Ja? Nu ook weer? Oh wacht.... een van de tweeling woonde bij hem.quote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef eight het volgende:
[..]
Mee eens. Niemand is gebaat bij de huidige opzet waarbij de vrouw tijdens een vechtscheiding vrijwel altijd er het beste vanaf komt.
Ik ben het wel met je eens dat het er nu wat minder bovenop ligt.quote:Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Nu ook weer? Oh wacht.... een van de tweeling woonde bij hem.
Goh... zie die moeder er even een stuk beter vanaf komen.
Ik kreeg bij het lezen ook een brok in de keel. Wat moet die man door een diep dal zijn gegaan zeg.quote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Dos37 het volgende:
Die brief grijpt je toch wel aan zeg. Een blik in de ziel van een gekrenkte man
wat denk je van die kinderen? Hun laatste ogenblikken bij papa... Iemand die je als kind toch vertrouwt en waar je tegenop kijkt.quote:Op maandag 9 september 2013 23:08 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kreeg bij het lezen ook een brok in de keel. Wat moet die man door een diep dal zijn gegaan zeg.
Ik doelde op je opmerking dat een psychopaat of narcist geen brieven schrijftquote:Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vertel? Of is vader de 100% schuldige psychopatische gek die dit volledig aan zich zelf te wijten heeft en de 2 exen, zijn bedrijf hier nul invloed op hadden?
Gekrenkt? Serieus?quote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Dos37 het volgende:
Die brief grijpt je toch wel aan zeg. Een blik in de ziel van een gekrenkte man
Krankzinnig sluit gekrenkt niet uit lijkt me. Wat is een "peut" trouwens?quote:
Therapeut.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Krankzinnig sluit gekrenkt niet uit lijkt me. Wat is een "peut" trouwens?
Ah ok. Deze keer kunnen we jeugdzorg de schuld niet geven, dus wijzen we naar therapeuten in het algemeen, nog beterquote:
Het ging om de daders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:03 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ah ok. Deze keer kunnen we jeugdzorg de schuld niet geven, dus wijzen we naar therapeuten in het algemeen, nog beter
Precies, therapeuten allemaal klootzakken.quote:
Dat zie ik toch nergens iemand anders beweren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:28 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Precies, therapeuten allemaal klootzakken.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zie ik toch nergens iemand anders beweren.
Er wordt sarcasme geveinsd, maar is dat wel zo......quote:Op maandag 9 september 2013 22:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
2 doorgedraaide 'peuten' in korte tijd.
Ik verwacht wel kamervragen over deze peuten-sector.
Krankzinnig en waanzinnig idd zijn beter dan gekrenkt.quote:
even vanuit eigen ervaring: nee. zelfmoord eindigt en dat is iets wat een ware narcist niet aankan. die gaan door tot het gaatje zoals dat heet. ongeacht wie ze daarvoor kapot moeten stampen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zouden narcisten suicidaal gedrag vertonen? Ik weet het niet hoor, ik zeg maar wat
hij kan het toch ook altijd geweest zijn?quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:03 schreef Re het volgende:
maar het is ook geen psychopaat, dat ontwikkel je in je jeugd en heeft niets met de onstane situatie te maken... was iemand hier die er zijn proefschrift over gemaakt heeft, kan alleen de link niet vinden
waarom niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:14 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik zie een narcist wel zelfmoord plegen omdat hij weet dat hij de straf voor moord niet aankan.
Zonder de moord, nee.
pas wanneer elke mogelijkheid tot procederen, klachten indienen enzovoorts uitgeput is dan hequote:Op dinsdag 10 september 2013 08:14 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik zie een narcist wel zelfmoord plegen omdat hij weet dat hij de straf voor moord niet aankan.
Zonder de moord, nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |