abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 september 2013 @ 13:24:22 #201
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131056835
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 07:39 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Alles wordt gecontroleerd. Je wordt overal in de gaten gehouden je e-mail wordt gelezen. Je internet gedrag wordt in de gaten gehouden en ze kijken ook welke site"s je zit. Ze camera's op straart registreren allles. De OV kaart houdt precies bij waar je reist en dat gebruiken ze ook. Op je mobiel kunnen ze exact je locatie bepalen. En een afwijkende mening in dit land hebt wordt je alles gek beschouwd. Ze hebben liever domme niet nadenkende slapende mensen. Nederland is ook nog een bondgenoot van de grootste NAZI LAND Amerika. Heeft al 10 miljoenen mensen vermoord nog meer dan NAZI DUITSElAND waarom mogen ze dat doen. Waarom roepen we dat geen halt toe. waarom gaan we uber haupt nog werken voor de hebzuchtige varkens.
Tribal je hebt helemaal gelijk jongen met een heleboel dingen die je zegt. Ik geloof ook veel van deze dingen. Maar ondertussen laat ik me niet bang maken. We zien wel wat er gebeurt. Het belangrijkste is dat je je niet gek laat maken en gewoon je eigen waarheid blijft verkondigen. Hoe meer mensen "wakker" worden hoe sneller de dingen zullen veranderen. Ik zie zelf constant mensen die veranderen en meer bewust worden van dingen. Je kunt altijd nog als het echt allemaal niet meer gaat hier, vluchten en ergens een dorp beginnen.
Feyenoord!
pi_131056915
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]
Je kunt altijd nog als het echt allemaal niet meer gaat hier, vluchten en ergens een dorp beginnen.
En je kan eventuele dingen die je niet goed uitkomen altijd nog CGI noemen :D

Tingowars, misschien moeten jullie een gezinnetje stichten in jullie nieuwe dorp?
Conscience do cost.
pi_131057042
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:24 schreef Japie77 het volgende:
Je kunt altijd nog als het echt allemaal niet meer gaat hier, vluchten en ergens een dorp beginnen.
Waar?
pi_131057710
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:32 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waar?
Dat is het hem nu juist. Vind maar eens een plek waar je zomaar neer kunt strijken.
pi_131057754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is het hem nu juist. Vind maar eens een plek waar je zomaar neer kunt strijken.
Het is al een feite dat dat geen probleem is, nergens, als je maar geen overlast veroorzaakt. En als ze je eerst weg willen dan zeg je gewoon wat je doet en dan vinden ze 't goed.
Ja doei.
pi_131057785
quote:

[..]

Ergens midden in de rimboe hoeft niet zo'n probleem te zijn lijkt me.
Conscience do cost.
pi_131057802
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:27 schreef ems. het volgende:

[..]

En je kan eventuele dingen die je niet goed uitkomen altijd nog CGI noemen :D

Tingowars, misschien moeten jullie een gezinnetje stichten in jullie nieuwe dorp?
ems - wil je aub stoppen met je t proberen om grappig te zijn - het past echt niet bij je,jongen.
Kan je wel probeer om je feiten goed te krijgen.....
Ik heb wel respect voor tribalwars meningen maar al die praten over illuminaties en hoe corrupt onze maatschappij is of niet - heb ik niet erg veel interesse in wat 'rijke vriendjes'of wat dan ook zijn bezig ermee.En ik heb ook geen interesse in een of andere leuke zelfstandige dorpje te gaan wonen.....twas leuk toen ik had t gedaan heel lang geleden maar voor nu zit ik goed.
Je heb gezegd dat ik moet niet reageren op jouwe 'flaming'.
Ondanks het feit dat Ik vind je wel 'n beetje irritant,saai,nare mannetje - ik houd dit 'n beetje netjes.
Dankje wel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131057810
Graag gedaan!
Conscience do cost.
pi_131057835
quote:

[..]

Vandaar mijn vraag dus. Want het klinkt allemaal lekker makkelijk: vluchten, een paar dagen eten mee, overleven door jagen, ergens een dorp stichten.
Maar als je echt ergens een dorp wilt stichten waar je niet lastig wordt gevallen door een overheid (wat de doelstelling van tribalwars en japie lijkt te zijn), dan moet je sowieso al buiten Europa wezen, maar waarschijnlijk nog een stuk verder weg, als je ook ergens wilt zitten waar je kunt overleven. Want middenin de Sahara is het vast wel rustig, maar of het daar allemaal zo makkelijk is.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Ergens midden in de rimboe hoeft niet zo'n probleem te zijn lijkt me.
Da's best een eind weg, de rimboe. Want dan heb je het over de regenwouden in Afrika, of ergens een eilandje in de Stille Zuidzee.

En als er een WO3 uitbreekt, dan wordt het, denk ik, een stuk minder makkelijk dan het nu is om daar te komen.
pi_131057910
Denk dat je sowieso beter kleinschaliger kan gaan denken: leefgemeenschap op een hoeve ofzo, communes. Ja, je hebt dan wel te maken met de Neerlandsche wetten en het belastingsysteem etc., maar verder kun je in je kleine groepje doen wat je wilt, en als je ergens een stuk land koopt en daar met z'n allen (en dan niet meteen 500, maar gewoon, 10/15 man ofzo) gaat zitten kun je van daaruit gaan kijken of het grootschaliger is door te trekken.
Ja doei.
pi_131057914
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:58 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Vandaar mijn vraag dus. Want het klinkt allemaal lekker makkelijk: vluchten, een paar dagen eten mee, overleven door jagen, ergens een dorp stichten.
Maar als je echt ergens een dorp wilt stichten waar je niet lastig wordt gevallen door een overheid (wat de doelstelling van tribalwars en japie lijkt te zijn), dan moet je sowieso al buiten Europa wezen, maar waarschijnlijk nog een stuk verder weg, als je ook ergens wilt zitten waar je kunt overleven. Want middenin de Sahara is het vast wel rustig, maar of het daar allemaal zo makkelijk is.

[..]

Da's best een eind weg, de rimboe. Want dan heb je het over de regenwouden in Afrika, of ergens een eilandje in de Stille Zuidzee.

En als er een WO3 uitbreekt, dan wordt het, denk ik, een stuk minder makkelijk dan het nu is om daar te komen.
Komt bij dat het helemaal niet zo eenvoudig is om te overleven zonder alle dingen die we nu voor handen hebben en normaal zijn gaan vinden.
Zit je daar in de rimboe zonder communicatiemiddelen, goed drinkwater, het voedsel raakt op en dan?
Daar zou men eens over na moeten denken .
pi_131057927
quote:

Daarom lijkt het me ook zaak om al die goede en doordachte plannen van tribal zo snel mogelijk te realiseren 8-)
Conscience do cost.
pi_131057936
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
Denk dat je sowieso beter kleinschaliger kan gaan denken: leefgemeenschap op een hoeve ofzo, communes. Ja, je hebt dan wel te maken met de Neerlandsche wetten en het belastingsysteem etc., maar verder kun je in je kleine groepje doen wat je wilt, en als je ergens een stuk land koopt en daar met z'n allen (en dan niet meteen 500, maar gewoon, 10/15 man ofzo) gaat zitten kun je van daaruit gaan kijken of het grootschaliger is door te trekken.
Ik denk nog steeds dat de Amish het ideaal van tribal het meest benaderen.
pi_131058078
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Komt bij dat het helemaal niet zo eenvoudig is om te overleven zonder alle dingen die we nu voor handen hebben en normaal zijn gaan vinden.
Zit je daar in de rimboe zonder communicatiemiddelen, goed drinkwater, het voedsel raakt op en dan?
Daar zou men eens over na moeten denken .
Men? Degenen die dat willen. Ik ga er niet over nadenken, want WO3 komt voorlopig toch niet. En als 'ie wel komt en we krijgen er in Europa last van, dan moet je dus idd ergens in de Pacific zitten, dus moet je er nu al naar toe, want dan lukt het niet meer.

Zo'n tropisch eiland lijkt me overigens wel de beste optie, want je zit er rustig, de kans dat iemand langskomt en jou van je voorraden beroofd is klein (uitgaande van een onbewoond eiland, wat vast nog wel ergens te vinden is). Fruit is er voldoende voorhanden. Als je dan zorgt dat je zelf spullen meeneemt zodat je wat landbouw kunt bedrijven (aardappels, maïs, graan etc.) kun je het al aardig uitzingen. Verder nog een stel varkens en kippen mee voor vlees en eieren. En niet onbelangrijk: leer vissen.

Dan heb je alleen nog een tandarts en dokter nodig :P
pi_131058114
quote:

[..]

Want middenin de Sahara is het vast wel rustig, maar of het daar allemaal zo makkelijk is.

[..]

Misschien wat makkelijker als je kan 2000 solar panellen meenemen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131058136
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien wat makkelijker als je kan 2000 solar panellen meenemen.
Kun je die eten?
pi_131058188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:06 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Men? Degenen die dat willen. Ik ga er niet over nadenken, want WO3 komt voorlopig toch niet. En als 'ie wel komt en we krijgen er in Europa last van, dan moet je dus idd ergens in de Pacific zitten, dus moet je er nu al naar toe, want dan lukt het niet meer.

Zo'n tropisch eiland lijkt me overigens wel de beste optie, want je zit er rustig, de kans dat iemand langskomt en jou van je voorraden beroofd is klein (uitgaande van een onbewoond eiland, wat vast nog wel ergens te vinden is). Fruit is er voldoende voorhanden. Als je dan zorgt dat je zelf spullen meeneemt zodat je wat landbouw kunt bedrijven (aardappels, maïs, graan etc.) kun je het al aardig uitzingen. Verder nog een stel varkens en kippen mee voor vlees en eieren. En niet onbelangrijk: leer vissen.

Dan heb je alleen nog een tandarts en dokter nodig :P
Ja, dat zou kunnen werken. En regenwater opvangen om te drinken?
pi_131058224
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Kun je die eten?
Nee maar je heb genoeg stroom voor 200 woningen met internet en smartfone.
Kan je kamellen jagen.
pi_131058252
Je beseft zelf ook wel dat dat nogal over-the-top achterlijk is, toch?
Ja doei.
pi_131058281
Zijn er niet een aantal onbewoonde kleine waddeneilanden?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_131058300
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Je beseft zelf ook wel dat dat nogal over-the-top achterlijk is, toch?
Am afraid that was supposed to be a joke, sadly.
  woensdag 11 september 2013 @ 14:13:25 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131058309
Kamellen, houden die ook de zo'n buiten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131058341
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:12 schreef oompaloompa het volgende:
Rottum en Borkum.
pi_131058385
Tribal - is 'n kibbutz niks voor je?
pi_131058445
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat zou kunnen werken. En regenwater opvangen om te drinken?
Als er bomen en begroeiing zijn, is er ook water.
pi_131058466
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:12 schreef oompaloompa het volgende:
Waarom woont daar niemand, denk je?
pi_131058476
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:19 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zijn FEMA-kamp locaties. Duh.
Ja doei.
pi_131058517
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:18 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als er bomen en begroeiing zijn, is er ook water.
Dat is waar :Y

Neem je wel je fiets mee? Zal trouwens saai worden, elke dag hetzelfde rondje :P
pi_131058607
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is waar :Y

Neem je wel je fiets mee? Zal trouwens saai worden, elke dag hetzelfde rondje :P
Ik blijf lekker hier, want daar kun je idd niet leuk fietsen. Hoewel, als het eiland groot genoeg is, kun je wel leuk MTB-en.
pi_131058710
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:19 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als je geen belasting wilt betalen neem ik aan dat je ook niet van plan bent gebruik te maken van die voorzieningen, zou anders een beetje hypocriet zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Rottum en Borkum.
Perfect (zolang ze niet bij vloed overlopen)
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_131058782
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Rottum en Borkum.
Bestaan niet echt. Is CGI om mensen daarheen te lokken zodat ze geillumineerd kunnen worden.
Conscience do cost.
pi_131058799
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Als je geen belasting wilt betalen neem ik aan dat je ook niet van plan bent gebruik te maken van die voorzieningen, zou anders een beetje hypocriet zijn.
Daar doelde ik niet op.
Ik denk dat daar niemand woont, omdat het niet zo'n geschikte plek is om te wonen. Er wil niet zo veel groeien, bovendien kleine eilanden dus je kunt er ook niet veel vee houden. Kortom: op eigen houtje hou je het daar niet vol.
pi_131058825
Borkum is wel bewoond trouwens (en duits).
pi_131058938
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:32 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Daar doelde ik niet op.
Ik denk dat daar niemand woont, omdat het niet zo'n geschikte plek is om te wonen. Er wil niet zo veel groeien, bovendien kleine eilanden dus je kunt er ook niet veel vee houden. Kortom: op eigen houtje hou je het daar niet vol.
Ja je kunt niet kieskeurig worden heh :P

edit; Flevoland was ook niet zo'n goede locatie totdat mensen er mee aan de slag gingen ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door oompaloompa op 11-09-2013 14:44:12 ]
pi_131062868
http://newsysteem.wordpre(...)maatschappij-deel-5/

Je bent tegen hebzucht, zeg je, maar je gaat niet voor minder dan 11 euro per uur werken. Hoe rijm je dat?
Ja doei.
pi_131063940
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
http://newsysteem.wordpre(...)maatschappij-deel-5/

Je bent tegen hebzucht, zeg je, maar je gaat niet voor minder dan 11 euro per uur werken. Hoe rijm je dat?
Wellicht dat brood op de plank-ding waar men eerder van sprak. ;)
pi_131063977
Met een salaris gebaseerd op 11 euro per uur kun je prima rondkomen hoor.
Ja doei.
pi_131064183
quote:
3s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Met een salaris gebaseerd op 11 euro per uur kun je prima rondkomen hoor.
Dan heeft ie het heel verstandig op 11 euro per uur gezet. ;)
pi_131064269
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Dan heeft ie het heel verstandig op 11 euro per uur gezet. ;)
Maar de facto is het, met wat voor reden dan ook, gewoon hebzucht.
pi_131064274
11 euro was ook al te mind voor 'm anders:

BNW / ideale maatschappij #5
Ja doei.
pi_131064313
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:08 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Maar de facto is het, met wat voor reden dan ook, gewoon hebzucht.
Is dan elke euro meer dan nul hebzucht?

quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
11 euro was ook al te mind voor 'm anders:

BNW / ideale maatschappij #5
Dat, of het fabriekswerk. ;)
  woensdag 11 september 2013 @ 17:11:00 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131064334
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131064337
11 euro per uur voor fabriekswerk is anders best wel goed betaald.
Ja doei.
pi_131064401
Ik zou het niet weten.
  woensdag 11 september 2013 @ 17:13:53 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131064419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
11 euro per uur voor fabriekswerk is anders best wel goed betaald.
Dat is aanzienlijk meer dan een Nederlandse PhD student in zijn/haar eerste jaar verdient.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_131064489
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is aanzienlijk meer dan een Nederlandse PhD student in zijn/haar eerste jaar verdient.
Misschien zou dat in een (meer) ideale maatschappij wel anders zijn. ;)
pi_131066358
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Is dan elke euro meer dan nul hebzucht?

[..]

Dat, of het fabriekswerk. ;)
Nee, maar de zinsnede dat 11 euro te min is impliceert toch zeker hebzucht.
pi_131066559
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:22 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Nee, maar de zinsnede dat 11 euro te min is impliceert toch zeker hebzucht.
Als de beweegreden hebzucht is voor het maken van die zinsnede, dan is het hebzucht.
pi_131282483
Voor ts zijn maatschappij is het alleen een denk verandering nodig. Mensen moeten minder aan zich zelf denken en meer aan andere en aarde . En met genoeg mensen weet ik haast zeker dat ts in zijn berg dorpje kan gaan wonen.
omaploma
  dinsdag 17 september 2013 @ 17:14:21 #250
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_131284332
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:29 schreef sneeuwitje1234 het volgende:
Voor ts zijn maatschappij is het alleen een denk verandering nodig. Mensen moeten minder aan zich zelf denken en meer aan andere en aarde . En met genoeg mensen weet ik haast zeker dat ts in zijn berg dorpje kan gaan wonen.
Heb wel sterk vermoeden dat dit verlangen van TS vooral voorkomt uit een niet-erkende behoefte van TS dat hij vooral wil dat mensen om hem heen meer aan TS gaan denken dan nu het geval is. Ik vraag me af of het ook wederzijds is, gezien het beperkte aanpassingsvermogen van TS in een discussie.

Sowieso heeft die hele 'alles wat we nu leren op school is pure indoctrinatie'-houding wel een beetje een bijsmaak van zoeken van eigen identiteit/erkenning, behoefte aan speciaal zijn en je zelf proberen te onderscheiden van anderen, passend bij de leeftijd. Niks mis mee overigens, een fase die iedereen doormaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')