Tieten om het te vierenquote:Op maandag 9 september 2013 22:23 schreef Saind het volgende:
Wisten jullie dat dit de 5000e dag is van deze eeuw
Belhamelquote:
Moest toch pics van tetten posten?quote:Op maandag 9 september 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BelhamelIk durf niet meer. Mijn bans voor plaatjes lopen iets te veel op, en dat zo aan het begin van het schooljaar.
Dat jij zulke gifjes hebt, wat stout, boefje.quote:Op maandag 9 september 2013 22:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest toch pics van tetten posten?
Je moest ook al andere dingen in dit topic, maar niks ten nadelen van je plaatje hoor. Ik ben trots op je.quote:Op maandag 9 september 2013 22:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest toch pics van tetten posten?
gwn uit de fok.rarquote:Op maandag 9 september 2013 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat jij zulke gifjes hebt, wat stout, boefje.
Nooit in de slachtofferrol gaan. Genadeloos terugslaan is het devies. Ik stuur je wel wat achtergrond/privé informatie van Typisch.quote:
Hij is typischquote:Op maandag 9 september 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit in de slachtofferrol gaan. Genadeloos terugslaan is het devies. Ik stuur je wel wat achtergrond/privé informatie van Typisch.
En blond is niet onoverbrugbaar toch.
Beetje zoals dit:quote:Op maandag 9 september 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit in de slachtofferrol gaan. Genadeloos terugslaan is het devies. Ik stuur je wel wat achtergrond/privé informatie van Typisch.
En blond is niet onoverbrugbaar toch.
Niet haatdragend over Nicki he...quote:
Volgende topic weer een kans.quote:Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
Ik had toch wel een gesloten topic verwacht. Jammer dit weer.
Niks haatdragendquote:Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet haatdragend over Nicki he...
Zelfs Madonna kent haar plek.
[ afbeelding ]
[..]
Volgende topic weer een kans.
Zeg maar niet tegen Yvonnequote:Op maandag 9 september 2013 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Ok...jij wil dus ook een poosje rust...
Ze zien ALLES.quote:Op maandag 9 september 2013 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik liet het plaatje nog wel weg uit mijn quote.
Ze blijven er ook in trappen. Het meest overtuigend vond ik hem als Heerenveen supporter.quote:Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
Prima troll trouwens LR in het PSV topic. Chapeau.
Happel aan de vriendin?quote:Op maandag 9 september 2013 22:53 schreef Happel het volgende:
God, wat kan een kitten vermoeiend zijn. Waar ben ik aan begonnen.
Tja.. Weinig ervaring met poesjes breekt je uiteindelijk wel op.quote:Op maandag 9 september 2013 22:53 schreef Happel het volgende:
God, wat kan een kitten vermoeiend zijn. Waar ben ik aan begonnen.
Hi ha ho.quote:Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja.. Weinig ervaring met poesjes breekt je uiteindelijk wel op.
Niet eens. Vlaag van verstandsverbijstering.quote:
picsquote:Op maandag 9 september 2013 22:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Hi ha ho.
[..]
Niet eens. Vlaag van verstandsverbijstering.
Echt hèquote:Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze blijven er ook in trappen. Het meest overtuigend vond ik hem als Heerenveen supporter.
Serie is wel okay, maar niet heel bijzonder.quote:Op maandag 9 september 2013 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben ook maar eens aan Sons of Anarchy begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |