Terecht met weer zo'n zure afsluiterquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:28 schreef Rosario het volgende:
Een modje die geen nieuw deel opent.
Heel simpel - kijk eens naar die laatste rally. 54 shots op HARD COURT... of wat daar van over is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:28 schreef Federer-fan het volgende:
KlusKonijn, hoe kan deze finale dan schriftelijk worden afgedaan?
Zuurbakkusquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Heel simpel - kijk eens naar die laatste rally. 54 shots op HARD COURT... of wat daar van over is.
Ja, Djoko won dat, maar meer dankzij een UE van Rafa, anders waren ze nu nog bezig.
Het ligt aan mij, maar, damn, ik verlang terug naar de dagen van Edberg cum suis.
Maar Nadal gaat simpel winnen verwacht je?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Heel simpel - kijk eens naar die laatste rally. 54 shots op HARD COURT... of wat daar van over is.
Ja, Djoko won dat, maar meer dankzij een UE van Rafa, anders waren ze nu nog bezig.
Het ligt aan mij, maar, damn, ik verlang terug naar de dagen van Edberg cum suis.
Hint, argumenten moeten wel je stelling onderbouwen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tennis_stadiums_by_capacityquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:35 schreef TennispeRFect het volgende:
hoeveel mensen gaan er in zo een stadium en is het het grootste tennis stadion?
26000 geloof ik en ja de grootstequote:Op dinsdag 10 september 2013 00:35 schreef TennispeRFect het volgende:
hoeveel mensen gaan er in zo een stadium en is het het grootste tennis stadion?
Ik ben hier geen mod, dus ik open ook geen nieuw deel, capice?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Terecht met weer zo'n zure afsluiter
thanks had niet verwacht dat hier een wiki voor zou zijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:35 schreef Rosario het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tennis_stadiums_by_capacity
Je had de lapo, dus open je een nieuw deel, capiche?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, dus ik open ook geen nieuw deel, capice?
Voor bijna alles tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:37 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
thanks had niet verwacht dat hier een wiki voor zou zijn
Nee, niet wat mij als F&F mod is geinstrueerd. Ik bemoei mij niet met andere subforums in Fok! Sorry.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:37 schreef IGotThis het volgende:
[..]
Je had de lapo, dus open je een nieuw deel, capiche?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nee, niet wat mij als F&F mod is geinstrueerd. Ik bemoei mij niet met andere subforums in Fok! Sorry.
Maar laat maar zitten.
Alles beter dan die rotzooi waar Berdych in loopt. Wolvenshirt zou helemaal geniaal geweest zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:38 schreef TennispeRFect het volgende:
en wat is dat voor paupermerk dat de nr 1 vd wereld nu draagt?
Jij hier?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:40 schreef Mani89 het volgende:
Nadal heeft weer een paar flinke stierenballen opgegeten tijdens zijn "blessure".
spaanse snoepjesquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:40 schreef Mani89 het volgende:
Nadal heeft weer een paar flinke stierenballen opgegeten tijdens zijn "blessure".
Dom japans uniqlo, afschuwelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:38 schreef TennispeRFect het volgende:
en wat is dat voor paupermerk dat de nr 1 vd wereld nu draagt?
Anders mis je het punt even.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nee, niet wat mij als F&F mod is geinstrueerd. Ik bemoei mij niet met andere subforums in Fok! Sorry.
Maar laat maar zitten.
Nou bedankt, hoor.quote:
Inderdaad. Doorgaans is dat het wapen tegen rafa. Niet die forehand.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:42 schreef Szura het volgende:
Ik haat het om Mats gelijk te moeten geven, maar de backhand van Djokovic is inderdaad niet scherp genoeg...
Die smash was ultra easy..quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:44 schreef TennispeRFect het volgende:
lekker djoko, vol overtuiging en geen makkelijke smash
Vakantiequote:Op dinsdag 10 september 2013 00:47 schreef TennispeRFect het volgende:
gelukkig is de meerderheid hier werkloos, thuiswerker of onderpresteerder want het gaat weer een lange nacht worden zo
Thuiswerker present.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:47 schreef TennispeRFect het volgende:
gelukkig is de meerderheid hier werkloos, thuiswerker of onderpresteerder want het gaat weer een lange nacht worden zo
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:47 schreef TennispeRFect het volgende:
Ik kijk alleen deze tweede set nog af, de wekker gaat morgenochtend af om 7:30 uur.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:47 schreef TennispeRFect het volgende:
werkloosquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:47 schreef TennispeRFect het volgende:
Nole speelt vooral veeeeeeel aanvallender nuquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:52 schreef Gruisman het volgende:
Nadal begint steeds verdedigender te spelen
Student he. Maar ik ga het niet afkijken hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:47 schreef TennispeRFect het volgende:
Grap?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:53 schreef Federer-fan het volgende:
Jammer dat die mishit niet inging. Djokovic enorm voordeel van de wind.
Hoop dat Nadal er nu overheen gaat.
Dat ook zeker maar Nadal werd iets te enthousiast met een hoop van z'n slice backhands.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nole speelt vooral veeeeeeel aanvallender nu
In principe binnenquote:Op maandag 9 september 2013 22:26 schreef detennismaster het volgende:
Klein betje op over 3,5 set @ 1.40
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Goede bet, snap niet dat die odd zo hoog is.
Vond ik ook jaquote:
Een radio headsetquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:58 schreef alors het volgende:
WTF heeft die vriendin van Djoko aan dr oor?
Wat was een grap?quote:
Zeuren over mishits die niet invallen van rafaquote:
mooie observatiequote:Op dinsdag 10 september 2013 01:00 schreef Norrage het volgende:
Elke djoko rafa heeft wel een moment dat djoko alles raakt...
Het is de vraag hoe lang ie dat kan bewaren.quote:
Ach ik moet wat joh.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeuren over mishits die niet invallen van rafa
Ik vind dat ook niks.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:07 schreef TennispeRFect het volgende:
waarom doet nole toch zo freaky met zn opengesperde ogen, ze hebben ook echt allemaal tics ( behalve fed)
Om alert te zijn, dacht ik altijd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:07 schreef TennispeRFect het volgende:
waarom doet nole toch zo freaky met zn opengesperde ogen, ze hebben ook echt allemaal tics ( behalve fed)
Hij speelt eigenlijk al minder goed dan dat hij kan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:10 schreef Gruisman het volgende:
gvd Djokovicspeel eens wat minder goed
o jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Om alert te zijn, dacht ik altijd.
Federer heeft trouwens de haar "flick".
Optimist.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:13 schreef TennispeRFect het volgende:
nounou nog steeds nadal in 4 hoor
Je hebt gelijk hoor. Het is voorlopig gewoon de wedstrijd van de meest aanvallende.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:15 schreef opgebaarde het volgende:
Rafa kan zo veel beter.
Ga morgen wel naar zijn positie op de baan kijken in de verschillende sets.
Maar voor hetzelfde geld heeft die opgebaarde alweer onzin zitten lullen
Vind je? Ik vond Djokovic ook in de eerste set aanvallender, hij maakt alleen redelijk wat foutjes terwijl Nadal perfect was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Het is voorlopig gewoon de wedstrijd van de meest aanvallende.
ook. maar zo simpel is het niet want dat zou oom tony ook wel zien ( en stiekem coachen)quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Het is voorlopig gewoon de wedstrijd van de meest aanvallende.
Haha, nu heb ik trek in drop.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Bij die challenge had hij zijn ogen wel iets verder open mogen sperren.
Kan je zelf ook wel opzoeken toch..quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:21 schreef TennispeRFect het volgende:
wat is de gemiddelde game duratie en hoe verhoud zich dat met bv de halve finales?
waar kan ik dat opzoeken en inzien dan? zo een ibm stats computer is er alleen voor de commentaartoren toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je zelf ook wel opzoeken toch..
Match time / aantal games ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:23 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
waar kan ik dat opzoeken en inzien dan? zo een ibm stats computer is er alleen voor de commentaartoren toch?
op scorebord van de site (en na iedere game in beeld) staat de duration..dat deel je door het aantal gamesquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:23 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
waar kan ik dat opzoeken en inzien dan? zo een ibm stats computer is er alleen voor de commentaartoren toch?
Inderdaad.. Dat roepen ze al een paar keer. Maar even zo'n bal vanaf de baseline uit de lucht nemen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Commentatoren willen dat Djokovic die lob-precies-op-de-baseline-return uit de lucht gaat slaan.
Sowieso maakt Djoko altijd deze onderlinge partij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:29 schreef Norrage het volgende:
Kut djoko....het valt of staat bij zijn UEs...
quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zonde, dit was echt niet nodig. Dat eerste punt, een gelukkige return van Rafa en dan die UE's
Idd, had de vierde break op rij kunnen/moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:29 schreef Norrage het volgende:
Die game op 2-0 was zo belangrijk...
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sowieso maakt Djoko altijd deze onderlinge partij.
Vind deze editie voorlopig ook niet echt geweldig. Maar dat ligt voornamelijk aan die ietwat matige Djoko. Als Djoko l\goed speelt is de partij leuk, speelt hij niet goed is er niet zoveel aan omdat Nadal over het algemeen gewoon niet echt leuke punten maakt.
Dat is geen smash.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:31 schreef Rosario het volgende:
En de Djokosmash maakt het compleet!
Duratie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:21 schreef TennispeRFect het volgende:
wat is de gemiddelde game duratie en hoe verhoud zich dat met bv de halve finales?
De streepjes moeten andersom, eerst laag, dan hoog.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Duratie. -O_ Veeg me op. -O_
Viel mij ook eerder in de partij al op. Heb het hem niet eerder zie. Doen. Misschien heeft oom Toni hem gezegd dat hij uit de buurt moet blijven van die witte lijntjes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:33 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal loopt nu ook elke keer na een game naar het midden van de baan om daar over de lijn daar heen te stappen... Doet hij dat al lang?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Viel mij ook eerder in de partij al op. Heb het hem niet eerder zie. Doen. Misschien heeft oom Toni hem gezegd dat hij uit de buurt moet blijven van die witte lijntjes.
Normaal vooral zijn backhand jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:37 schreef suus21 het volgende:
Heb djoko nog nooit zo n goede forehands zien slaan
Vind je? Ik vind het momentum al bijna 2 sets bij Djokoquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:41 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een achtbaanrit zeg. Het momentum verschuift continu.
Ik niet. Net had Nadal het toen hij terugbrak.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:41 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het momentum al bijna 2 sets bij Djoko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |