Reageer er gewoon niet op danquote:Op maandag 9 september 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''word nogal genegeerd'' is als in ''ik word nogal genegeerd'' Dus is goed zo
Dat valt wel mee denk ik. Ik heb tenminste nog een baan en zit niet zielig de hele dag thuisquote:Op maandag 9 september 2013 22:22 schreef LETMEIN het volgende:
Stu is de grootste no-lifer der fokkers!
Jij bent nieuw hier zeker?quote:Op maandag 9 september 2013 22:22 schreef LETMEIN het volgende:
Stu is de grootste no-lifer der fokkers!
Ja, ach, dat zijn ook maar momenten joh. Volgend jaar zie je me weer veel minder, zo gaat dat al jarenquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent nieuw hier zeker?
quote:
Ouch.quote:Op maandag 9 september 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik hem toch onder de CMD-V heb staan:
Zucht...
Gaan we dan: Zondag avond jongstleden ben ik met haar naar We're The Millers gegaan. Was hartstikke gezellig, goed gelachen enzo. We fietsen naar huis en op het punt dat we splitsen waren we gestopt. Zo'n ''eigenlijk wil ik niet weg'' sfeer. Het werd even stil en we keken elkaar in de ogen, best dicht bij elkaar. Ik dacht, dit is het moment, dus ik probeerde te zoenen. Maar die ontweek ze en ging voor de knuffel, heel ongemakkelijk.
We botsten nogal raar, dus ik zei ''Ehm sorry'' waarop ze reageerde dat het niet uimaakte en ze nogal voorzichtig was. Ze wil het rustig aan doen, maakt niet uit. Vervolgens nog een innige knuffel en van beide kanten een zoen op de wangen. Slaap lekker, zei ze nog met een glimlach en we fietsten weg.
En ik heb vanavond nog even ''hey'' gezegd, maar word nogal genegeerd
Ik troll maar hoorquote:Op maandag 9 september 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me er weinig bij voorstellen maar als jij het zegt
[..]
Was het maar waar
Dikke kans dat ik haar morgenochtend in de trein ziequote:
I love youquote:Op maandag 9 september 2013 22:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik troll maar hoorWNTB Stu
En vervolgens zit er een andere jongen naast haarquote:Op maandag 9 september 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dikke kans dat ik haar morgenochtend in de trein zie
Onmogelijkquote:Op maandag 9 september 2013 22:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En vervolgens zit er een andere jongen naast haar
One lovequote:
Ik zit naast d'rquote:Op maandag 9 september 2013 22:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En vervolgens zit er een andere jongen naast haar
quote:
hommoquote:
Biquote:
Weet ikquote:Op maandag 9 september 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bi
Je bent wel een schattige twink jij
quote:Op maandag 9 september 2013 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Bijna net zo schattig als DrNick toch
quote:
Waarom dat?quote:Op maandag 9 september 2013 22:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ben momenteel 2500 mails aan het ontvangen.
Hahahahaquote:Op maandag 9 september 2013 22:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Altijd webmail gebruikt, maar die is vol. Dus maar even ingesteld op vast mail.
Ik moest laatst 2800 mails binnen halen, was geen pretjequote:Op maandag 9 september 2013 22:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Altijd webmail gebruikt, maar die is vol. Dus maar even ingesteld op vast mail.
Ik heb er 17,000+ in mijn mailboxquote:Op maandag 9 september 2013 22:40 schreef LETMEIN het volgende:
I
[..]
Ik moest laatst 2800 mails binnen halen, was geen pretje
Ja, dat vraag ik me ook wel eens afquote:
Ja, dat gevoel ken ik maar al te goed zelfsquote:Op maandag 9 september 2013 22:42 schreef Ezell het volgende:
Meh, kennen jullie dat gevoel dat je niet meer weet wat je wilt? Om er gek van te worden.
quote:Op maandag 9 september 2013 22:42 schreef Ezell het volgende:
Meh, kennen jullie dat gevoel dat je niet meer weet wat je wilt? Om er gek van te worden.
Is zo verdomd irritant.quote:Op maandag 9 september 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel ken ik maar al te goed zelfs
Het is niets echt dringends ofzo hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 22:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]![]()
Maar ligt eraan. Wat is jouw situatie nu?
Absoluut. Zo speel ik ook al lange tijd met de vraag wat ik nu eigenlijk wil. Waar ik wil wonen/werken, en wat ik precies wil doen. Ik stel het allemaal steeds uit. Schiet ook niet op dusquote:Op maandag 9 september 2013 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is zo verdomd irritant.
[..]
Het is niets echt dringends ofzo hoor.Mja, moet gewoon keuzes maken en dat lukt mij echt niet dit keer. Dacht dat ik het wist, maar ja, niet dus.
Meh, lastig zeg.quote:Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Absoluut. Zo speel ik ook al lange tijd met de vraag wat ik nu eigenlijk wil. Waar ik wil wonen/werken, en wat ik precies wil doen. Ik stel het allemaal steeds uit. Schiet ook niet op dus
Alsof iemand geeft om wat Dearest e.d. roepenquote:Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef Toto69 het volgende:
Ik lig al op bed :/ (op, niet in).
Ik weet al dat Dearest e.d. nu gaan zeuren dat ik niet moet klagen want ja buitenland is leuk he. Maar... imagine. 7.20 opstaan. 6 km lopen. 9.00 - 18.00 werk. 6 km lopen. boodschappen doen + 1.5 km lopen. Thuiskomen met een dikke stinkmof op de bank liggend. Afwas doen. Keuken schoonmaken. want ja die flikker doet niets..
Dat is wel klote zeg. Ik weet eigenlijk niet zo goed iets zinvols te zeggen om je te helpenquote:Op maandag 9 september 2013 22:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meh, lastig zeg.Ik raak hierdoor alleen maar in de war, ook wat andere dingen betreft. Gewoon dingen die hier he-le-maal niks mee te maken hebben. Op naar het onzeker huppelkutje zijnde.
Mja, werk blijft werk hè. Misschien moet je er gewoon nog eventjes aan wennen.quote:
"MAN UPquote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel klote zeg. Ik weet eigenlijk niet zo goed iets zinvols te zeggen om je te helpen![]()
Het werk lijkt me wel ok. De collega:s zijn prima. Appartement prima. en die moeheid overkom ik wel. Maar tis zo rot met die duitser en zo ver lopenquote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof iemand geeft om wat Dearest e.d. roepen
Mensen roepen maar wat en hebben geen idee waar ze het over hebben. Wie hier anders dan jij en ik hebben in het buitenland gewoond en gewerkt? Vakantie is iets anders dan werken natuurlijk.
Ik snap best dat het je tegenvalt. Je houdt zo in feite alleen de weekenden over en de eerste paar weken zul je dan wel te moe zijn om actieve dingen te gaan doen
Ik ga niet zo makkelijk kletsen voor een ander hoorquote:Op maandag 9 september 2013 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
"MAN UP"
Mja, moet gewoon even goed nadenken en een stressbal kopen ofzo.
geloof me, ik ben niet te beroerd om te werken, als mijn lichaam dat toelaat. Mja, die gore duitser moet weg.quote:Op maandag 9 september 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, werk blijft werk hè. Misschien moet je er gewoon nog eventjes aan wennen.Maar hoezo loop je dat stuk telkens? Heb je geen openbaar vervoer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |