Echt wel. In close combat, 10 keer effectiever vanwege snelheid, handelbaarheid en reloaden. Teveel CoD gespeeld jijquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Idioot trouwens dat de nazi's pistolen gebruiken terwijl ze zat assault rifles hebben
Een pistool heeft werkelijk geen enkel voordeel tov een geweer
Omdat ze dan onherroepelijk overhoop worden geschoten?quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:35 schreef LazyDave het volgende:
Waarom zouden Hank en Gomez er niet gewoon voor kiezen om hun wapens neer te leggen?
Geeft niet, dan schiet walt hem dood met een penis-gunquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het krijgt een soort "From dusk till dawn" wending. Hank krijgt ineens hoorntjes uit zijn voorhoofd en schiet 30 meter recht de lucht in....
Meer kan ik helaas niet zeggen.
Ze staan natuurlijk wel achter een auto waar Walt in zit, je zou dan minstens even veel kleerscheuren bij hem verwachten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
een handgun en een shotgun vs 4 automatische geweren en 2 handguns. natuurlijk is het show maar wel lijkt mij sterk dat hank en gomie hier zonder kleerscheuren vanaf komen
Jij gaat er vanuit dat dit professionals zijn? Tis gewoon een stel boerenlullen en achterbuurters.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Idioot trouwens dat de nazi's pistolen gebruiken terwijl ze zat assault rifles hebben
Een pistool heeft werkelijk geen enkel voordeel tov een geweer
GTST-wending!quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:05 schreef Gauner het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat Walter's tweelingbroer uit Europa is die op familiebezoek ging maar een leeg huis aantrof.
Vind ik ookk, maar toen ik dit zaterdag aankaartte voordat de aflevering was, zei vrijwel iedereen:quote:Op maandag 9 september 2013 23:50 schreef APK het volgende:
Jammerlijke TT weer, gelukkig was er dit keer een kneus die pas om 20:58u besloten had dat alle fans inmiddels wel gekeken hadden.
Echt, doe zoiets niet bij de laatste aflevering.
Als je dit leest voor de aflevering weet je zeker dat Todd en zijn oom nog naar de woestijn komen, doe gewoon lekker geen TT, iedereen blij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:36 schreef Heeinz het volgende:
Dit een spoiler noemen, alsjeblieft zeg.
http://www.reddit.com/r/breakingbadcomicsquote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.reddit.com/r/breakingbad
Leuke topics daar
Ze wilden dat ze die badges toonden om een makkelijk schot te hebben, niet omdat ze daadwerkelijk weg zouden rijden als ze lieten zien dat ze politie waren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waarom trok Hank zijn DEA badge niet toen die rednecks daarom vroegen? Volgens mij twijfelden ze nog, tot die Aldo the Apache-lookalike begon te schieten.
[..]
Jij gaat er vanuit dat dit professionals zijn? Tis gewoon een stel boerenlullen en achterbuurters.
[..]
GTST-wending!
Is mogelijk. Aan de andere kant, als Hank zich als DEA had kenbaar gemaakt en geroepen had dat er versterking aan kwam, had dat misschien die lui op andere gedachten kunnen brengen. Criminelen weten tenslotte wel dat als ze agenten omleggen, dat wel andere gevolgen heeft dan dat ze medecriminelen afknallen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ze wilden dat ze die badges toonden om een makkelijk schot te hebben, niet omdat ze daadwerkelijk weg zouden rijden als ze lieten zien dat ze politie waren.
Mwah, "is mogelijk", dat is het gewoon hoor. Luister en kijk ook naar de manier waarop de nazis dat zeiden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is mogelijk. Aan de andere kant, als Hank zich als DEA had kenbaar gemaakt en geroepen had dat er versterking aan kwam, had dat misschien die lui op andere gedachten kunnen brengen. Criminelen weten tenslotte wel dat als ze agenten omleggen, dat wel andere gevolgen heeft dan dat ze medecriminelen afknallen.
Destijds toen Walt de tonnen ging begraven stond ik me af te vragen waarom hij niet meerdere verstopplaatsen gebruikte.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:15 schreef Re het volgende:
ik zat daadwerkelijk et wachten dat Walt de scam zou doorhebben op het moment dat Jesse zei dat hij de oranje vlammetjes zag van het verbrandde geld... zo wat... hmm jesse... geld brand geel, niet oranje.. of zo.... maar ja
Ze zaten midden in de woestijn en niemand zou van deze moorden afweten nadat ze hun sporen wissen. Dit is dezelfde groep geharde criminelen die al meerdere mensen hebben omgelegd en daar niet mee gepakt zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is mogelijk. Aan de andere kant, als Hank zich als DEA had kenbaar gemaakt en geroepen had dat er versterking aan kwam, had dat misschien die lui op andere gedachten kunnen brengen. Criminelen weten tenslotte wel dat als ze agenten omleggen, dat wel andere gevolgen heeft dan dat ze medecriminelen afknallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |