SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
In de single player waren heists niet mogelijk toch? Dan maar even kijken wat een andere makkelijke manier is om geld te krijgen. Misschien auto's verkopen of weet ik het, of in de zee zoeken naar een schatquote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef rumiii het volgende:
Alleen missies doen als je beetje skeer bent en geld nodig hebt. Shit is bijzaak geworden.
heists zijn gewoon mogelijk in SP,voor zover ik weetquote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
In de single player waren heists niet mogelijk toch? Dan maar even kijken wat een andere makkelijke manier is om geld te krijgen. Misschien auto's verkopen of weet ik het, of in de zee zoeken naar een schat
Interessant, zou wel minder zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
In de single player waren heists niet mogelijk toch? Dan maar even kijken wat een andere makkelijke manier is om geld te krijgen. Misschien auto's verkopen of weet ik het, of in de zee zoeken naar een schat
Heists worden zelfs een heel belangrijk onderdeel in de SP, daar moet je grotendeels ook je geld aan verdienenquote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er zijn wel mogelijkheden, je kan kijken in hoeverre je een overgang maakt naar mobiele devices. Dat je met je phone ook nog bepaalde zaken kan doen als je niet achter je ps3 zit of iets.quote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef SoldMayor het volgende:
Je vraagt je af waar Rockstar wel niet mee moet gaan komen voor GTA VI
Is al zo met die rockstar social clubquote:Op maandag 9 september 2013 21:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er zijn wel mogelijkheden, je kan kijken in hoeverre je een overgang maakt naar mobiele devices. Dat je met je phone ook nog bepaalde zaken kan doen als je niet achter je ps3 zit of iets.
Ja dat is indd jammer. Bankovervallen zou je altijd moeten kunnen doen. Net als die in Vice City, na "The Job"quote:Op maandag 9 september 2013 21:46 schreef rene90 het volgende:
Een bank overvallen en alles zijn echt missies, ik las net op internet wel dat je kleine zaakjes kan overvallen maar dat is dan niet voor het grote geld lijkt me.
Ik weet trouwens al wat ik ga doen, de eerste keer dat ik vrij ben een auto jatten en simpelweg een rondje op LS maken en daarna de bergen in. Heb maar een uurtje de eerste keer namelijkquote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef SoldMayor het volgende:
Och och de eerste paar minuten dat je het spelt speelt net na het intro filmpje/missie...![]()
![]()
![]()
Meteen richting de bossen, of toch niet of toch wel of je ziet ondertussen 19912398183 dingen waarvan je denkt he even kijken.
![]()
Ik weet het allemaal niet meer.
Ik ga serieus hetzelfde doen, alles eerst lekker verkennen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik weet trouwens al wat ik ga doen, de eerste keer dat ik vrij ben een auto jatten en simpelweg een rondje op LS maken en daarna de bergen in. Heb maar een uurtje de eerste keer namelijk
van wat ik heb gelezen,kan je wel grote heists doen in SP alleen moeten die ''geplanned'' worden dus moet je inderdaad een aantal randzaken voor uitvoeren,als dat klaar is kan je de heist doenquote:Op maandag 9 september 2013 21:46 schreef rene90 het volgende:
Een bank overvallen en alles zijn echt missies, ik las net op internet wel dat je kleine zaakjes kan overvallen maar dat is dan niet voor het grote geld lijkt me.
Dat is wel een goed idee, zou wel mee willen helpen. Kan er ook nog wel bij naast die crew op RSC bijhouden.quote:Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef Pheno het volgende:
/offtopic
* Pheno kijkt nog een keer voor het op enter drukken en verdomd, het gaat over GTA V.
* Pheno kijkt naar de bijwerkingen van zijn pillen. Wow, good stuff.
Hoeplijk blijft het zo, ik heb serieus een zooi mensen op de wishlist staan, zeg maar. Ik wil helemaal niet dreigen met bans, maar als men doorgaat dan is dat nog een last resort. Heeft niemand want aan namelijk.
/offtopic
En nu weer vrolijk door over GTA V, daar zijn ook de lurkers een stuk blijer mee.
Heel ander ontopic vraagje: ik zit te denken om een FOK!GTA V-artikel op de site te zetten (over een ruime week dan natuurlijk), met simpelweg een of twee zinnen van gamers die het spel spelen, wat hun eerste indruk is. De precieze uitwerking borrelt daarboven in die hersenpan nog, maar lijkt me wel tof, ik stuur artikelen ook altijd door naar de uitgevers, dus die vinden dat ook tof om te lezen. Misschien dat mensen een idee of invulling hebben, of willen meehelpen?
Tof. Ding is dat een review over de hele game ook bizar is om te doen, en we het een FOK!dingetje willen maken. Gezien de users FOK! zijn, why not. Een hele review wil ik niemand aan doen, dus een paar zinnen kan makkelijk tussen de laadschermen door, dat men wil spelen snap ik ook welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |