abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 september 2013 @ 15:08:58 #1
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_130987104

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie- Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
Clauwvd - winkeltrainee
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Einschtein - Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - ASM - Amsterdam/Hilversum e.o.
JesseW - Afdelingschef DKW/ASM (Jumbo)
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider verkoopklaar (In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
promisionxexposed - Caissière A - Amstelveen
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B
Watdoeteenvulploegmedewerker - afdelingschef Verslijn (parttime, in opleiding) (Jumbo)

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2013.
- 7 januari
- 4 februari
- 4 maart
- 1 april
- 29 april
- 27 mei
- 24 juni
- 22 juli
- 19 augustus
- 16 september
- 14 oktober
- 11 november
- 9 december

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 9 september 2013 @ 15:09:17 #2
378682 JohnBercow
pi_130987118
Ik weet het de TT :')

Maar ik kon niks beters verzinnen :Y
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_130987144
Zelf zou ik denk ik ook wat moeite hebben met verschillende croissants. Roomboter is wat groter, maar ook al heb je een verschil tussen een chocolade en een kaas/kruiden, die zijn toch wel moeilijk uit elkaar te houden. Vind het overigens ook jammer dat ze niet het systeem van de LIDL hebben overgenomen, maar goed - die hebben ook een veel kleiner assortiment, maar wel een grote omloopsnelheid. Daar heb je ook maar twee soorten croissants(wel 3x goedkoper dan ah en lekkerder).
pi_130987148
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:04 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Snap echt niet dat ze niet voor het soort bakken zijn gegaan die ze nu bij de Lidl hebben. Zal wel goedkoper zijn dit...

Maar dit is alleen nog een pilot of krijgen alle ah's die definitief?
  maandag 9 september 2013 @ 15:11:00 #5
378682 JohnBercow
pi_130987183
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:10 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Het is nu nog een pilot.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 9 september 2013 @ 15:11:53 #6
395894 Hallyu
Dat moette doen.
pi_130987206
Ik ben vóór die bakken iig.
pi_130987233
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:11 schreef Hallyu het volgende:
Ik ben vóór die bakken iig.
Als je voor die bakken bent, dan ben je of nooit bij de LIDL geweest, of ik snap niet waarom je deze beter vindt. :D
  maandag 9 september 2013 @ 15:14:46 #8
378682 JohnBercow
pi_130987282
Ik ben nu nog tegen. Maar ik ben wel benieuwd naar de ervaringen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 9 september 2013 @ 15:15:58 #9
395894 Hallyu
Dat moette doen.
pi_130987311
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:13 schreef exelletor het volgende:

[..]

Als je voor die bakken bent, dan ben je of nooit bij de LIDL geweest, of ik snap niet waarom je deze beter vindt. :D
Zoals ik eerder posste heeft die fancy nieuwe c1000 die langs mijn AH ligt precies dezelfde bakken en daar ben ik als klant super positief over. Behalve dan dat ze miss wat groter mogen.
pi_130987374
Als ze dit hier in Amsterdam gaan krijgen en al die vieze mensen met hun handen erin gaan grijpen kan je erop rekenen dat de omzet veel gaat dalen.

Vind het sowieso vaak onhygiënisch, bv vakkenvuller moet even helpen bij brood.. 9/10 wassen ze hun handen niet eerst.

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:15 schreef Hallyu het volgende:

[..]

Zoals ik eerder posste heeft die fancy nieuwe c1000 die langs mijn AH ligt precies dezelfde bakken en daar ben ik als klant super positief over. Behalve dan dat ze miss wat groter mogen.
Jij vind het niet vies als iedereen met hun handen daar in gaat zitten?

Die grijpers zitten ook niet vast volgens mij. Raak je dus kwijt of vallen op de grond door klanten die het dan weer terug leggen...
  maandag 9 september 2013 @ 15:17:42 #11
378682 JohnBercow
pi_130987382
quote:

[..]

Wat maakt dat je hier positiever tegenover staat dan tegen ingepakte broodjes?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_130987417
quote:
Dan open je dus een C1000 om die vervolgens over twee jaar te sluiten voor een verbouwing naar Jumbo. :{

quote:
Gevoel van versheid?
pi_130987446
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Kadooosh het volgende:
Vind het sowieso vaak onhygiënisch, bv vakkenvuller moet even helpen bij brood.. 9/10 wassen ze hun handen niet eerst.
Croissants gaan natuurlijk al verpakt de oven in. :D
pi_130987498
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:19 schreef exelletor het volgende:

[..]

??
Diegene die dat doet is van de broodafdeling wast haar/zijn handen wel mag ik hopen.
  maandag 9 september 2013 @ 15:23:24 #15
378682 JohnBercow
pi_130987537
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:19 schreef exelletor het volgende:

[..]

Verpakt de oven in :?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_130987556
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:21 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

??
Diegene die dat doet is van de broodafdeling wast haar/zijn handen wel mag ik hopen.
quote:
Wat maakt het uit of een vakkenvuller de croissants vult of dat een vakkenvuller de croissants in zakjes stopt en vervolgens zo'n plu sticker opplakt.
pi_130987575
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Kadooosh het volgende:
Als ze dit hier in Amsterdam gaan krijgen en al die vieze mensen met hun handen erin gaan grijpen kan je erop rekenen dat de omzet veel gaat dalen.

Dat komt dan toch ook voor als een vakkenvuller moet helpen broodjes of croissants in te pakken? Dan zitten ze er ook met hun vieze handen aan voordat de broodjes in de zakjes gaan?
quote:
[..]

Jij vind het niet vies als iedereen met hun handen daar in gaat zitten?

Die grijpers zitten ook niet vast volgens mij. Raak je dus kwijt of vallen op de grond door klanten die het dan weer terug leggen...
  maandag 9 september 2013 @ 15:32:55 #18
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_130987850
Bij Coop, C1000 en ook Jumbo hebben ze dit systeem al jaren. Vanuit de Jumbo weet ik dat de klanten er zelden tot nooit over klagen en de caissières het behoorlijk snel onder de knie hebben. Het goed schoon (vetvrij) houden van die bakken is wel een klusje waar je de tijd voor moet nemen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_130987862
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:24 schreef exelletor het volgende:

[..]

[..]

Wat maakt het uit of een vakkenvuller de croissants vult of dat een vakkenvuller de croissants in zakjes stopt en vervolgens zo'n plu sticker opplakt.
Huh jij snapt mij niet. Ik had het er alleen over dat 9/10 werknemers die bij brood in moeten springen omdat diegene die er hoort te staan aan het pauzeren ofzo is niet hun handen wassen.

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:24 schreef naamdergebruiker het volgende:

[..]

Dat komt dan toch ook voor als een vakkenvuller moet helpen broodjes of croissants in te pakken? Dan zitten ze er ook met hun vieze handen aan voordat de broodjes in de zakjes gaan?

[..]

Ja als ik moet helpen was ik mijn handen altijd eerst... staat niet voor niks een gootsteen naast.

Zeker jongens die wassen hun handen echt niet nadat ze geplast hebben en dan 2 uur later even een croissantje voor een klant inpakken :')
pi_130987904
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:33 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Huh jij snapt mij niet. Ik had het er alleen over dat 9/10 werknemers die bij brood in moeten springen omdat diegene die er hoort te staan aan het pauzeren ofzo is niet hun handen wassen.

[..]

Ja als ik moet helpen was ik mijn handen altijd eerst... staat niet voor niks een gootsteen naast.

Zeker jongens die wassen hun handen echt niet nadat ze geplast hebben en dan 2 uur later even een croissantje voor een klant inpakken :')
Vooroordeel :6

Ik was mn handen gewoon :')
pi_130988465
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 15:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Vooroordeel :6

Ik was mn handen gewoon :')
Mja maar 9/10 andere werknemers niet :P.
  maandag 9 september 2013 @ 15:57:57 #22
395894 Hallyu
Dat moette doen.
pi_130988514
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:18 schreef exelletor het volgende:

[..]

Dan open je dus een C1000 om die vervolgens over twee jaar te sluiten voor een verbouwing naar Jumbo. :{

[..]

Gevoel van versheid?
Jup. Was eerst een Super de Boer. Toen overgenomen door c1000. En binnenkort weer Jumbo.
  maandag 9 september 2013 @ 15:58:21 #23
395894 Hallyu
Dat moette doen.
pi_130988528
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Vind het wel fijn dat ik gewoon een zakje kan pakken en dan gewoon alles erin flikkeren dat ik wil.
pi_130989399
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:33 schreef Kadooosh het volgende:Zeker jongens die wassen hun handen echt niet nadat ze geplast hebben en dan 2 uur later even een croissantje voor een klant inpakken :')
Wat is dit nou weer? Ga lekker anders vooroordelen. Weet niet wat voor filiaal jij werkt, maar hier was 9/10 hun handen juist wel. :W
pi_130989444
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer? Ga lekker anders vooroordelen. Weet niet wat voor filiaal jij werkt, maar hier was 9/10 hun handen juist wel. :W
In amsterdam... niet echt top werknemers ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')