abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131002988

Screenshots:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gameplay/Trailers:

Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/

Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
Standaard (49.99)
Special (69.99)
Collectors (109.99)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

De verschillende editions:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
Michael
Franklin
Trevor
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Hoeveel dagen nog??

GTA V Countdown!

GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
pi_131003005
Zullen we de grapjes maar achterwegen laten in dit deel en ontopic blijven? Bespaart een paar bans. :)
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 21:39:53 #3
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_131003019
defaq jat je mn topique :'( ik had lapo
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_131003095
Alleen missies doen als je beetje skeer bent en geld nodig hebt. Shit is bijzaak geworden.
pi_131003101
Mensen het is GTA 5, kunnen we het gewoon daarover houden. Ik ben zelf ook wel van grapjes maar het is nu nogal irritant. Je probeert hier gewoon mee te lezen en wat info / nieuws over GTA 5 te lezen in plaats van allemaal andere meuk te zien. Het lijkt wel een KLB SC dus misschien kunnen de users die zich aangesproken beter daar terecht.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_131003174
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef rumiii het volgende:
Alleen missies doen als je beetje skeer bent en geld nodig hebt. Shit is bijzaak geworden.
In de single player waren heists niet mogelijk toch? Dan maar even kijken wat een andere makkelijke manier is om geld te krijgen. Misschien auto's verkopen of weet ik het, of in de zee zoeken naar een schat _O-
Top 5 China producten
pi_131003277
Je vraagt je af waar Rockstar wel niet mee moet gaan komen voor GTA VI :o
pi_131003295
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

In de single player waren heists niet mogelijk toch? Dan maar even kijken wat een andere makkelijke manier is om geld te krijgen. Misschien auto's verkopen of weet ik het, of in de zee zoeken naar een schat _O-
heists zijn gewoon mogelijk in SP,voor zover ik weet
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_131003352
quote:

[..]

Interessant, zou wel minder zijn.
Gewoon je partner in crime bellen voor een heist zou toch zeker moeten lukken? Leuke manier om wat centen te krijgen ook nog. Wellicht alleen als missies dan.
pi_131003377
quote:

[..]

Heists worden zelfs een heel belangrijk onderdeel in de SP, daar moet je grotendeels ook je geld aan verdienen
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
pi_131003379
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef SoldMayor het volgende:
Je vraagt je af waar Rockstar wel niet mee moet gaan komen voor GTA VI :o
Er zijn wel mogelijkheden, je kan kijken in hoeverre je een overgang maakt naar mobiele devices. Dat je met je phone ook nog bepaalde zaken kan doen als je niet achter je ps3 zit of iets.
Top 5 China producten
pi_131003446
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:45 schreef rene90 het volgende:

[..]

Er zijn wel mogelijkheden, je kan kijken in hoeverre je een overgang maakt naar mobiele devices. Dat je met je phone ook nog bepaalde zaken kan doen als je niet achter je ps3 zit of iets.
Is al zo met die rockstar social club :P
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
pi_131003454
Een bank overvallen en alles zijn echt missies, ik las net op internet wel dat je kleine zaakjes kan overvallen maar dat is dan niet voor het grote geld lijkt me.
Top 5 China producten
pi_131003479
Och och de eerste paar minuten dat je het spelt speelt net na het intro filmpje/missie... :'( :9~ :o

Meteen richting de bossen, of toch niet of toch wel of je ziet ondertussen 19912398183 dingen waarvan je denkt he even kijken.

;(

Ik weet het allemaal niet meer.
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 21:48:35 #15
pi_131003552
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:46 schreef rene90 het volgende:
Een bank overvallen en alles zijn echt missies, ik las net op internet wel dat je kleine zaakjes kan overvallen maar dat is dan niet voor het grote geld lijkt me.
Ja dat is indd jammer. Bankovervallen zou je altijd moeten kunnen doen. Net als die in Vice City, na "The Job"
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 21:49:40 #16
pi_131003625
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef SoldMayor het volgende:
Och och de eerste paar minuten dat je het spelt speelt net na het intro filmpje/missie... :'( :9~ :o

Meteen richting de bossen, of toch niet of toch wel of je ziet ondertussen 19912398183 dingen waarvan je denkt he even kijken.

;(

Ik weet het allemaal niet meer.
Ik weet trouwens al wat ik ga doen, de eerste keer dat ik vrij ben een auto jatten en simpelweg een rondje op LS maken en daarna de bergen in. Heb maar een uurtje de eerste keer namelijk :(
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_131003693
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik weet trouwens al wat ik ga doen, de eerste keer dat ik vrij ben een auto jatten en simpelweg een rondje op LS maken en daarna de bergen in. Heb maar een uurtje de eerste keer namelijk :(
Ik ga serieus hetzelfde doen, alles eerst lekker verkennen. :Y
pi_131003696
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:46 schreef rene90 het volgende:
van wat ik heb gelezen,kan je wel grote heists doen in SP alleen moeten die ''geplanned'' worden dus moet je inderdaad een aantal randzaken voor uitvoeren,als dat klaar is kan je de heist doen
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_131003801
Ik ga waarschijnlijk eerst een paar missies doen en dan pas freeroamen. Dat je een beetje die intro dingen hebt gehad.
Flesje bier
pi_131003981
/offtopic

* Pheno kijkt nog een keer voor het op enter drukken en verdomd, het gaat over GTA V.
* Pheno kijkt naar de bijwerkingen van zijn pillen. Wow, good stuff.

Hoeplijk blijft het zo, ik heb serieus een zooi mensen op de wishlist staan, zeg maar. Ik wil helemaal niet dreigen met bans, maar als men doorgaat dan is dat nog een last resort. Heeft niemand want aan namelijk.

/offtopic

En nu weer vrolijk door over GTA V, daar zijn ook de lurkers een stuk blijer mee.

Heel ander ontopic vraagje: ik zit te denken om een FOK!GTA V-artikel op de site te zetten (over een ruime week dan natuurlijk), met simpelweg een of twee zinnen van gamers die het spel spelen, wat hun eerste indruk is. De precieze uitwerking borrelt daarboven in die hersenpan nog, maar lijkt me wel tof, ik stuur artikelen ook altijd door naar de uitgevers, dus die vinden dat ook tof om te lezen. Misschien dat mensen een idee of invulling hebben, of willen meehelpen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_131004146
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef Pheno het volgende:
/offtopic

* Pheno kijkt nog een keer voor het op enter drukken en verdomd, het gaat over GTA V.
* Pheno kijkt naar de bijwerkingen van zijn pillen. Wow, good stuff.

Hoeplijk blijft het zo, ik heb serieus een zooi mensen op de wishlist staan, zeg maar. Ik wil helemaal niet dreigen met bans, maar als men doorgaat dan is dat nog een last resort. Heeft niemand want aan namelijk.

/offtopic

En nu weer vrolijk door over GTA V, daar zijn ook de lurkers een stuk blijer mee.

Heel ander ontopic vraagje: ik zit te denken om een FOK!GTA V-artikel op de site te zetten (over een ruime week dan natuurlijk), met simpelweg een of twee zinnen van gamers die het spel spelen, wat hun eerste indruk is. De precieze uitwerking borrelt daarboven in die hersenpan nog, maar lijkt me wel tof, ik stuur artikelen ook altijd door naar de uitgevers, dus die vinden dat ook tof om te lezen. Misschien dat mensen een idee of invulling hebben, of willen meehelpen?
Dat is wel een goed idee, zou wel mee willen helpen. Kan er ook nog wel bij naast die crew op RSC bijhouden. :Y En nogmaals; mijn excuses voor het offtopic gaan. :)
pi_131004173
Ik wil wel mijn mening geven.
pi_131004256
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 21:59 schreef Nestalgie het volgende:
Sowieso, dat zou ik ook wel tof vinden.
pi_131004308
M'n eerste paar minuten in GTAV zullen gewoon de intro missies zijn. Vervolgens uitzoeken hoe ik die Atomic Blimp kan unlocken en dan genieten van het uitzicht vanuit de lucht. ^O^
pi_131004336
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 21:59 schreef Nestalgie het volgende:
Tof. Ding is dat een review over de hele game ook bizar is om te doen, en we het een FOK!dingetje willen maken. Gezien de users FOK! zijn, why not. Een hele review wil ik niemand aan doen, dus een paar zinnen kan makkelijk tussen de laadschermen door, dat men wil spelen snap ik ook wel :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')