Dat weten ze zelf al, anders posten ze hier niet. Ik weet dat je het goed bedoelt, maar het kan nadelig zijn voor mensen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik wil eigenlijk op een vriendelijke manier aan ze duidelijk maken dat ze misschien een probleem hebben.
Wat is officieel? Er is geen ziekte of beperking vastgesteld nog. Maar dat komt omdat ik al jaren niet meer bij de dokter ben geweest.quote:
Als je vindt dat je een probleem hebt, dan moet er mee naar de dokter gaan of naar een studieadviseur.quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is officieel? Er is geen ziekte of beperking vastgesteld nog. Maar dat komt omdat ik al jaren niet meer bij de dokter ben geweest.
Nee, zo denk ik nietquote:Op maandag 9 september 2013 23:17 schreef kuolema het volgende:
Complex, denk je dat iemand die geen label krijgt geen serieus probleem heeft? Zo komt het een beetje over...
Veel plezier met rustenquote:Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga de laptop wegleggen, even tot rust komen.
Okeequote:Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als je vindt dat je een probleem hebt, dan moet er mee naar de dokter gaan of naar een studieadviseur.
[..]
Nee, zo denk ik niet
Mensen kunnen altijd een serieus probleem hebben, ook al staat het niet bekend als een serieus probleem.
Maak er een topshow vanquote:Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga de laptop wegleggen, even tot rust komen.
Ik zit wel veel te dagdromen, dan denk ik aan van alles en nog wat en dan drijft mijn bewustzijn zo'n beetje weg of zo. Wel kom ik tijdens het dagdromen (zoals ik het noem) vaak op creatieve ideeen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef kuolema het volgende:
Zijn hier nog meer mensen die heel veel fantaseren?
Ik doe het heel veel en meestal kom ik er zelf niet in voor. Op momenten dat het echte leven me voldoening geeft (vrij zelden) doe ik het niet.
Dat is wel iets anders denk ik. Fantaseren is toch specifieker of zo.quote:Op maandag 9 september 2013 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit wel veel te dagdromen, dan denk ik aan van alles en nog wat en dan drijft mijn bewustzijn zo'n beetje weg of zo. Wel kom ik tijdens het dagdromen (zoals ik het noem) vaak op creatieve ideeen.
Zelfs dit topic blijft topshow niet bespaardquote:
Ik geef de schuld aan Atze.quote:Op maandag 9 september 2013 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs dit topic blijft topshow niet bespaard
Maar was even goed.
Fantaseren niet echt, ik pieker wel enorm veel. Misschien ook wel een vorm van fantaseren, van tevoren scenario's uitdenken van afspraken oidquote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef kuolema het volgende:
Zijn hier nog meer mensen die heel veel fantaseren?
Ik doe het heel veel en meestal kom ik er zelf niet in voor. Op momenten dat het echte leven me voldoening geeft (vrij zelden) doe ik het niet.
Slaap lekker en succes morgenquote:Op maandag 9 september 2013 23:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga nu lekker slapen. Morgen ga ik weer praten met mijn arts.
Ík heb het maar even opgezocht, de definitie van fantaseren is 'bedenken'. Dusja. Dan is het dus alles. Piekeren doe ik ook veel, maar nog veel meer als ik depressief ben. Dan fantaseer ik ook alleen maar over hoe ik dood gaquote:Op maandag 9 september 2013 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Fantaseren niet echt, ik pieker wel enorm veel. Misschien ook wel een vorm van fantaseren, van tevoren scenario's uitdenken van afspraken oid![]()
Tijdens m'n opleidingen dacht ik vaak in de nachten na over opdrachten, ook hier grandioze ideeën over opzet en inhoud. Niet handig...
Wat is dan het verschil tussen dagdromen en fantaseren? Want je doet toch hetzelfde dan?quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef kuolema het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders denk ik. Fantaseren is toch specifieker of zo.
Ik krijg altijd 's nachts als ik in bed lig en niet kan slapen geniale ingevingen
Ja weet ik veelquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen dagdromen en fantaseren? Want je doet toch hetzelfde dan?
Of vergis ik me nou?
Ik weet het al! Ik heb lucide dagdromen!quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:40 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ja weet ik veelDaar moet ik eerst even een nachtje over slapen. Welterusten!
Maar dan is het nog steeds hetzelfde als fantaseren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet het al! Ik heb lucide dagdromen!
Maar als je fantaseert, dan raak je het contact met de realiteit toch niet kwijt? En fantaseren doe je toch bewust, je zet het als het ware zelf aan en uit. Dagdromen doe je onbewust. Tenminste, dat denk ik?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:46 schreef kuolema het volgende:
[..]
Maar dan is het nog steeds hetzelfde als fantaseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |