Ik zoek inderdaad een plaatselijke FCquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:31 schreef RobinFriday het volgende:
Ben niet zo thuis in Praag.
de plaatselijke FC dan maar?
FC Praag bedoel ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik zoek inderdaad een plaatselijke FC
Viktoria Zizkov, de 5e club van Praag.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:03 schreef fanneke het volgende:
Bohemians 1905, Viktoria Zizkov, Meteor...
Weet niet wat je precies zoekt?
Zal wel een onbeduidende lul de behanger zijn. Van Praag ?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:08 schreef RobinFriday het volgende:
Nieuwe vraag.
Wie is de huidige bondsvoorzitter van de KNVB?
Het klinkt gek maar je hebt in Praag 2 clubs die Bohemians heten.. Bohemians 1905 en Bohemians Praag.. zit een heel verhaal achter dat ik vorig jaar na een bezoek aan Praag ff heb opgezocht..quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
Sparta Praag, Slavia Praag, Bohemians Praag, Dukla Praag en ?
Van Duijnhoven?quote:Op zondag 15 september 2013 13:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wie is in het bezit van het officieuze wereldrecord "doelpunt gemaakt vanaf de grootste afstand" ?
Gokje Volkmar Gross? Ik meen me daar iets van te herinneren vanuit zijn eigen 16 meter.quote:Op zondag 15 september 2013 14:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee, het is wel een keeper(uiteraard)
Dat zou best kunnen maar er is een keeper die hetzelfde deed maar dan van nog grotere afstand. Vrij recentquote:Op zondag 15 september 2013 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gokje Volkmar Gross? Ik meen me daar iets van te herinneren vanuit zijn eigen 16 meter.
Oh..en in welke mate dan?quote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef RobinFriday het volgende:
..............
en daar de rest van zijn leven de gevolgen van ondervond.
Mis ik ook, met NL74 het beste elftal dat niet wonquote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh..en in welke mate dan?
on-topic:
Ik mis in de TT nog de optie 1982 elftal.
quote:Op zondag 10 november 2013 13:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
Even dit leuke topic nieuw leven inblazen met een quiz van 10 vragen:
1. Hoeveel stadsderby's worden er dit seizoen gespeeld in de Serie A? 3 ?
2. Wie gaf de voorzet op de goal van Dick van Dijk tijdens de EC-1 finale 1971 Ajax-Panathinaikos? Piet Keizer ?
3. Welke naam hoort niet in dit rijtje thuis en waarom? Vlemmings ? Is zelf nooit prof geweest ?
- Erwin Koeman
- Gert-Jan Verbeek
- Arie Haan
- Leon Vlemmings
- Ronald Koeman
- Johan Cruyff
- Ruud Gullit
4. Welke speler bezit het wereldrecord als het gaat om het aantal gemaakte doelpunten in een interland? Een Nieuw Zeelander ?
5. Hoeveel clubs uit de 4 noordelijke provincies samen(Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel) spelen er dit seizoen in de Jupiler League?
6. Welke club ontbreekt in dit rijtje? SC Amersfoort ?
- RBC Roosendaal
- VCV Zeeland
- AGOVV
- FC Wageningen
- Veendam
- SC Amersfoort
- Xerxes/DHC
- Haarlem
- ................?
7. In welk jaar werd de eerste penalty tijdens een finale van het WK toegekend? 74 ?
8. Hoeveel clubs in de Serie A die geografisch gezien ten zuiden van Rome liggen veroverden de landstitel(1945-heden)?
9. Welke club hoort niet in dit rijtje thuis en waarom?
- Feyenoord
- Newcastle United
- Terek Grozny
- AC Milan
- LA Galaxy
- Chelsea
10. Door welk bizar voorval werd de Chileense keeper Roberto Rojas ooit levenslang geschorst? Iets met een gijzeling of Overval ?
Nog geen juist antwoord gegeven toch ? Is het overigens niet vorige week verbeterd in de wedstrijd Stoke-Southampton door doelman Begovic ?quote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen maar er is een keeper die hetzelfde deed maar dan van nog grotere afstand. Vrij recent
quote:
3. Johan Cruijf, enige die geen trainer van Feyenoord is geweest.quote:Op zondag 10 november 2013 13:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
1. Hoeveel stadsderby's worden er dit seizoen gespeeld in de Serie A?
2. Wie gaf de voorzet op de goal van Dick van Dijk tijdens de EC-1 finale 1971 Ajax-Panathinaikos?
3. Welke naam hoort niet in dit rijtje thuis en waarom?
- Erwin Koeman
- Gert-Jan Verbeek
- Arie Haan
- Leon Vlemmings
- Ronald Koeman
- Johan Cruyff
- Ruud Gullit
4. Welke speler bezit het wereldrecord als het gaat om het aantal gemaakte doelpunten in een interland?
5. Hoeveel clubs uit de 4 noordelijke provincies samen(Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel) spelen er dit seizoen in de Jupiler League?
6. Welke club ontbreekt in dit rijtje?
- RBC Roosendaal
- VCV Zeeland
- AGOVV
- FC Wageningen
- Veendam
- SC Amersfoort
- Xerxes/DHC
- Haarlem
- ................?
7. In welk jaar werd de eerste penalty tijdens een finale van het WK toegekend?
8. Hoeveel clubs in de Serie A die geografisch gezien ten zuiden van Rome liggen veroverden de landstitel(1945-heden)?
- Feyenoord
- Newcastle United
- Terek Grozny
- AC Milan
- LA Galaxy
- Chelsea
10. Door welk bizar voorval werd de Chileense keeper Roberto Rojas ooit levenslang geschorst?
Vraag 6 misschien Holland Sport ? Had Amersfoort over het hoofd gezien.quote:
Klopt maar ik vond 54 dagen wachten op een juist antwoord iets teveel van het goede, in de tussentijd heb ik deze quiz samengesteld.quote:Op zondag 10 november 2013 13:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nog geen juist antwoord gegeven toch ? Is het overigens niet vorige week verbeterd in de wedstrijd Stoke-Southampton door doelman Begovic ?
Oh ja Australiėr ipv Nieuw Zeelander.quote:Op zondag 10 november 2013 13:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
3. Johan Cruijf, enige die geen trainer van Feyenoord is geweest.
4. Archie Thompson geloof ik. In ieder geval een Australiėr die een stuk of 13 keer scoorde tegen dat Samoa.
6. FC Vlaardingen?
9. AC Milan, daar is Gullit speler geweest maar geen trainer.
oke ik dacht namelijk dat je het er niet mee eens was dat ik 10 vragen tegelijk stelquote:Op zondag 10 november 2013 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]Paar van je vragen proberen te beantwoorden.
Dat was toch de bedoeling ?
Allemaal goed alleen bij vraag 6 was ik vergeten naar de reden te vragen maar aangezien je meteen het goede antwoord gaf weet je dat wel.quote:Op zondag 10 november 2013 13:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
3. Johan Cruijf, enige die geen trainer van Feyenoord is geweest.
4. Archie Thompson geloof ik. In ieder geval een Australiėr die een stuk of 13 keer scoorde tegen dat Samoa.
6. FC Vlaardingen?
9. AC Milan, daar is Gullit speler geweest maar geen trainer.
Nu nog jureren.quote:Op zondag 10 november 2013 13:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
oke ik dacht namelijk dat je het er niet mee eens was dat ik 10 vragen tegelijk stel
En mijn antwoorden ?quote:Op zondag 10 november 2013 13:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Allemaal goed alleen bij vraag 6 was ik vergeten naar de reden te vragen maar aangezien je meteen het goede antwoord gaf weet je dat wel.
Zie het nou pas, je hebt er ook antwoorden achter gezet. Sorry. Alleen vraag 2 en 7 zijn goed.quote:
Clubs die failliet zijn gegaanquote:Op zondag 10 november 2013 13:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Allemaal goed alleen bij vraag 6 was ik vergeten naar de reden te vragen maar aangezien je meteen het goede antwoord gaf weet je dat wel.
Zo zonde van Haarlem. Mooie club vroeger.quote:Op zondag 10 november 2013 13:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Clubs die failliet zijn gegaan
En FC Vlaardingen, nu is er geen betaald voetbal meer in mijn mooie geboorte- en woonplaatsquote:Op zondag 10 november 2013 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo zonde van Haarlem. Mooie club vroeger.
Nu?quote:Op zondag 10 november 2013 14:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En FC Vlaardingen, nu is er geen betaald voetbal meer in mijn mooie geboorte- en woonplaats
Dat is een detailquote:Op zondag 10 november 2013 14:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nu?
Het is 32 jaar geleden dat deze club failliet ging! Tot een paar jaar geleden toen ik een oud Panini voetbalplaatjes album inkeek had ik er zelfs nog nooit van gehoord
Zonder inbegrip van de returns. Jou antwoord zou dus 3 zijn maar dat is niet goedquote:Op zondag 10 november 2013 14:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik gok op 6 voor vraag 1 (AC - Inter, AS - Lazio en Torino - Juve met daarbij dus ook nog de returns)
Klein clubje met een vreselijk stadion. Wel Wim Koevermans in de ploeg gehad die er bij was op het EK-88.quote:Op zondag 10 november 2013 14:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En FC Vlaardingen, nu is er geen betaald voetbal meer in mijn mooie geboorte- en woonplaats
Bedankt voor je input, alleen waren een aantal juiste antwoorden al gegeven. Vraag 1 is goed en vraag 10 feitelijk ook, alleen had ik een iets uitgebreider antwoord verwachtquote:Op zondag 10 november 2013 14:45 schreef Piebe het volgende:
1. Hoeveel stadsderby's worden er dit seizoen gespeeld in de Serie A?
AS Roma - Lazio
Inter - AC
Chievo - Hellas Verona
Juventus - Torino
Sampdoria - Genua
2. Wie gaf de voorzet op de goal van Dick van Dijk tijdens de EC-1 finale 1971 Ajax-Panathinaikos?
Cruyff.
3. Welke naam hoort niet in dit rijtje thuis en waarom?
- Erwin Koeman
- Gert-Jan Verbeek
- Arie Haan
- Leon Vlemmings
- Ronald Koeman
- Johan Cruyff
- Ruud Gullit
Johan Cruyff speelde alleen bij Feyenoord.
4. Welke speler bezit het wereldrecord als het gaat om het aantal gemaakte doelpunten in een interland?
Zou wel een speler van Australie zijn, of Nieuw-Zeeland.
1. Emmen
6. Welke club ontbreekt in dit rijtje?
- RBC Roosendaal
- VCV Zeeland
- AGOVV
- FC Wageningen
- Veendam
- SC Amersfoort
- Xerxes/DHC
- Haarlem
- ................?
7. In welk jaar werd de eerste penalty tijdens een finale van het WK toegekend?
1990. Italie
4.
- Feyenoord
- Newcastle United
- Terek Grozny
- AC Milan
- LA Galaxy
- Chelsea
Bij AC Milan was Gullit alleen speler.
10. Door welk bizar voorval werd de Chileense keeper Roberto Rojas ooit levenslang geschorst?
Fakete geraakt te zijn door iets uit het publiek, tijdens een kwalificatiewedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |