Ik maak sowieso extra savegames aan voor die verschillende heists.quote:Op maandag 9 september 2013 22:11 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Niks stealth, gewoon zo luidruchtig mogelijk naar binnen, en een zo groot mogelijke chaos achterlaten
Sws, heb ik ook gedaan voor die heist-missie in GTA IV. was ook de enigequote:Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik maak sowieso extra savegames aan voor die verschillende heists.
Sowieso, een kwart miljoen dollar voor een heist. Was echt een toffe missie ja!quote:Op maandag 9 september 2013 22:19 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Sws, heb ik ook gedaan voor die heist-missie in GTA IV. was ook de enige, wel een van de beste missie's uit dat spel
Daarna ook gelijk naar perseus gereden, om al die classy pakken te kopenquote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Sowieso, een kwart miljoen dollar voor een heist. Was echt een toffe missie ja!
Dat heb ik ook meteen gedaan ja...quote:Op maandag 9 september 2013 22:21 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Daarna ook gelijk naar perseus gereden, om al die classy pakken te kopen
Dat is ook zeker heerlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 22:31 schreef mega-worstje het volgende:
Hoezo gaat niemand eindelijk weer eens genieten van het feit dat er vliegtuigen inzitten HALLO WEER LEKKER DOOR DIE LUCHT KNALLEN
Ik kan me niet voorstellen dat het 3,5x zo groot is als Red Dead Redemption. Ik vond dat al een gigantische map.quote:Op maandag 9 september 2013 22:36 schreef Tropanzia het volgende:
Op de een of andere manier kan ik mij eigenlijk nog steeds heel slecht voorstellen dat het spel straks daadwerkelijk groter wordt dan San Andreas.
SA is niet heel bijzonder groot hoor..quote:Op maandag 9 september 2013 22:36 schreef Tropanzia het volgende:
Op de een of andere manier kan ik mij eigenlijk nog steeds heel slecht voorstellen dat het spel straks daadwerkelijk groter wordt dan San Andreas.
Zouden er ook paarden in GTA5 zitten? Dan richt ik gelijk een cowboy clan op! Weg met auto's!!quote:Op maandag 9 september 2013 22:36 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het 3,5x zo groot is als Red Dead Redemption. Ik vond dat al een gigantische map.
Ik ben wel donders benieuwd hoe groot deze wordt.quote:Op maandag 9 september 2013 22:37 schreef JessedeK het volgende:
[..]
SA is niet heel bijzonder groot hoor..
Groter dan IV, SA en RDR bij elkaar waarschijnlijkquote:Op maandag 9 september 2013 22:38 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik ben wel donders benieuwd hoe groot deze wordt.
Verder had je niks aan geld, toch een van de grootste missers in dat spel imo.quote:Op maandag 9 september 2013 22:21 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Daarna ook gelijk naar perseus gereden, om al die classy pakken te kopen
Het is toch te bizar, snap ook nog steeds niet hoe ze dat voor elkaar hebben weten te krijgen op die oude consoles...quote:Op maandag 9 september 2013 22:41 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Groter dan IV, SA en RDR bij elkaar waarschijnlijk
Vliegtuigje pakken en dan eruit springen met parachutequote:Op maandag 9 september 2013 22:45 schreef N-E-R-D het volgende:
Ben een beetje bang dat de map te groot isAls er iets wat ik soms echt kut vond aan rdr en/of gta was het die tyfuseinden rijden voor sommige missies. Ga er wel vanuit dat je gewoon weer een taxi kunt bellen zoals in SA
Dat vind ik juist leuk, dat lang rijden.quote:Op maandag 9 september 2013 22:45 schreef N-E-R-D het volgende:
Ben een beetje bang dat de map te groot isAls er iets wat ik soms echt kut vond aan rdr en/of gta was het die tyfuseinden rijden voor sommige missies. Ga er wel vanuit dat je gewoon weer een taxi kunt bellen zoals in SA
Dat was in IV.quote:Op maandag 9 september 2013 22:45 schreef N-E-R-D het volgende:
Nee idd... GTA IV viel eigenlijk best tegen achteraf gezien ;pquote:Op maandag 9 september 2013 22:44 schreef Olep het volgende:
[..]
Verder had je niks aan geld, toch een van de grootste missers in dat spel imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |