Moet je niet opletten?quote:Op maandag 9 september 2013 15:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met lezen omdat ik moest lachen, beetje lullig tijdens een college.
hij is wel kanjergrappig
De kust kust de branding. Ik bemin een meermin.quote:Op maandag 9 september 2013 15:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met lezen omdat ik moest lachen, beetje lullig tijdens een college.
hij is wel kanjergrappig
nee met iets andere woorden. forum is geen jodenforum, moderators welquote:Op maandag 9 september 2013 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
En 'Dit is maar een jodenforum" en "Drizzt is lief! GGMM niet!".
Ik ben er niet mee begonnen hoor, meneer de moderator begon er weer overquote:Op maandag 9 september 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we vooral lekker doorzeiken over gisteren.
Ik ben tegen het sluiten, we kunnen beter een paar onzinners een ban gevenquote:Op maandag 9 september 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar we moeten eerst wachten op de mening van C_A, Muto, Smoofie & Insomnia
Stijn. Ik word aangevallen in de Psv-reeks terwijl ik enkel de waarheid typ.quote:Op maandag 9 september 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we vooral lekker doorzeiken over gisteren.
Juist ja, en dat had iets met de sc te maken omdat.....quote:Op maandag 9 september 2013 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee met iets andere woorden. forum is geen jodenforum, moderators wel
NEE.quote:
Dat is personen zoals HMF ook overkomen daar.quote:Op maandag 9 september 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn. Ik word aangevallen in de Psv-reeks terwijl ik enkel de waarheid typ.
omdat je in je eentje de sc had gesloten, zonder overleg van drizztquote:Op maandag 9 september 2013 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja, en dat had iets met de sc te maken omdat.....
Mosselen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:00 schreef Caland het volgende:
Er komt niks goeds uit Zeeland. Dat blijkt maar weer.
Het is typisch iets voor joden om iets niet te overleggen idd.quote:Op maandag 9 september 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat je in je eentje de sc had gesloten, zonder overleg van drizzt
Ja, omdat het een volslagen idioot is.quote:Op maandag 9 september 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is personen zoals HMF ook overkomen daar.
Dat vind ik dan wel weer een ijzersterkequote:Op maandag 9 september 2013 16:01 schreef Saind het volgende:
Als een schip lig ik voor anker in de haven van berouw. Met mijn mast van verlangen pleegde ik ontrouw.
Zijnquote:Op maandag 9 september 2013 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat het een volslagen idioot is.
Best wel een gouden idee voor een nieuwe band, en het dan bloedserieus zingen natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een ijzersterke
Ja, daarnaast zat er ook geen inhoud in. Maar afgezien daarvan zaten z'n reacties prima in elkaar idd.quote:Op maandag 9 september 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en HELEMAAL NIET ZO kon wel wat minder.
Ok Stijn zo kan het wel weer he. Alsof Charisteas aan Messi uit gaat leggen hoe hij goals moet maken.quote:Op maandag 9 september 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en HELEMAAL NIET ZO kon wel wat minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |