abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131113336
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Anders leer je eerst eens goed quoten :P
Moet ik van jou ook nog de tekst highlighten :'( Niks wat ik doe is goed genoeg voor jou.
Rustig aan.
  donderdag 12 september 2013 @ 23:07:46 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131113356
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Kan toch ook via mail/text?

Ik denk er steeds meer over na om FB te skippen.

Wat ook weer een kutdag vandaag, zoveel gezeik, gezeur, soms heb ik het idee dat ik gewoon maar alleen moet zijn en aan het werk moet :{
Uhm.. ze heeft geen gegevens enkel datgene dat op m'n chipkaart staat he ;) Dus facebooken opzoek naar iemand die op de foto + naam lijkt ;)
pi_131113373
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Moet ik van jou ook nog de tekst highlighten :'( Niks wat ik doe is goed genoeg voor jou.
Ach jonge toch :* *aai over je bol*
pi_131113434
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ach jonge toch :* *aai over je bol*
*purrrr*
Rustig aan.
  donderdag 12 september 2013 @ 23:13:51 #180
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_131113656
:r :r

Kutbrein, doe eens minder negatieve herinneringen ophalen aub!
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_131113899
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:43 schreef minthy het volgende:

[..]

Zo denk ik ook steeds vaker over social media, maar dan ben ik bang dat ik weer vanalles mis oid :')

Waar had je gezanik mee?
Je mist lucht.

En gezanik met mijn huidige dame. Gewoon dom gelul, ditjes en datjes. Beker gaat kapot en de wereld is te klein want voor elkaar gekocht etc. *vreet hoed op*.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_131114150
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:13 schreef Senor__Chang het volgende:

Klote is dat... Afleiding zoeken wil hier nog wel eens helpen.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_131114195
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je mist lucht.

En gezanik met mijn huidige dame. Gewoon dom gelul, ditjes en datjes. Beker gaat kapot en de wereld is te klein want voor elkaar gekocht etc. *vreet hoed op*.
Eet ze :Y)
Heb je het gevoel dat ze clingy wordt?
Tante minthy!! O+
  donderdag 12 september 2013 @ 23:30:05 #184
358102 Senor__Chang
pi_131114367
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef minthy het volgende:

[..]

Klote is dat... Afleiding zoeken wil hier nog wel eens helpen.
Helpt ook niet echt dat het traditie is dat ik zo rond deze tijd wegzak qua stemming en vorig jaar het rond deze ook allemaal begon (afzondering, zm poging en opname)..

Ik denk dat het wel normaal is dat men zich slechter voelt vanaf september/oktober, maar het gaat wel erg hard zo.

Iemand anders die dat een beetje herkent?
Guilty as changed.
pi_131114494
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:30 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Helpt ook niet echt dat het traditie is dat ik zo rond deze tijd wegzak qua stemming en vorig jaar het rond deze ook allemaal begon (afzondering, zm poging en opname)..

Ik denk dat het wel normaal is dat men zich slechter voelt vanaf september/oktober, maar het gaat wel erg hard zo.

Dat wegzakken in het najaar herken ik zeker, het is even afwachten wat het dit jaar gaat doen.
Tante minthy!! O+
pi_131115659
Oké ik heb nu alweer het gevoel dat ik een beetje buitengesloten wordt en dat mensen me niet mogen. En dat mijn ware aard langzaam naar boven komt in het echt, die als psycho en negatieveling. Echt heel kut is dat gewoon :')
Oh.
pi_131115692
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké ik heb nu alweer het gevoel dat ik een beetje buitengesloten wordt en dat mensen me niet mogen. En dat mijn ware aard langzaam naar boven komt in het echt, die als psycho en negatieveling. Echt heel kut is dat gewoon :')
Dat is niet je ware aard, dat is dat negatieve onderdeel van je dat weer de overhand wilt nemen.
Rustig aan.
pi_131115741
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is niet je ware aard, dat is dat negatieve onderdeel van je dat weer de overhand wilt nemen.
Mijn ware aard is wel die van vreemde humor en raar gedrag enzo. Dus fuck it, mensen mogen me niet. Of ik verzin het allemaal weer eens in mijn kop :')
Oh.
pi_131115902
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
Keb nu 3 verschillende AD's gehad, ben er allemaal mee gekapt, eigenlijk was er maar 1 met een goed effect voor mij..

Ik zou het voornamelijk nemen als je voor je gevoel een beetje machteloos staat tegen je eigen gevoel.
Het enige wat echt ooit super goed geholpen heeft was pure valium. God, dat was echt drugs gewoon. Nog nooit zo goed gevoeld.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_131115922
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:13 schreef Senor__Chang het volgende:

Chang baas _O_
pi_131116042
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Eet ze :Y)
Heb je het gevoel dat ze clingy wordt?
Yes. Merk onzekerheden, kleine dingen die groter worden gemaakt. *vreet hoed op*.
pi_131116119
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het enige wat echt ooit super goed geholpen heeft was pure valium. God, dat was echt drugs gewoon. Nog nooit zo goed gevoeld.
:D
Maar dat is allemaal beetje tijdelijk wat dat betreft toch?
Rustig aan.
  vrijdag 13 september 2013 @ 00:17:23 #193
358102 Senor__Chang
pi_131116137
Ik krijg weer zin in pilletjes als ik dit allemaal zo lees. :P
Guilty as changed.
pi_131116418
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:D
Maar dat is allemaal beetje tijdelijk wat dat betreft toch?
Het leven is tijdelijk :). Nu toch genieten? Waarom 40 jaar werken voor een leuk pensioen als je het jaar er op dood zou zijn? :)
pi_131116540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Yes. Merk onzekerheden, kleine dingen die groter worden gemaakt. *vreet hoed op*.
Laat dat nu net iets zijn waar jij een allergie voor hebt opgebouwd :+

Stop met hoedjes opvreten, slecht voor je stoelgang...
Tante minthy!! O+
pi_131116568
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neejoh, zelfs facebook heeft zo zijn verlengde naar negatieve gevoelens, zoals je zelf ook ondervindt..

Je leest nu positieve dingen en voelt je je er ook minder door.. Waar komt dat door? Voel je je klote dat jij het niet leuk kunt hebben? Of vind je dat je het zelf niet leuk mag hebben oid?
Ik heb geen facebook he ;) Nooit gehad ook.
Die nadelen haal ik uit wat ik hier heb gelezen van anderen en mijn ervaring met hyves. Wat je zegt was het allebei wel. Maar teveel, gewoon teveel, al die dingen. Zoveel lezen/zien over wat anderen meemaken. Ik wil rust in mijn hoofd en zoek alleen contact met mensen wanneer mij dat uitkomt. En dat is niet zo vaak :P

Wel hyves gehad, maar het is gewoon niet mijn ding, al dat moderne gedoe. Ik heb heel vaak het gevoel dat ik in de verkeerde tijd ben geboren. Heb ook een wat oudere mobiel, geen internet, geen whatsapp enzovoort. Lekker niet meegaan met de massa :) hoewel je soms het gevoel hebt dat je wel móet. Stomme moderne samenleving. }:|
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:30 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Dat klinkt heel bekend. Bij mij heeft het vooral te maken met verplichtingen die beginnen als het schooljaar start. Problemen stapelen zich op (ik kan ook gewoon niet zoveel hebben), ik moet mezelf constant forceren om 'normaal' en sociaal te doen en dan word het weer ook nog slechter...en hoppa, depressie komt weer terug.
Wat doe jij eigenlijk, werk of studie?
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Heb je nog wat over voor mij?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_131116651
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:37 schreef kuolema het volgende:

Heb je nog wat over voor mij?
Nop ;(
pi_131116667
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nop ;(
Beetje jammer...voortaan eerlijk delen he. :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 00:45:42 #199
358102 Senor__Chang
pi_131116717
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:37 schreef kuolema het volgende:

Dat klinkt heel bekend. Bij mij heeft het vooral te maken met verplichtingen die beginnen als het schooljaar start. Problemen stapelen zich op (ik kan ook gewoon niet zoveel hebben), ik moet mezelf constant forceren om 'normaal' en sociaal te doen en dan word het weer ook nog slechter...en hoppa, depressie komt weer terug.
Wat doe jij eigenlijk, werk of studie?
Ik ben sinds een paar weken weer opnieuw begonnen op de uni. Moet wel zeggen dat het beter gaat dan vorig jaar zo op het eerste oog. Maar toch.. dat gevoel dat je overwelmed wordt door alles, je móet 'normaal' leven. Ik ga er wel voor, want het alternatief is niet beter denk ik, maar het voelt alsof je minder werkgeheugen hebt door al het piekeren..
Guilty as changed.
pi_131116887
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:45 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ik ben sinds een paar weken weer opnieuw begonnen op de uni. Moet wel zeggen dat het beter gaat dan vorig jaar zo op het eerste oog. Maar toch.. dat gevoel dat je overwelmed wordt door alles, je móet 'normaal' leven. Ik ga er wel voor, want het alternatief is niet beter denk ik, maar het voelt alsof je minder werkgeheugen hebt door al het piekeren..
Heb jij niet het idee dat het helpt om een doel te hebben? Een studie dus in dit geval. Het geeft het leven een beetje meer zin, vind ik. Ik vind mijn studie (psychologie, toepasselijk :P) echt heel interessant en haal er veel voldoening uit, maar tegelijkertijd is het wel een beetje een trigger van depressies, omdat ik het zo graag goed wil doen en dat door blokkeren door perfectionisme/faalangst vaak niet lukt. Ik kan me ook niet concentreren als ik depri ben, maar als ik me wel normaal voel ben ik ook snel afgeleid of blokkeer ik dus. Dat is op dit moment een probleem. Tweede week pas en ik ben het nu al aan het verkloten :') Dus zoek ik afleiding hier op fok...
Ik hoop heel erg voor je dat het goed blijft gaan :) Neem aan dat het bij jou ook slecht is voor je stemming als de studie minder gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')