Ik zoek inderdaad een plaatselijke FCquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:31 schreef RobinFriday het volgende:
Ben niet zo thuis in Praag.
de plaatselijke FC dan maar?
FC Praag bedoel ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik zoek inderdaad een plaatselijke FC
Viktoria Zizkov, de 5e club van Praag.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:03 schreef fanneke het volgende:
Bohemians 1905, Viktoria Zizkov, Meteor...
Weet niet wat je precies zoekt?
Zal wel een onbeduidende lul de behanger zijn. Van Praag ?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:08 schreef RobinFriday het volgende:
Nieuwe vraag.
Wie is de huidige bondsvoorzitter van de KNVB?
Het klinkt gek maar je hebt in Praag 2 clubs die Bohemians heten.. Bohemians 1905 en Bohemians Praag.. zit een heel verhaal achter dat ik vorig jaar na een bezoek aan Praag ff heb opgezocht..quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
Sparta Praag, Slavia Praag, Bohemians Praag, Dukla Praag en ?
Van Duijnhoven?quote:Op zondag 15 september 2013 13:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wie is in het bezit van het officieuze wereldrecord "doelpunt gemaakt vanaf de grootste afstand" ?
Gokje Volkmar Gross? Ik meen me daar iets van te herinneren vanuit zijn eigen 16 meter.quote:Op zondag 15 september 2013 14:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee, het is wel een keeper(uiteraard)
Dat zou best kunnen maar er is een keeper die hetzelfde deed maar dan van nog grotere afstand. Vrij recentquote:Op zondag 15 september 2013 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gokje Volkmar Gross? Ik meen me daar iets van te herinneren vanuit zijn eigen 16 meter.
Oh..en in welke mate dan?quote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef RobinFriday het volgende:
..............
en daar de rest van zijn leven de gevolgen van ondervond.
Mis ik ook, met NL74 het beste elftal dat niet wonquote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh..en in welke mate dan?
on-topic:
Ik mis in de TT nog de optie 1982 elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |