Oh lekkerquote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Glad als babybilletjes daar beneden man
dudequote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hierop heb ik gisteren bier staan tanken
Daar is die muziek ook voor, gewoon lekker weg hakken dat bier.quote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hierop heb ik gisteren bier staan tanken
Mijn man heet Roberto dommiesquote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hah. Er heet hier een Feyenoorder .
quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man heet Roberto dommies
kutvolkquote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is Spaans, kan er ook niks aan doen
Dus R.Rquote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er was overal bier en iedereen was dronken, wat moest ik dan?quote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef Saind het volgende:
[..]
dude
Adames vindt dit prachtig trouwens
Robje, leuk man.quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is wel echt waar. Maar ik heet ook Robert.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:51 schreef JanCees het volgende:
Ik was je moeder gister de baas.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Chagrijnig kijken en cola drinkenquote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er was overal bier en iedereen was dronken, wat moest ik dan?
Pep nemen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er was overal bier en iedereen was dronken, wat moest ik dan?
Kutwijf is het ookquote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Well that escalated quickly.Ach, zo erg is het niet man.
Alleen de sterke sos is nog een beetje het geld waard, anders gewoon pep gvd.quote:
Vind het wel een leuke naam juistquote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aangenaam, Maaike.quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maaike is echt zo boersquote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het wel een leuke naam juist
[..]
Aangenaam, Maaike.
Hoi Maaike.quote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Aangenaam, Maaike.
Rechtstreeks uit de haven van 010, jwz.quote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen de sterke sos is nog een beetje het geld waard, anders gewoon pep gvd.
Ik heb eens terug zitten denken en ik heb best veel chicks gedaan die met Ma- begonnen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ken ook een Maaike.
Deze anekdote was vrij zwak.
Dat is dus het toppunt van boers..quote:Op maandag 9 september 2013 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben niet boers
Maar mijn naam is wel oorspronkelijk uit Fryslân.
Nee joh, ik vind het echt zo''n klassieke spaanse naamquote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Aangenaam, Maaike.
Zullen we een keer brommers gaan kiek'n?quote:Op maandag 9 september 2013 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben niet boers
Maar mijn naam is wel oorspronkelijk uit Fryslân.
Ma..quote:Op maandag 9 september 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb eens terug zitten denken en ik heb best veel chicks gedaan die met Ma- begonnen.
Kom uit een stad en het meest noordelijke waar ik te zien ben in Zwollequote:Op maandag 9 september 2013 19:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zullen we een keer brommers gaan kiek'n?
Maar hier in Nederland juist niet een veel gekozen naam. Meer Robert of Robert-Jan.quote:Op maandag 9 september 2013 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh, ik vind het echt zo''n klassieke spaanse naam
Je hebt veel leuke namen in het Spaans.
Maar ik noem hem altijd Rob
Jij heet Maaike? Zo heet mijn buurmeisje ook
Ik Miranda
Naar wat? Robertoquote:Op maandag 9 september 2013 19:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Wedden dat Rens nu op Facebook aan het zoeken is
Iedereen heeft die foto van haar al gezien joh.quote:Op maandag 9 september 2013 19:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Wedden dat Rens nu op Facebook aan het zoeken is
Okquote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent dit JAN CEES
Ik niet, dus DM me maar gvd.quote:Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iedereen heeft die foto van haar al gezien joh.
Scooters kiek'n dan?quote:Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kom uit een stad en het meest noordelijke waar ik te zien ben in Zwolle
[..]
Maar hier in Nederland juist niet een veel gekozen naam. Meer Robert of Robert-Jan.
Aangenaam
Mij nietquote:Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iedereen heeft die foto van haar al gezien joh.
Photoshop, you're doing it wrongquote:Op maandag 9 september 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
Om even terug te komen op m'n baard Geo. Ik vrees dat die van mij er zo uit gaat zien als hij langer wordt:
[ afbeelding ]
Tyron is een lekkerding hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 20:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kan je lekker zijn geschoren okseltjes likken.
Da's wel een bazennaamquote:Op maandag 9 september 2013 20:03 schreef Smoofie het volgende:
Saind heet euhm....Jurgen was het toch>?
Neither, maar het heeft wel een Engelse versie.quote:
Neverzeslaapskiquote:Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Neither, maar het heeft wel een Engelse versie.
Gegroet, ik hoor het wel als jullie het geraden hebben.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Katholiek als de tyfus he. Qua voornamen hoef je vaak niet heel diep te graven.
Zo veel namen met een Engelse versie.quote:Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Neither, maar het heeft wel een Engelse versie.
Gegroet, ik hoor het wel als jullie het geraden hebben.
Welke handicap?quote:Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En die handicap vind jij geen probleem? Dat zou wel tof zijn van je
Wat dacht jij dan.quote:Op maandag 9 september 2013 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Engeland is echt groter dan je denkt.
gewoon mike.quote:Op maandag 9 september 2013 20:05 schreef xcachet het volgende:
Moet altijd lachen als Engelse mensen Maaike uitspreken
Bestaat niet, eidetisch geheugen bedoel je.quote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fotografisch geheugen alles.
Eten gr.
Duitsland is 357.021 km².quote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor jullie Duitsers is het altijd te groot geweest.
Aparte manier om je gevoelens voor mij te verbergen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lekkerder dan Tyron is iedereen toch.
Weet ik veel.quote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lekkerder dan Tyron is iedereen toch.
Wir brauchen Lebensraum.quote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor jullie Duitsers is het altijd te groot geweest.
Waffen SS, niet de normale SS, bent gek man.quote:Op maandag 9 september 2013 20:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen in 1940 koos ik ook de SS.
Net als de meeste Nederlandersquote:Op maandag 9 september 2013 20:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar klinkt gewoon grappigquote:Op maandag 9 september 2013 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kennen wij niet uitspreken hoor, Maaike.
Ik zou al mee marcheren in de Bierkellerputsch.quote:Op maandag 9 september 2013 20:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is een keuze tussen de joden in de oven of de russen met teveel invloed.quote:Op maandag 9 september 2013 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waffen SS, niet de normale SS, bent gek man.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is een keuze tussen de joden in de oven of de russen met teveel invloed.
Ik weet het wel dan.
Zou wat zijn als het niet lekker is dan.quote:Op maandag 9 september 2013 20:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben toch een vrouw?
Beste antwoord. Trouw met mequote:Op maandag 9 september 2013 20:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben toch een vrouw?
De normale SS was echt fucked up, concentratiekampen, sektes etc. Helemaal gek waren ze. Waffen SS was welquote:Op maandag 9 september 2013 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou ja, dat het de meest geniale oorlogsmachine ooit was telt ook mee.
Ik heb een goddelijke slagerij in de buurt. Ik ga helemaal los als ik daar ben.quote:Op maandag 9 september 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het niet lekker is dan.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar was ik al achter bij die natuur discussie
Hier is het vaak dat eerste.quote:Op maandag 9 september 2013 20:11 schreef Saind het volgende:
Er is hier net óf iemand doodgeschoten of er wordt al vuurwerk afgestoken.
Ongeveer even waarschijnlijk deze twee opties in deze wijk.
Vuurwerkquote:Op maandag 9 september 2013 20:11 schreef Saind het volgende:
Er is hier net óf iemand doodgeschoten of er wordt al vuurwerk afgestoken.
Ongeveer even waarschijnlijk deze twee opties in deze wijk.
Nee, hoezo dat?quote:Op maandag 9 september 2013 20:12 schreef TwenteFC het volgende:
xcachet ben jij trouwens nog naar Serieus request geweest afgelopen jaar?
Nee, ik moet ook zeggen dat ik het nog nooit echt geprobeerd heb te drinken.quote:Op maandag 9 september 2013 20:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent heus wel van de koffie.
Fukking discipline en skills, niemand is daarvoor en daarna ooit in de buurt gekomen. Als je als geallieerde divisie wist dat er een brigade Waffen SS-ers jouw richting op kwam kon je beter je wapens neerpleuren en zo hard mogelijk rennen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De normale SS was echt fucked up, concentratiekampen, sektes etc. Helemaal gek waren ze. Waffen SS was wel. Of panzergrenadiers
Kom niet uit Zwolle.quote:Op maandag 9 september 2013 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had nog lopen lebberen met een meid uit Zwolle, zou wat zijn.
Hoe heet ze gek?quote:Op maandag 9 september 2013 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had nog lopen lebberen met een meid uit Zwolle, zou wat zijn.
Mwah, USMC komt nu wel aardig in de buurt hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 20:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fukking discipline en skills, niemand is daarvoor en daarna ooit in de buurt gekomen. Als je als geallieerde divisie wist dat er een brigade Waffen SS-ers jouw richting op kwam kon je beter je wapens neerpleuren en zo hard mogelijk rennen.
Geen idee, weet alleen dat ze geen alcohol lustte en haar ouders focking arm waren schijnbaar. Ook niet meer gesproken daarna dus.quote:
Daarom. Hoe fucked up het ook was, niks mis met het bewonderen ervan. Het was gewoon knap en geweldig georganiseerd hoe je het ook wendt of keert.quote:Op maandag 9 september 2013 20:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fukking discipline en skills, niemand is daarvoor en daarna ooit in de buurt gekomen. Als je als geallieerde divisie wist dat er een brigade Waffen SS-ers jouw richting op kwam kon je beter je wapens neerpleuren en zo hard mogelijk rennen.
Jammer. Kans is aanwezig dat ik haar kenquote:Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geen idee, weet alleen dat ze geen alcohol lustte en haar ouders focking arm waren schijnbaar. Ook niet meer gesproken daarna dus.
Nooit. Marines hebben teveel te verliezen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, USMC komt nu wel aardig in de buurt hoor.
Tsjah, ik kan een beschrijving geven maar dat brengt het aantal meiden in zwolle dat het kan zijn waarschijnlijk terug naar 15,000.quote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jammer. Kans is aanwezig dat ik haar ken
Dit.quote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom. Hoe fucked up het ook was, niks mis met het bewonderen ervan. Het was gewoon knap en geweldig georganiseerd hoe je het ook wendt of keert.
Nee man. En waffen SS wel , Waffen SS is echt helemaal afgemaakt door airborne en Patton's 3rd army. in Frankrijk.quote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit. Marines hebben teveel te verliezen.
Ja, omdat ze op 15 fronten moesten vechten en op ieder front in een numerieke minderheid waren. Als de Waffen SS het tegen de geallieerden had moeten opnemen met een numerieke minderheid van 1 op 5 hadden ze gewonnen. USSR idem. Maar alles bij elkaar was teveel.quote:Op maandag 9 september 2013 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man. En waffen SS wel , Waffen SS is echt helemaal afgemaakt door airborne en Patton's 3rd army. in Frankrijk.
Ze verdedigde wel. En het was minder dan 1 op 5 in Normandië hoor. Attacking army heeft het altijd veel lastiger.quote:Op maandag 9 september 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, omdat ze op 15 fronten moesten vechten en op ieder front in een numerieke minderheid waren. Als de Waffen SS het tegen de geallieerden had moeten opnemen met een numerieke minderheid van 1 op 5 hadden ze gewonnen. USSR idem. Maar alles bij elkaar was teveel.
Het was op Normandie ook een samenraapsel van. Als ik het me goed herinner kwamen de eerste SS troepen pas na een week of 2 aan op het slagveld.quote:Op maandag 9 september 2013 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze verdedigde wel. En het was minder dan 1 op 5 in Normandië hoor. Attacking army heeft het altijd veel lastiger.
Als die moffen Rusland hadden gelaten voor wat het was, dan hadden we nu in Nazi Duitsland gewoond.quote:Op maandag 9 september 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, omdat ze op 15 fronten moesten vechten en op ieder front in een numerieke minderheid waren. Als de Waffen SS het tegen de geallieerden had moeten opnemen met een numerieke minderheid van 1 op 5 hadden ze gewonnen. USSR idem. Maar alles bij elkaar was teveel.
Nah, de amerikanen hadden kernwapens hé? De duitsers liepen op dat gebied echt heel ver achter.quote:Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als die moffen Rusland hadden gelaten voor wat het was, dan hadden we nu in Nazi Duitsland gewoond.
die wonen te ver wegquote:Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vraag een van je vele feyenoord scharrels om je op te warmen
Denk niet dat Amerika een fuck had gegeven wanneer die moffen alleen Europa wilde hebben.quote:Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nah, de amerikanen hadden kernwapens hé? De duitsers liepen op dat gebied echt heel ver achter.
Je moet gewoon kamille of echte groene thee nemen, is goed voor je.quote:Op maandag 9 september 2013 20:24 schreef xcachet het volgende:
Ik heb thee dat smaakt naar lemon pie.
Mwa. De slag om GB hadden ze even moeten laten liggen. Na Frankrijk niet kutten in Noord-Afrika, geen luchtslag om GB maar gewoon grenzen verdedigen en verder al je slagkracht richten op moskou. Dan was Moskou gevallen in 41 of desnoods 42 en hadden ze daarna genoeg resources om iedere aanval van de geallieerden af te slaan.quote:Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als die moffen Rusland hadden gelaten voor wat het was, dan hadden we nu in Nazi Duitsland gewoond.
Veel joden in VS< natuurlijk wel.quote:Op maandag 9 september 2013 20:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Denk niet dat Amerika een fuck had gegeven wanneer die moffen alleen Europa wilde hebben.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nah, de amerikanen hadden kernwapens hé? De duitsers liepen op dat gebied echt heel ver achter.
Allemaal goed voor jequote:Op maandag 9 september 2013 20:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet gewoon kamille of echte groene thee nemen, is goed voor je.
Wat nou? Toen de duitse wetenschappers hoorde dat er kernbommen vielen op Japan dachten ze dat het een grapje was, zo konden het niet geloven dat de Ameriaken al zo ver waren.quote:
Ik drink nu groene thee.quote:Op maandag 9 september 2013 20:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet gewoon kamille of echte groene thee nemen, is goed voor je.
Altijd.quote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe jij ook wel eens honing er in?
Toen was Duitsland al lang gevallen manquote:Op maandag 9 september 2013 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou? Toen de duitse wetenschapper hoorde dat er kernbommen vielen op Japan dachten ze dat het een grapje was, zo konden het niet geloven dat de Ameriaken al zo ver waren.
Neequote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe jij ook wel eens honing er in?
Nee, de duitsers hadden een hele verkeerde techniek voor het splitsen en verkeerde berekeningen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen was Duitsland al lang gevallen manDuitsland had alleen niet eerder kernwapens als de VS door uiterst succesvolle commandoacties in Noorwegen.
Ik was nog steeds geshockeerd over die Marokkaan, Alladin? Zelden zo'n mongool gezien, waarom mocht hij daar zitten?quote:
Geoquote:Op maandag 9 september 2013 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kan wel leven met een bierluchtkutje
Daar wilden ze een kernbommetje op gooien.quote:Op maandag 9 september 2013 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
hoax, een rood pijltje op waar ik woon.
Goeie JR.quote:Op maandag 9 september 2013 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze vroeg welke smaak, niet welke kleur
Gelul. De duitsers zijn nooit zo ver gekomen omdat al hun vuil water werd vernietigd in commando acties van GB en de VS.quote:Op maandag 9 september 2013 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, de duitsers hadden een hele verkeerde techniek voor het splitsen en verkeerde berekeningen.
Dan was ik er nooit geweestquote:Op maandag 9 september 2013 20:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daar wilden ze een kernbommetje op gooien.
Geen gelul, het is echt zo. De duitse wetenschappers waren zo verbaasd omdat in hun berekeningen hadden ze veel meer uranium nodig en het splitsen lukte maar niet. Dat heeft niets te maken met een gebrek aan grondstoffen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelul. De duitsers zijn nooit zo ver gekomen omdat al hun vuil water werd vernietigd in commando acties van GB en de VS.
Zij hadden een minder efficiente manier om de hoeveelheid uranium aan te leveren ja. Maar als de acties in Noorwegen waren mislukt waren zij wel eerder geweest.quote:Op maandag 9 september 2013 20:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen gelul, het is echt zo. De duitse wetenschappers waren zo verbaasd omdat in hun berekeningen hadden ze veel meer uranium nodig en het splitsen lukte maar niet. Dat heeft niets te maken met een gebrek aan grondstoffen.
jaquote:Op maandag 9 september 2013 20:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Want je hebt een beslissing voor Robert?
Waarom niet? Zoals het er goed uitziet is leeftijd geen probleem.quote:Op maandag 9 september 2013 20:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik duw geen minderjarige chicks aan.
Weet je nou nog steeds niet hoe ik eruit zie?quote:Op maandag 9 september 2013 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom niet? Zoals het er goed uitziet is leeftijd geen probleem.
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet je nou nog steeds niet hoe ik eruit zie?
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
jij ook nietquote:Op maandag 9 september 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Best leuk moet ik zeggenbeetje apart mondje dat wel
Ook wel logisch, we gingen meteen cammen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Hah! Ik wel. Al duurde het bij Xcachet langer dan bij Smoofie. Zijn foto had ik binnen 10 minuten sinds ons eerste contact.
Raar.. ik vraag altijd om een telefoonnummerquote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Hah! Ik wel. Al duurde het bij Xcachet langer dan bij Smoofie. Zijn foto had ik binnen 10 minuten sinds ons eerste contact.
Stuur maar door, ik moet nog wat te fappen hebben vanavond.quote:Op maandag 9 september 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Best leuk moet ik zeggenbeetje apart mondje dat wel
De foto was inderdaad wel een beetje onnodig, maar nu heb ik wel vulling voor mijn portemonneequote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook wel logisch, we gingen meteen cammen.
Van der Wiel en Furby niet oproepen slaat ook nergens op.quote:Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat WK gaat wel een succes worden voor Oranje
Zie ze allebei nooit spelen, kan ik niet over oordelen. Maar kan me niet voorstellen dat Greg opeens het licht heeft gezien, verder doet Janmaat het uitstekend.quote:Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van der Wiel en Furby niet oproepen slaat ook nergens op.
Greg doet het prima bij PSG, Furby is basis lb bij Milan.quote:Op maandag 9 september 2013 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zie ze allebei nooit spelen, kan ik niet over oordelen. Maar kan me niet voorstellen dat Greg opeens het licht heeft gezien, verder doet Janmaat het uitstekend.
neequote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
niemand kan er iets van alleen van persiequote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ze kunnen er allebei geen kut van.
Net zoals jij.quote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ze kunnen er allebei geen kut van.
Eens.quote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niemand kan er iets van alleen van persie
Dan zou ik ook een ban moeten krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vanwege zijn pedoacties naar mij toe.
Jij reageerde toch terug op een positieve manier?quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vanwege zijn pedoacties naar mij toe.
It's a trap!!quote:Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij reageerde toch terug op een positieve manier?
Jij hebt een pedo-pas.quote:Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan zou ik ook een ban moeten krijgen.
grapjes.quote:Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij reageerde toch terug op een positieve manier?
Kanker nou eens op joh.quote:Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt een pedo-pas.
[..]
grapjes.
Tease..quote:Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt een pedo-pas.
[..]
grapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |