quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 20:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was dat niet Local Hero van eind jaren 80?
Dire Straitsquote:
Is zo'n vlek van vloeistof die vrijkomt als je het beveiligingslabel van gestolen kleding afhaalt.quote:
Costello heeft zoveel betere nummers.. I Want You, Chelsea, enz.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Is zo'n vlek van vloeistof die vrijkomt als je het beveiligingslabel van gestolen kleding afhaalt.
Hadden ze die enthousiaste Belg maar uitgenodigd.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef waxmask het volgende:
Lijkt me wel lastig altijd je afkomst in een discussie moeten verwerken...![]()
Ja, ik mis de chansonbelg bij nader inzien enormquote:Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hadden ze die enthousiaste Belg maar uitgenodigd.
Misschien een Aznavour karaoke set voor zijn verjaardag.quote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Nou helemaal blij hij heeft met Aznavour gezongen
Je hebt het nog niet gehoord he?quote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef marcodej het volgende:
Beter dan een bontkraagje die een bejaarde bewerkt met een kettingslot.
preciesquote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef marcodej het volgende:
Hmm not surequote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef marcodej het volgende:
Zeker,maar dat is ook niet moeilijkquote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef marcodej het volgende:
En de groeten van Brabant.quote:Op maandag 9 september 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een Aznavour karaoke set voor zijn verjaardag.
quote:
Nou je weet niet wat hij bij de volgende afwijzing van Aznavour doet, natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef marcodej het volgende:
Of zo'n figuur dat eerst allemaal mensen ondersteboven rijdt op zijn racefiets en dan CDA gaat stemmen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef marcodej het volgende:
Wilfred Genee had dit kunnen zingen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:17 schreef OProg het volgende:
Dit kan je ook horen in hele foute restaurants.
jij wil benthe?quote:
Met een gouden hart?quote:Op maandag 9 september 2013 20:17 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel een sympathieke jongen.
Sowieso.quote:Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of zo'n figuur dat eerst allemaal mensen ondersteboven rijdt op zijn racefiets en dan CDA gaat stemmen.
Goh, verrassing.quote:Op maandag 9 september 2013 20:17 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel een sympathieke jongen.
De juffrouw van Duits in de onderbouw was al bezet he.quote:Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij wil benthe?
rare voorkeur
quote:Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De juffrouw van Duits in de onderbouw was al bezet he.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of zo'n figuur dat eerst allemaal mensen ondersteboven rijdt op zijn racefiets en dan CDA gaat stemmen.
Dit. Kutprogramma.quote:Op maandag 9 september 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Lucky is altijd de enige keer dat ik BZV zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |