quote:Op maandag 9 september 2013 15:04 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Snap echt niet dat ze niet voor het soort bakken zijn gegaan die ze nu bij de Lidl hebben. Zal wel goedkoper zijn dit...
Maar dit is alleen nog een pilot of krijgen alle ah's die definitief?
Als je voor die bakken bent, dan ben je of nooit bij de LIDL geweest, of ik snap niet waarom je deze beter vindt.quote:
Zoals ik eerder posste heeft die fancy nieuwe c1000 die langs mijn AH ligt precies dezelfde bakken en daar ben ik als klant super positief over. Behalve dan dat ze miss wat groter mogen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:13 schreef exelletor het volgende:
[..]
Als je voor die bakken bent, dan ben je of nooit bij de LIDL geweest, of ik snap niet waarom je deze beter vindt.
Jij vind het niet vies als iedereen met hun handen daar in gaat zitten?quote:Op maandag 9 september 2013 15:15 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Zoals ik eerder posste heeft die fancy nieuwe c1000 die langs mijn AH ligt precies dezelfde bakken en daar ben ik als klant super positief over. Behalve dan dat ze miss wat groter mogen.
Wat maakt dat je hier positiever tegenover staat dan tegen ingepakte broodjes?quote:Op maandag 9 september 2013 15:15 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Zoals ik eerder posste heeft die fancy nieuwe c1000 die langs mijn AH ligt precies dezelfde bakken en daar ben ik als klant super positief over. Behalve dan dat ze miss wat groter mogen.
Dan open je dus een C1000 om die vervolgens over twee jaar te sluiten voor een verbouwing naar Jumbo.quote:Op maandag 9 september 2013 15:15 schreef Hallyu het volgende:
Gevoel van versheid?quote:Wat maakt dat je hier positiever tegenover staat dan tegen ingepakte broodjes?
Croissants gaan natuurlijk al verpakt de oven in.quote:Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Kadooosh het volgende:
Vind het sowieso vaak onhygiënisch, bv vakkenvuller moet even helpen bij brood.. 9/10 wassen ze hun handen niet eerst.
??quote:Op maandag 9 september 2013 15:19 schreef exelletor het volgende:
[..]
Croissants gaan natuurlijk al verpakt de oven in.
Verpakt de oven inquote:Op maandag 9 september 2013 15:19 schreef exelletor het volgende:
[..]
Croissants gaan natuurlijk al verpakt de oven in.
quote:Op maandag 9 september 2013 15:21 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
??
Diegene die dat doet is van de broodafdeling wast haar/zijn handen wel mag ik hopen.
Wat maakt het uit of een vakkenvuller de croissants vult of dat een vakkenvuller de croissants in zakjes stopt en vervolgens zo'n plu sticker opplakt.quote:Vind het sowieso vaak onhygiënisch, bv vakkenvuller moet even helpen bij brood.. 9/10 wassen ze hun handen niet eerst.
Dat komt dan toch ook voor als een vakkenvuller moet helpen broodjes of croissants in te pakken? Dan zitten ze er ook met hun vieze handen aan voordat de broodjes in de zakjes gaan?quote:Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Kadooosh het volgende:
Als ze dit hier in Amsterdam gaan krijgen en al die vieze mensen met hun handen erin gaan grijpen kan je erop rekenen dat de omzet veel gaat dalen.
Vind het sowieso vaak onhygiënisch, bv vakkenvuller moet even helpen bij brood.. 9/10 wassen ze hun handen niet eerst.
quote:[..]
Jij vind het niet vies als iedereen met hun handen daar in gaat zitten?
Die grijpers zitten ook niet vast volgens mij. Raak je dus kwijt of vallen op de grond door klanten die het dan weer terug leggen...
Huh jij snapt mij niet. Ik had het er alleen over dat 9/10 werknemers die bij brood in moeten springen omdat diegene die er hoort te staan aan het pauzeren ofzo is niet hun handen wassen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:24 schreef exelletor het volgende:
[..]
[..]
Wat maakt het uit of een vakkenvuller de croissants vult of dat een vakkenvuller de croissants in zakjes stopt en vervolgens zo'n plu sticker opplakt.
Ja als ik moet helpen was ik mijn handen altijd eerst... staat niet voor niks een gootsteen naast.quote:Op maandag 9 september 2013 15:24 schreef naamdergebruiker het volgende:
[..]
Dat komt dan toch ook voor als een vakkenvuller moet helpen broodjes of croissants in te pakken? Dan zitten ze er ook met hun vieze handen aan voordat de broodjes in de zakjes gaan?
[..]
Vooroordeelquote:Op maandag 9 september 2013 15:33 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Huh jij snapt mij niet. Ik had het er alleen over dat 9/10 werknemers die bij brood in moeten springen omdat diegene die er hoort te staan aan het pauzeren ofzo is niet hun handen wassen.
[..]
Ja als ik moet helpen was ik mijn handen altijd eerst... staat niet voor niks een gootsteen naast.
Zeker jongens die wassen hun handen echt niet nadat ze geplast hebben en dan 2 uur later even een croissantje voor een klant inpakken![]()
Mja maar 9/10 andere werknemers nietquote:Op maandag 9 september 2013 15:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vooroordeel
Ik was mn handen gewoon
Jup. Was eerst een Super de Boer. Toen overgenomen door c1000. En binnenkort weer Jumbo.quote:Op maandag 9 september 2013 15:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dan open je dus een C1000 om die vervolgens over twee jaar te sluiten voor een verbouwing naar Jumbo.
[..]
Gevoel van versheid?
Vind het wel fijn dat ik gewoon een zakje kan pakken en dan gewoon alles erin flikkeren dat ik wil.quote:Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat maakt dat je hier positiever tegenover staat dan tegen ingepakte broodjes?
Wat is dit nou weer? Ga lekker anders vooroordelen. Weet niet wat voor filiaal jij werkt, maar hier was 9/10 hun handen juist wel.quote:Op maandag 9 september 2013 15:33 schreef Kadooosh het volgende:Zeker jongens die wassen hun handen echt niet nadat ze geplast hebben en dan 2 uur later even een croissantje voor een klant inpakken
![]()
In amsterdam... niet echt top werknemersquote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Ga lekker anders vooroordelen. Weet niet wat voor filiaal jij werkt, maar hier was 9/10 hun handen juist wel.
Ah, dat zegt genoeg. Blijkbaar zijn we in het Noorden wat eh, hygiënischer.quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
In amsterdam... niet echt top werknemers.
Ja tuurlijk. Maar wat verwacht je van 16 jarige die voor ¤3 p.u werken. Denk dat alle grote steden dit wel hebben.quote:Op maandag 9 september 2013 16:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ah, dat zegt genoeg. Blijkbaar zijn we in het Noorden wat eh, hygiënischer.
Dat ze zich aan de regels houden, in dit geval aan de hygiëneregels.quote:Op maandag 9 september 2013 16:42 schreef Kadooosh het volgende:
Maar wat verwacht je van 16 jarige die voor ¤3 p.u werken.
Met het personeel hier in Amsterdam is dat erg veel gevraagd.quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ze zich aan de regels houden, in dit geval aan de hygiëneregels.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:42 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar wat verwacht je van 16 jarige die voor ¤3 p.u werken. Denk dat alle grote steden dit wel hebben.
Vind AH in kleine steden enzo sowieso altijd 10x netter.
Het personeel doet het vaak gewoon niet... dat is mijn ervaring tenminstequote:Op maandag 9 september 2013 16:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
Waarom zou je niet je handen wassen als je in een grote stad woont?
Die is bij ons ook wegbezuinigdquote:Op maandag 9 september 2013 18:50 schreef d4v1d het volgende:
Er ligt geen actuele krant in de kantine
Ik ook, 30 cent bonusquote:Op maandag 9 september 2013 18:21 schreef Schuimpjes het volgende:
Zojuist 2 zakken AH chips uit de aanbieding gekocht. Kreeg maarliefst 8 cent korting
Iemand enig idee?quote:Op maandag 9 september 2013 16:49 schreef Kadooosh het volgende:
Ga aankomend weekend helpen bij een verbouwing. Lekker 20 uur extra pakken.
Maar besefte mij nu pas dat ik later een week vakantie heb(15u). Dus dan verdien ik maar 5 uur extra. Wel 15u minder vakantie eraf maar ik heb al teveel daarom nam ik vrij.
Weet iemand of ze alsnog de vakantiedagen kunnen uitbetalen van vakantieuren?
Daarom Lays halenquote:Op maandag 9 september 2013 19:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik geef liever iets meer uit want die AH chips vind ik echt
Ik vreet me altijd vol aan de zoutjes, Cream and Onion.quote:Op maandag 9 september 2013 19:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik geef liever iets meer uit want die AH chips vind ik echt
Ik snap het verhaal niet helemaal maar vakantieuren worden tot je 19de uitbetaald, daarna gewoon opnemen.quote:
Ik ga nu overwerken in een andere winkel maar omdat ik dus vakantie heb gaan die uren daar heen. En verbruik ik dus gewoon minder van mijn vakantieuren.(het evenredig elkaar)quote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik snap het verhaal niet helemaal maar vakantieuren worden tot je 19de uitbetaald, daarna gewoon opnemen.
Ik ben 23 en ik krijg mn overuren gewoon uitbetaald dus ik snap het verhaal ook niet?quote:Op maandag 9 september 2013 20:19 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik ga nu overwerken in een andere winkel maar omdat ik dus vakantie heb gaan die uren daar heen. En verbruik ik dus gewoon minder van mijn vakantieuren.(het evenredig elkaar)
Kunnen ze niet alsnog in het systeem de vakantieuren uitbetalen?
Wat bedoel je met de 19de?
Contract is 60 uur per maand.quote:Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Ik ben 23 en ik krijg mn overuren gewoon uitbetaald dus ik snap het verhaal ook niet?
Klopt niet. Ze worden uitbetaald bij een contract tot en met 12 uurquote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik snap het verhaal niet helemaal maar vakantieuren worden tot je 19de uitbetaald, daarna gewoon opnemen.
Je als ze gewoon vakantieuren in het systeem boeken worden die in je TVT gezet en in periode 10 uitbetaald.quote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Contract is 60 uur per maand.
Ik werk 20 uur over.
Maar ga 15 uur op vakantie. Dus krijg maar 5 uur extra bij mijn salaris uitbetaling
De 2 dagen dat ik vrij heb genomen zou ik graag alsnog 15 uur vakantie/adv voor uitbetaald willen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |