abonnement Unibet Coolblue
pi_131010012
Geweldige aflevering, één van de spannendste tot nu toe. Hebben hier op het puntje van onze stoel gezeten in ieder geval. Hoopten natuurlijk dat Hank, Gomez en Jesse op tijd weg zouden komen (met Walt), maar was tegelijkertijd wel overduidelijk dat dat niet zou gaan gebeuren.

Ik dacht eigenlijk dat in ieder geval Hank eraan zou gaan (en Gomez dan waarschijnlijk ook), maar omdat ze dat deze aflevering niet al hebben laten zien, begin ik te twijfelen. De spanning en emotie vallen wel een beetje weg als hij in de volgende aflevering alsnog tijdens deze "shoot-out" dood zou gaan vind ik. Ik hoop dat hij het toch overleeft op de één of andere manier (en Jesse al helemaal), dus wat dat aangaat ben ik alleen maar blij dat we nu nog niets concreets te zien kregen ;)

Die kop van Jesse de hele tijd. _O- _O_ Jessie die Walt in het gezicht spuugde... heerlijk! ("My cancer is back"... oh, please... Die already. Just die. :{w ).

Vind overigens dat de rol van Skyler in het geheel wel erg karig is geworden opeens... vind ik wel heel jammer :Y
Tails tell tales
  maandag 9 september 2013 @ 23:52:06 #102
6941 APK
Factual, I think.
pi_131010041
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Haha, huilen.
Haha, lachen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 23:55:40 #103
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_131010183
quote:
13s.gif Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef APK het volgende:

[..]

Haha, lachen.
Behoorlijk ja. Hoe is dit een spoiler? Tevens verplicht niemand je om op FOK! te kijken en zeker niet specifiek dit topic.

Huilen dus. Met de pet op.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_131010257
quote:
Heel gaaf gedaan zo met die barrel, maar 225 dollar? Ai... :D
Tails tell tales
  maandag 9 september 2013 @ 23:58:50 #105
6941 APK
Factual, I think.
pi_131010290
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Behoorlijk ja. Hoe is dit een spoiler? Tevens verplicht niemand je om op FOK! te kijken en zeker niet specifiek dit topic.

Huilen dus. Met de pet op.
Geen zin in.
Veel plezier met lekker lachen.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_131010309
Doe eens lief tegen elkaar

pi_131010318
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:15 schreef mr-green het volgende:

[..]

Wie heeft Walt dan laten omleggen die hij liefhad?

Juist niemand om die reden ;)
Hij had naar eigen zeggen Jesse ook heel lief, maar toen die zich (terecht) tegen hem keerde, moest hij ook binnen no-time dood... :')
Tails tell tales
  dinsdag 10 september 2013 @ 00:00:23 #108
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131010342
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:51 schreef Forbry het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat in ieder geval Hank eraan zou gaan (en Gomez dan waarschijnlijk ook), maar omdat ze dat deze aflevering niet al hebben laten zien, begin ik te twijfelen. De spanning en emotie vallen wel een beetje weg als hij in de volgende aflevering alsnog tijdens deze "shoot-out" dood zou gaan vind ik. Ik hoop dat hij het toch overleeft op de één of andere manier (en Jesse al helemaal), dus wat dat aangaat ben ik alleen maar blij dat we nu nog niets concreets te zien kregen ;)
Hank gaat dood, er lag een overduidelijke nadruk in dat telefoongesprek op hoeveel hij van z'n vrouw houdt en hoe hij voorlopig niet thuis komt en hoe zij aan het snotteren is
pi_131010365
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Doe eens lief tegen elkaar

[ afbeelding ]
Mooie scène was dat, tussen Hank en Huell. Walt Jr.-Saul vond ik ook erg vermakelijk :)
Tails tell tales
pi_131010383
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Behoorlijk ja. Hoe is dit een spoiler? Tevens verplicht niemand je om op FOK! te kijken en zeker niet specifiek dit topic.

Huilen dus. Met de pet op.
Nee! Dit topic mijd ik als de ziekte op maandag. Maar die TT komt wel voorbij in myact en act. Kans dat je blik daar op valt is vrij groot

Dus gewoon niet zo kinderachtig en geen spoilers in de TT.
  Moderator dinsdag 10 september 2013 @ 00:02:36 #111
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_131010429
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee! Dit topic mijd ik als de ziekte op maandag. Maar die TT komt wel voorbij in myact en act. Kans dat je blik daar op valt is vrij groot

Dus gewoon niet zo kinderachtig en geen spoilers in de TT.
De vorige aflevering eindigt met Walt die een belletje pleegt naar Todd met de vraag of hij even Jesse wil omleggen. Nogal logisch dat Todd dan ook in de volgende aflevering voor zal komen.

Wat zegt Todd's A-Team nou? Dat Todd en de nazi's voor zullen komen in deze aflevering. Schokkond. Wat onverwacht.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 10 september 2013 @ 00:03:04 #112
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_131010439
Volgende TT moet leeg zijn. Gewoon Breaking Bad #40
Isn't it ironic, don't you think
  dinsdag 10 september 2013 @ 00:04:00 #113
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131010483
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

De vorige aflevering eindigt met Walt die een belletje pleegt naar Todd met de vraag of hij even Jesse wil omleggen. Nogal logisch dat Todd dan ook in de volgende aflevering voor zal komen.

Wat zegt Todd's A-Team nou? Dat Todd en de nazi's voor zullen komen in deze aflevering. Schokkond. Wat onverwacht.
Precies, ik vind die title ook niet echt een spoiler, het was anders geweest als het Todd's cop-kill-Team was geweest.
pi_131010537
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:02 schreef mr-green het volgende:
Paar afleveringen geleden zag je Walt toch zijn verlaten huis binnenwandelen voor die ricine... Jongens letten jullie nooit op?
Het schijnt dat dat Walter's tweelingbroer uit Europa is die op familiebezoek ging maar een leeg huis aantrof.
  dinsdag 10 september 2013 @ 00:06:34 #115
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131010588
http://www.reddit.com/r/b(...)_obvious_who/cc4yozj

Apparently the actor wanted his character killed off for some time so it only makes sense to give the guy what he wants.
===============================
I don't have the source, but he wanted to be killed off so he could leave and do his own show. I think it was he wanted to be killed off in the first half of the 5th season, when it being split in half added an extra year of filming that interfered with him doing his own thing.
He did end up getting his own show, so maybe they did give him his wish, and got all his scenes filmed early and killed him off to reduce the amount of scenes.
===============================
According to Dean Norris, while shooting the first half of season 5 he got a job offer to play one of the leading parts in a sitcom. Norris, knowing Breaking bad was ending and thinking more about providing for his family, suggested to Vince Gilligan the idea of killing Hank in those first eight episodes, arguing it would be shocking and unexpected. Gilligan refused, saying he very much needed Hank for the second half of the season.
  dinsdag 10 september 2013 @ 00:06:40 #116
6941 APK
Factual, I think.
pi_131010596
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee! Dit topic mijd ik als de ziekte op maandag. Maar die TT komt wel voorbij in myact en act. Kans dat je blik daar op valt is vrij groot

Dus gewoon niet zo kinderachtig en geen spoilers in de TT.
Laat gaan joh, je moet gewoon 's morgens kijken -of tenminste voor het 8 uur journaal- en anders FTR uit heel FOK! slopen of gewoon niet op FOK! kijken en je bek houden blijkbaar.
Anders is het 'Lachen!'
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_131010597
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Hank gaat dood, dat dramatische telefoongesprek waarin hij afscheid van z'n vrouw neemt geeft dat overduidelijk aan.
Weet ik niet. Dat lag er (inderdaad) zó dik bovenop, dat ik het ook wel "op zijn Breaking Bad's" vind als hij dan toch niet doodgaat. Aan de andere kant, kan ik me bij die wending (dat Hank wél blijft leven) voor de rest van het verhaal weer helemaal niks voorstellen... De theorie die ik hier las dat Jack c.s. hem zouden ontvoeren doet me ook wat onlogisch aan.

Ben al met al razend benieuwd naar volgende week. Zag dat iemand hier een tijdmachine heeft, ga diegene wel ff heel lief aankijken nu ;)
Tails tell tales
  dinsdag 10 september 2013 @ 00:07:12 #118
6941 APK
Factual, I think.
pi_131010611
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:03 schreef jcdragon het volgende:
Volgende TT moet leeg zijn. Gewoon Breaking Bad #40
Of de naam van de aflevering.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_131010836
Ik vind spoilers altijd vreselijk, maar zie het probleem van deze TT ook niet echt in hoor... Dat dat white power clubje een rol zou spelen deze aflevering was vorige week al duidelijk en meer dan dat valt er niet echt uit te halen vind ik. Niet voor diegenen die de aflevering nog niet hadden gezien in ieder geval...
Tails tell tales
pi_131010858
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

De vorige aflevering eindigt met Walt die een belletje pleegt naar Todd met de vraag of hij even Jesse wil omleggen. Nogal logisch dat Todd dan ook in de volgende aflevering voor zal komen.

Wat zegt Todd's A-Team nou? Dat Todd en de nazi's voor zullen komen in deze aflevering. Schokkond. Wat onverwacht.
Dat zegt dat ik meteen wist wat er ging gebeuren toen Walt die Nazi aan de telefoon had.

Aan de andere kant was het sowieso vrij voorspelbaar, maar hierdoor wist ik het zeker.
  dinsdag 10 september 2013 @ 00:16:28 #121
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131010922
Idioot trouwens dat de nazi's pistolen gebruiken terwijl ze zat assault rifles hebben
Een pistool heeft werkelijk geen enkel voordeel tov een geweer
  dinsdag 10 september 2013 @ 00:18:02 #122
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131010962
The title of the episode (To'hajiilee) is named for the Tohajiilee Navaho Indian Reservation, the site of Walt's buried money and the gunfight at the end of the episode
pi_131011012
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat zegt dat ik meteen wist wat er ging gebeuren toen Walt die Nazi aan de telefoon had.

Aan de andere kant was het sowieso vrij voorspelbaar, maar hierdoor wist ik het zeker.
O.k., daar zit op zich wel wat in (maar wat je zelf al zegt... dat was sowieso al wel duidelijk). :)
Tails tell tales
pi_131011024
Ozymandias , het gedicht, heeft 1 belangrijk thema...
pi_131011041
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:19 schreef Forbry het volgende:

[..]

O.k., daar zit op zich wel wat in (maar wat je zelf al zegt... dat was sowieso al wel duidelijk). :)
Ja, maar daarom beter gewoon niet dit soort dingen in een TT de komende keren... toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')