Groter dan IV, SA en RDR bij elkaar waarschijnlijkquote:Op maandag 9 september 2013 22:38 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik ben wel donders benieuwd hoe groot deze wordt.
Verder had je niks aan geld, toch een van de grootste missers in dat spel imo.quote:Op maandag 9 september 2013 22:21 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Daarna ook gelijk naar perseus gereden, om al die classy pakken te kopen
Het is toch te bizar, snap ook nog steeds niet hoe ze dat voor elkaar hebben weten te krijgen op die oude consoles...quote:Op maandag 9 september 2013 22:41 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Groter dan IV, SA en RDR bij elkaar waarschijnlijk
Vliegtuigje pakken en dan eruit springen met parachutequote:Op maandag 9 september 2013 22:45 schreef N-E-R-D het volgende:
Ben een beetje bang dat de map te groot isAls er iets wat ik soms echt kut vond aan rdr en/of gta was het die tyfuseinden rijden voor sommige missies. Ga er wel vanuit dat je gewoon weer een taxi kunt bellen zoals in SA
Dat vind ik juist leuk, dat lang rijden.quote:Op maandag 9 september 2013 22:45 schreef N-E-R-D het volgende:
Ben een beetje bang dat de map te groot isAls er iets wat ik soms echt kut vond aan rdr en/of gta was het die tyfuseinden rijden voor sommige missies. Ga er wel vanuit dat je gewoon weer een taxi kunt bellen zoals in SA
Dat was in IV.quote:Op maandag 9 september 2013 22:45 schreef N-E-R-D het volgende:
Nee idd... GTA IV viel eigenlijk best tegen achteraf gezien ;pquote:Op maandag 9 september 2013 22:44 schreef Olep het volgende:
[..]
Verder had je niks aan geld, toch een van de grootste missers in dat spel imo.
quote:Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Vliegtuigje pakken en dan eruit springen met parachute
Dat ben ik allemaal na een paar keer wel zatquote:Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist leuk, dat lang rijden.
ja 8gig aan alleen installatie is heeeel veel voor een game voor deze generatie consoles..quote:Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Het is toch te bizar, snap ook nog steeds niet hoe ze dat voor elkaar hebben weten te krijgen op die oude consoles...
in alle gta's heb je trip skip :p als je dan een missie faalt hoef je niet elke keer weer van t ziekenhuis naar de missie te rijdenquote:Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik allemaal na een paar keer wel zatdan wil ik gewoon snel ergens zijn. Gelukkig is er altijd wel een vorm van fast travel
In IV kon je toch geen taxi bellen? Ja Roman maar die was dan niet eens altijd beschikbaar. Kan het verkeerd hebben is allemaal behoorlijk lang geledenquote:
Checkpoints in de missies ben ik ook heel blij meequote:Op maandag 9 september 2013 22:51 schreef JessedeK het volgende:
[..]
in alle gta's heb je trip skip :p als je dan een missie faalt hoef je niet elke keer weer van t ziekenhuis naar de missie te rijden
Kon wel zonder problemenquote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
In IV kon je toch geen taxi bellen? Ja Roman maar die was dan niet eens altijd beschikbaar. Kan het verkeerd hebben is allemaal behoorlijk lang geleden
Jawel, je kunt gewoon een taxi bellen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
In IV kon je toch geen taxi bellen? Ja Roman maar die was dan niet eens altijd beschikbaar. Kan het verkeerd hebben is allemaal behoorlijk lang geleden
ik weet niet of iedereen blij is met checkpoints, t wordt dan wel erg makkelijk. Miss dat er een optie komt waarmee je het aan/uit kan zettenquote:Op maandag 9 september 2013 22:53 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Checkpoints in de missies ben ik ook heel blij mee
Als ik zo lang heb moeten wachten maakt mij die 10 minuten lang rijden niet zoveel uit.quote:Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik allemaal na een paar keer wel zatdan wil ik gewoon snel ergens zijn. Gelukkig is er altijd wel een vorm van fast travel
Misschien niet, ik iig welquote:Op maandag 9 september 2013 22:55 schreef JessedeK het volgende:
[..]
ik weet niet of iedereen blij is met checkpoints, t wordt dan wel erg makkelijk. Miss dat er een optie komt waarmee je het aan/uit kan zetten
Wat ik op mijn '20GB' gaan proppen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef JessedeK het volgende:
[..]
ja 8gig aan alleen installatie is heeeel veel voor een game voor deze generatie consoles..
Je man alle missies replayen als je dat bedoelt?quote:Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik maak sowieso extra savegames aan voor die verschillende heists.
Buoys ahoyquote:Op maandag 9 september 2013 22:59 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Misschien niet, ik iig welkan me wel herinneren dat de frustraties hoog opliepen als je sommige missies weer helemaal opnieuw moest doen.
Dat wordt gecompenseerd doordat de moeilijkheidsgraad van de missies zelf omhoog is gegaan.quote:Op maandag 9 september 2013 22:55 schreef JessedeK het volgende:
[..]
ik weet niet of iedereen blij is met checkpoints, t wordt dan wel erg makkelijk. Miss dat er een optie komt waarmee je het aan/uit kan zetten
Occolus Riftquote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef SoldMayor het volgende:
Je vraagt je af waar Rockstar wel niet mee moet gaan komen voor GTA VI
Nah. Het verhaal was in het begin wel leuk maar ging snel vervelen. Daarnaast zaten er gewoon teveel kleine ergernissen in de game. Er zat niet echt een flow in.quote:Op maandag 9 september 2013 23:05 schreef Ixnay het volgende:
Ik begrijp de kritiek niet op GTA 4.
Het was een perfect uitgewerkt verhaal incl karakters.
Het minpunt vond ik dat de map alleen een stedelijk deel had en geen prairies zoals San Andreas.
Gewoon, binnen 10 minuten ontspoorde het topic totaal doordat iedereen over meloenen en emmers kip begon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha die missie heb ik gisteren nog gedaan. Bijna dood gegaan op dat laatste stuk omdat ik ook nog politie achter me aan kreeg.quote:Op maandag 9 september 2013 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Buoys ahoy
Lokaal was het simpelweg een kwestie van de boot achtervolgen en vervolgens drie gangsters op het vasteland omleggen maar nog
Als je met de boot omsloeg
quote:Op maandag 9 september 2013 23:55 schreef NaturalScience het volgende:
Nog EXACT 1 week tot de release!![]()
Sterktequote:Op dinsdag 10 september 2013 00:32 schreef Remqo het volgende:
Verdorie, een week voor de release en nu laat mijn PS3 me in de steek
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:32 schreef Remqo het volgende:
Denk eens na, heb je iets vreselijks gedaan de afgelopen tijd?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:32 schreef Remqo het volgende:
Dat is wel een slechte timing van je PS3 zeg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:32 schreef Remqo het volgende:
Wat een slechte printquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://imageshack.us/a/img827/6746/zhvs.jpg (copy/paste deze link)
jaja imageschak, /care
quote:Betaalwijzen en factuuradres
Vooruit betalen met acceptgiro (Let op: we verzenden je bestelling na ontvangst van je betaling).
wel een slechte print in een seal danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |