Stomquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:41 schreef DanseMacabre het volgende:
25 dagen, nu dag 29
Maar pas tweede cyclus na stoppen pil.
Waarschijnlijk is het gewoon ontpillen.
Ja, vind ik ook, hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar als je nog geen kinderen hebt en tis je 1e, dat is wel apart hoor. Zij heeft nog geen idee van hoe het is met een eigen kind en ik natuurlijk wel, dat besef is gewoon apart vond ik zelf.
Ja he. Ja precies... dat heb ik idd ook welquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:19 schreef Zoë23 het volgende:
Lief van je dottey
Wens voor jou 2streepjes voor jullie jubileum! Zou erg speciaal zijn
Enf zwanger zijn van je 1e is ook erg speciaal
Het lijkt me voor een 2e keer ook bijzonder omdat je nu (zo ongeveer) ook weet wat te verwachten & ik zou zelf dingen anders doen qua bevalling/kraamhulp/vk. Weet nu beter wat belangrijk is.
DM
Wat irritant!
Fijn Chanty!
quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:51 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik moet warme chocomel met koekjes vanwege het herfsterige weer! Nog meer dames last van de hormonen?
Nu moest ik ook m'n man (die net boodschappen aan het doen was) bellen, met de opdracht om chocomel en slagroom te halenquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:51 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik moet warme chocomel met koekjes vanwege het herfsterige weer! Nog meer dames last van de hormonen?
Wat bedoel je hier precies mee? Je weet dat je elke maand sowieso maar iets van 15% kans hebt he?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:52 schreef blob87 het volgende:
Wel lastig wat de volgende ronde wordt, dan maar veel sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ja, ik dacht, ik neem dit maar mee, voor de zekerheid" XD![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
I knowquote:Wat bedoel je hier precies mee? Je weet dat je elke maand sowieso maar iets van 15% kans hebt he?. Zelfs al doe je het op precies de goede dagen. Het is ook gewoon mazzel hebben
.
Teunisbloem was bij mij idd ook de truc om mijn cyclus korter te makenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:36 schreef Chanty het volgende:
Nou volgens mij heb ik een positieve ovutest. Dat is weer vijf dagen eerder dan de vorige keer, dus eisprong nu op CD 23 (vorige keer 28 en de keren daarvoor 31). Eens zien of de test de komende dagen weer lichter wordt, of misschien vanmiddag/ morgen nog net wat donkerderDan weet ik het zeker. Gaan iig maar aan de slag
Als dit klopt, dan denk ik dat die teunisbloemoliecapsules daadwerkelijk werken om de cyclus te verkorten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |