Reageer er gewoon niet op danquote:Op maandag 9 september 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''word nogal genegeerd'' is als in ''ik word nogal genegeerd'' Dus is goed zo
Dat valt wel mee denk ik. Ik heb tenminste nog een baan en zit niet zielig de hele dag thuisquote:Op maandag 9 september 2013 22:22 schreef LETMEIN het volgende:
Stu is de grootste no-lifer der fokkers!
Jij bent nieuw hier zeker?quote:Op maandag 9 september 2013 22:22 schreef LETMEIN het volgende:
Stu is de grootste no-lifer der fokkers!
Ja, ach, dat zijn ook maar momenten joh. Volgend jaar zie je me weer veel minder, zo gaat dat al jarenquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent nieuw hier zeker?
quote:
Ouch.quote:Op maandag 9 september 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik hem toch onder de CMD-V heb staan:
Zucht...
Gaan we dan: Zondag avond jongstleden ben ik met haar naar We're The Millers gegaan. Was hartstikke gezellig, goed gelachen enzo. We fietsen naar huis en op het punt dat we splitsen waren we gestopt. Zo'n ''eigenlijk wil ik niet weg'' sfeer. Het werd even stil en we keken elkaar in de ogen, best dicht bij elkaar. Ik dacht, dit is het moment, dus ik probeerde te zoenen. Maar die ontweek ze en ging voor de knuffel, heel ongemakkelijk.
We botsten nogal raar, dus ik zei ''Ehm sorry'' waarop ze reageerde dat het niet uimaakte en ze nogal voorzichtig was. Ze wil het rustig aan doen, maakt niet uit. Vervolgens nog een innige knuffel en van beide kanten een zoen op de wangen. Slaap lekker, zei ze nog met een glimlach en we fietsten weg.
En ik heb vanavond nog even ''hey'' gezegd, maar word nogal genegeerd
Ik troll maar hoorquote:Op maandag 9 september 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me er weinig bij voorstellen maar als jij het zegt
[..]
Was het maar waar
Dikke kans dat ik haar morgenochtend in de trein ziequote:
I love youquote:Op maandag 9 september 2013 22:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik troll maar hoorWNTB Stu
En vervolgens zit er een andere jongen naast haarquote:Op maandag 9 september 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dikke kans dat ik haar morgenochtend in de trein zie
Onmogelijkquote:Op maandag 9 september 2013 22:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En vervolgens zit er een andere jongen naast haar
One lovequote:
Ik zit naast d'rquote:Op maandag 9 september 2013 22:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En vervolgens zit er een andere jongen naast haar
quote:
hommoquote:
Biquote:
Weet ikquote:Op maandag 9 september 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bi
Je bent wel een schattige twink jij
quote:Op maandag 9 september 2013 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Bijna net zo schattig als DrNick toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |