Stockholm-syndroom?
Oh my bad(r).quote:Op donderdag 26 september 2013 14:24 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de liefde tussen Leco en Estelle
Dit jaquote:Op donderdag 26 september 2013 14:22 schreef Copycat het volgende:
Deze zaak hangt echt van blunders aan elkaar. Dat wordt ontslag van rechtsvervolging vanwege te veel vorm- en andere fouten.
Ik zou de heer op mijn blote knietjes danken als ik haar was. Doet ze vast stiekem ook wel...quote:Op donderdag 26 september 2013 15:07 schreef schizovreemd het volgende:
Ficq gaat aangifte doen van het uitlekken van het gehele dossier omdat dit haar voorbereiding in de weg staat.
Ja, maar zo lijkt ze zoveel oprechter.... zich opwerpend voor het onrecht dat haar cliënt wordt aangedaan.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou de heer op mijn blote knietjes danken als ik haar was. Doet ze vast stiekem ook wel...
Zij heeft het dossier natuurlijk al lang in bezit en weet van alle in en outs, waarom zou ze er blij mee zijn dat uitlekt naar de media, die zo het gras voor de voeten van de verdediging wegmaaitquote:Op donderdag 26 september 2013 16:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou de heer op mijn blote knietjes danken als ik haar was. Doet ze vast stiekem ook wel...
Meen je dat nou serieus? Het trial by media argument bijvoorbeeld? Doet het goed hoor...quote:Op donderdag 26 september 2013 17:37 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zij heeft het dossier natuurlijk al lang in bezit en weet van alle in en outs, waarom zou ze er blij mee zijn dat uitlekt naar de media, die zo het gras voor de voeten van de verdediging wegmaait
Omdat de kans zo vele malen groter wordt dat ie de bak niet meer in gaat?quote:Op donderdag 26 september 2013 17:37 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zij heeft het dossier natuurlijk al lang in bezit en weet van alle in en outs, waarom zou ze er blij mee zijn dat uitlekt naar de media, die zo het gras voor de voeten van de verdediging wegmaait
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
Mijn stamcafé is vorig jaar overvallen door een gewapende overvaller. Tenminste, dat probeerde hij. Hij kwam binnen, richtte zijn pistool op de barman terwijl er mensen aan de bar zaten, die hadden het niet in de gaten, niemand keek op of om, iemand tikte de overvaller nog op zijn schouder of ie even aan de kant kon gaan (nog steeds met pistool...) omdat ie het ook niet in de gaten had,
Daar zet ik ook op in.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:22 schreef Copycat het volgende:
Deze zaak hangt echt van blunders aan elkaar. Dat wordt ontslag van rechtsvervolging vanwege te veel vorm- en andere fouten.
Haha ik ken dat filmpje. Maar wel kut die straf eis. Wat dat betreft komt er een boel naar buiten, en dan meer de pijlen op de bewaking, die goedkoop en amateurs waren.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat de kans zo vele malen groter wordt dat ie de bak niet meer in gaat?
Meestal zodra daders een fikse portie media aandacht hebben gehad dat in hun nadeel was, houden ze daar rekening mee, helaas.
Mijn stamcafé is vorig jaar overvallen door een gewapende overvaller. Tenminste, dat probeerde hij. Hij kwam binnen, richtte zijn pistool op de barman terwijl er mensen aan de bar zaten, die hadden het niet in de gaten, niemand keek op of om, iemand tikte de overvaller nog op zijn schouder of ie even aan de kant kon gaan (nog steeds met pistool...) omdat ie het ook niet in de gaten had, overvaller vluchtte, een van de bargasten was een marathonloper en ging achter hem aan en daarna alle kroeggasten er achteraan. Dit filmpje kwam op youtube en op tv. De gewapende overvaller heeft amper straf gehad 'omdat hij al genoeg in de media te kakken was gezet'...
Pistool bleek echt en geladen, dat was kennelijk niet belangrijk. Dat ie voor lul had gestaan door de bewakingsvideo was al 'zielig zat'.
Nee het is erg stil, maar dat zal ook wel een reden hebben. Maar de paparazzi slaapt ook niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:19 schreef proud_mami het volgende:
Ik heb helemaal geen recente foto's gezien van Badr en Estelle of anderszins bewijs dat ze nog bij elkaar zijn .... jullie?
Deze denk ik Hahahaquote:Op donderdag 26 september 2013 18:21 schreef proud_mami het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 26 september 2013 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ik ken dat filmpje.
Hebben jullie nog een link naar dat filmpje?
Dat is al een jaar aan de gang, daar hoefde het hele dossier vlak voordat de rechtszaak begint niet ook nog eens volledig voor op straat te komen liggen.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus? Het trial by media argument bijvoorbeeld? Doet het goed hoor...
Dat is wel apart ja. Ik zou als ik Badr was maar flink over mijn schouder kijken als dit een vorm foutje gaat worden. Want daar lijkt het op uit te draaien.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:40 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat is al een jaar aan de gang, daar hoefde het hele dossier vlak voordat de rechtszaak begint niet ook nog eens volledig voor op straat te komen liggen.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:22 schreef Copycat het volgende:
Thanx. Hahaha stoer .... die cafébaas en stamgasten dan, niet die sukkel van een overvaller.quote:
Het was echt achterlijkquote:
Henkquote:Op donderdag 26 september 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was echt achterlijkZie het filmpje hierboven ergens.
En eerlijk is eerlijk, die kroegbazen zeggen in het filmpje wel heel nuchter het een en ander, maar later bij DWDD hebben ze wel gezegd dat ze er thuis wel even om gejankt hebben van de schrik. Heel even maar, dat wel
Da's dus de kroeg waar we de ESF meets allemaal gehouden hebben ook haha.
Vind je dat leuk?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:22 schreef Copycat het volgende:
Lachwekkend.quote:
Ik vind het vooral bijzonder ergerlijk.quote:
Waarom is dat lachwekkend? Het is vooral erg praktisch en goedkoop.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:32 schreef Copycat het volgende:
Gewoon een spuitje.
Ook dat vind ik lachwekkend.
Ah joh, ga maar schoonmaken hoor op dat plaats delictquote:Op donderdag 26 september 2013 21:37 schreef Cracka-ass het volgende:
De politie staat er weer knap op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |