Dat zal best wel flink tegenvallen inderdaad. Waarom moest je zoveel lopen eigenlijk?quote:Op maandag 9 september 2013 22:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Introductiedag, was leuk maar laaaang en 12 km gelopen, meteen voodschappen moeten doen daarna en t valt zwaar
quote:
quote:
Hier gaat het wel okay thank youquote:
quote:
Nee ben klaar.quote:Op maandag 9 september 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal best wel flink tegenvallen inderdaad. Waarom moest je zoveel lopen eigenlijk?
En nu nog eten of heb je dat inmiddels wel al gedaan?
Er gaat geen bus of iets? Je moet een uur lopen naar je werk? Regel een fiets manquote:Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ben klaar.
En t werk is 6 km lopen
Omdat ik hem toch onder de CMD-V heb staan:quote:
Heerlijkquote:Op maandag 9 september 2013 22:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had ook ooit bijna ruzie met stu
Dat is zoals het hoortquote:Op maandag 9 september 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb nooit ruzie met stu
Ja echt raar, stu doet altijd aardig.quote:Op maandag 9 september 2013 22:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had ook ooit bijna ruzie met stu
Wordt bittequote:Op maandag 9 september 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik hem toch onder de CMD-V heb staan:
Zucht...
Gaan we dan: Zondag avond jongstleden ben ik met haar naar We're The Millers gegaan. Was hartstikke gezellig, goed gelachen enzo. We fietsen naar huis en op het punt dat we splitsen waren we gestopt. Zo'n ''eigenlijk wil ik niet weg'' sfeer. Het werd even stil en we keken elkaar in de ogen, best dicht bij elkaar. Ik dacht, dit is het moment, dus ik probeerde te zoenen. Maar die ontweek ze en ging voor de knuffel, heel ongemakkelijk.
We botsten nogal raar, dus ik zei ''Ehm sorry'' waarop ze reageerde dat het niet uimaakte en ze nogal voorzichtig was. Ze wil het rustig aan doen, maakt niet uit. Vervolgens nog een innige knuffel en van beide kanten een zoen op de wangen. Slaap lekker, zei ze nog met een glimlach en we fietsten weg.
En ik heb vanavond nog even ''hey'' gezegd, maar word nogal genegeerd
fiets levensgevaarlijk bus duur en toto is dood en dood moequote:Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er gaat geen bus of iets? Je moet een uur lopen naar je werk? Regel een fiets man
Nou, dan moet morgen Norbert maar even voor je invallenquote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
fiets levensgevaarlijk bus duur en toto is dood en dood moe
Allesquote:
''word nogal genegeerd'' is als in ''ik word nogal genegeerd'' Dus is goed zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |