Waarom woont daar niemand, denk je?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:12 schreef oompaloompa het volgende:
Zijn er niet een aantal onbewoonde kleine waddeneilanden?
Zijn FEMA-kamp locaties. Duh.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom woont daar niemand, denk je?
Dat is waarquote:Op woensdag 11 september 2013 14:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als er bomen en begroeiing zijn, is er ook water.
Ik blijf lekker hier, want daar kun je idd niet leuk fietsen. Hoewel, als het eiland groot genoeg is, kun je wel leuk MTB-en.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar
Neem je wel je fiets mee? Zal trouwens saai worden, elke dag hetzelfde rondje![]()
Als je geen belasting wilt betalen neem ik aan dat je ook niet van plan bent gebruik te maken van die voorzieningen, zou anders een beetje hypocriet zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom woont daar niemand, denk je?
Perfect (zolang ze niet bij vloed overlopen)quote:
Bestaan niet echt. Is CGI om mensen daarheen te lokken zodat ze geillumineerd kunnen worden.quote:
Daar doelde ik niet op.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als je geen belasting wilt betalen neem ik aan dat je ook niet van plan bent gebruik te maken van die voorzieningen, zou anders een beetje hypocriet zijn.
Ja je kunt niet kieskeurig worden hehquote:Op woensdag 11 september 2013 14:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op.
Ik denk dat daar niemand woont, omdat het niet zo'n geschikte plek is om te wonen. Er wil niet zo veel groeien, bovendien kleine eilanden dus je kunt er ook niet veel vee houden. Kortom: op eigen houtje hou je het daar niet vol.
Wellicht dat brood op de plank-ding waar men eerder van sprak.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
http://newsysteem.wordpre(...)maatschappij-deel-5/
Je bent tegen hebzucht, zeg je, maar je gaat niet voor minder dan 11 euro per uur werken. Hoe rijm je dat?
Dan heeft ie het heel verstandig op 11 euro per uur gezet.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Met een salaris gebaseerd op 11 euro per uur kun je prima rondkomen hoor.
Maar de facto is het, met wat voor reden dan ook, gewoon hebzucht.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan heeft ie het heel verstandig op 11 euro per uur gezet.
Is dan elke euro meer dan nul hebzucht?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:08 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maar de facto is het, met wat voor reden dan ook, gewoon hebzucht.
Dat, of het fabriekswerk.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
11 euro was ook al te mind voor 'm anders:
BNW / ideale maatschappij #5
Dat is aanzienlijk meer dan een Nederlandse PhD student in zijn/haar eerste jaar verdient.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
11 euro per uur voor fabriekswerk is anders best wel goed betaald.
Misschien zou dat in een (meer) ideale maatschappij wel anders zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is aanzienlijk meer dan een Nederlandse PhD student in zijn/haar eerste jaar verdient.
Nee, maar de zinsnede dat 11 euro te min is impliceert toch zeker hebzucht.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Is dan elke euro meer dan nul hebzucht?
[..]
Dat, of het fabriekswerk.
Als de beweegreden hebzucht is voor het maken van die zinsnede, dan is het hebzucht.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:22 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nee, maar de zinsnede dat 11 euro te min is impliceert toch zeker hebzucht.
Heb wel sterk vermoeden dat dit verlangen van TS vooral voorkomt uit een niet-erkende behoefte van TS dat hij vooral wil dat mensen om hem heen meer aan TS gaan denken dan nu het geval is. Ik vraag me af of het ook wederzijds is, gezien het beperkte aanpassingsvermogen van TS in een discussie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:29 schreef sneeuwitje1234 het volgende:
Voor ts zijn maatschappij is het alleen een denk verandering nodig. Mensen moeten minder aan zich zelf denken en meer aan andere en aarde . En met genoeg mensen weet ik haast zeker dat ts in zijn berg dorpje kan gaan wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |