quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:07 schreef Gruisman het volgende:
Nadal nog slechts 120 punten achter op Djokovic. Einde van het jaar zal die dus wel nummer 1 zijn.
Bizarder vind ik het dat Rafa ongeslagen is op hard court dit jaar!!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:33 schreef Marcoss het volgende:
En zo is Steve Darcis de enige die Nadal op een Grand Slam heeft verslagen dit jaar..
Ik snap wat je bedoelt, maar ik vond vrijwel de hele partij een highlight. Ik bedoel, er zat weinig bij wat niet spectaculair was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoals deze?
Hoewel je het nauwelijks highlights kan noemen, het is maar liefst 51 minuten lang
Sportief van je.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:38 schreef Thomas-sama het volgende:
[...]
Zou wel triest voor het tennis zijn als Nadal de 18 haalt en beste ooit wordt. Hopelijk houdt z'n verrotte knie het niet lang meer vol..
Net gekeken en wat geweldig was het toch zeg. Dat ze nog maar lang het tennis mogen domineren met zijn tweeen. Ik ben geen fan van Djokovic als persoon maar ik vind het een fantastische speler. En hij haalt het beste in Nadal naar boven en andersom.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoals deze?
Hoewel je het nauwelijks highlights kan noemen, het is maar liefst 51 minuten lang
Ik zou het ook heel erg jammer vinden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:38 schreef Thomas-sama het volgende:
Weer die poep spanjaard![]()
Zou wel triest voor het tennis zijn als Nadal de 18 haalt en beste ooit wordt. Hopelijk houdt z'n verrotte knie het niet lang meer vol..
Wat is het bijzondere?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:05 schreef Tim86 het volgende:
Dit was natuurlijk het meest bijzondere moment![]()
[ afbeelding ]
Waarom? Vind je het geen spectaculair tennis dan wat je gister zag? Nadal-Djokovic is mijn favoriete match-up ooit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:07 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Ik zou het ook heel erg jammer vinden.
Maarja, dit is het "nieuwe" tennis. En dat spelletje speelt Nadal het beste.
Veel spelers zijn in mijns inzien echt betere tennissers dan Nadal. Maar hij is zo constant en gedreven, daar maakt hij het verschil mee.
Dat vd knie, tja ik denk dat ie nog wel 4 a 5 jaartjes kan blijven rondrennen en harken op de baan.
Wordt tijd voor een nieuwe lichting!
Dat hij valt is bijzonder. Gebeurt hem vrijwel nooit dat hij uit balans is en valt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:09 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Wat is het bijzondere?
Hij valt toch gewoon?
Ja was niet zo netjesquote:
Mag ik vragen waarom je hem niet mag als persoon? Ik vind hem toch 1 van de sportiefste spelers, maarja misschien bedoel je iets anders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Net gekeken en wat geweldig was het toch zeg. Dat ze nog maar lang het tennis mogen domineren met zijn tweeen. Ik ben geen fan van Djokovic als persoon maar ik vind het een fantastische speler. En hij haalt het beste in Nadal naar boven en andersom.
Djokovic is qua sportiviteit gewoon prima. Nadal en Federer de meest sportieve, dan krijg je Djoko >>>>> en daar komt Murray. Ik kijk nu alleen even naar ''de top 4'' (ik weet dat Federer nu lager staat).quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:20 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je hem niet mag als persoon? Ik vind hem toch 1 van de sportiefste spelers, maarja misschien bedoel je iets anders.
Ik lachte me doodquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:05 schreef Tim86 het volgende:
Dit was natuurlijk het meest bijzondere moment![]()
[ afbeelding ]
Nadal is heel sportief ja. Buiten dat hij constant de regels overtreed door zich tijdens de wedstrijd te laten coachen en meer tijd tussen de punten neemt dan toegestaan dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Djokovic is qua sportiviteit gewoon prima. Nadal en Federer de meest sportieve, dan krijg je Djoko >>>>> en daar komt Murray. Ik kijk nu alleen even naar ''de top 4'' (ik weet dat Federer nu lager staat).
Djokovic laat zich ook coachen. Kreeg er in de halve finale een waarschuwing voor.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal is heel sportief ja. Buiten dat hij constant de regels overtreed door zich tijdens de wedstrijd te laten coachen en meer tijd tussen de punten neemt dan toegestaan dan.
Ik vergeef het je.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:10 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Ja was niet zo netjeshoort geen blessures te wensen..
Kan ik me wel voorstellen. Het is geen Edberg of Federer.quote:Ik ben gewoon geen fan van Nadal's stijl.
[...]
Ik vind hem heel sportief wat betreft het klappen voor mooie punten van de tegenstander, felicitaties na een nederlaag en dat hij eerlijk is over ballen in en uit. Maar zijn gedrag van vroeger zat me wel dwars, met al die al dan niet echte blessures. Een voorbeeld is ook dat hij er in die marathonpartijen tegen Nadal vaak meerdere keren uitzag alsof hij geen stap meer kon zetten en dat hij vijf minuten laten weer als een gazelle over de baan rende. Ik vind dat vreemd en ik ken niemand die dat zo doet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:20 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je hem niet mag als persoon? Ik vind hem toch 1 van de sportiefste spelers, maarja misschien bedoel je iets anders.
Hier ben ik het wel deels mee eens. Djokovic doet inderdaad heel vaak alsof hij geen stap meer kan zetten, en blijft dan toch doorgaan. Maar wij weten natuurlijk niet hoe hij zich voelt, die mannen hebben gewoon heel veel reserves. Je hebt even het gevoel dat je niet meer kan, maar als je dan eenmaal in een rally zit gaat het vaak wel weer. Dat maak ik zelf ook regelmatig mee met Squash.quote:Ik vind hem heel sportief wat betreft het klappen voor mooie punten van de tegenstander, felicitaties na een nederlaag en dat hij eerlijk is over ballen in en uit. Maar zijn gedrag van vroeger zat me wel dwars, met al die al dan niet echte blessures. Een voorbeeld is ook dat hij er in die marathonpartijen tegen Nadal vaak meerdere keren uitzag alsof hij geen stap meer kon zetten en dat hij vijf minuten laten weer als een gazelle over de baan rende. Ik vind dat vreemd en ik ken niemand die dat zo doet.
En ik geloof het gewoon niet helemaal, net zo min als bij Serena; ik betwijfel of ze helemaal oprecht zijn als ze de dingen zeggen die ze zeggen. Het is net iets te gelikt allemaal vind ik. Heb er geen goed gevoel bij, maar ik kan me vergissen; het kan volkomen oprecht zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |