Erg nobel van je Tyron, maar ik neem je zoals je bent.quote:Op maandag 9 september 2013 16:15 schreef Tyron het volgende:
Hallo allemaal.
Tyron hier.
Nu met hoofdletters, voor het niveau.
20 posts.quote:Op maandag 9 september 2013 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ha, de SC nog steeds open? Voor hoelang nog is de vraag...voor hoelang nog?
222 euro bij de Media Markt deze week.quote:Op maandag 9 september 2013 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zit zwaar te twijfelen toch nog ff PS3 te halen![]()
Zou je zo'n ding niet een week kunnen huren?
Hmm ja. Daar had ik wat langer over moeten nadenken...quote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kopen? Wat heeft dat met GTA te maken?
Zolang JR wegblijft.quote:Op maandag 9 september 2013 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ha, de SC nog steeds open? Voor hoelang nog is de vraag...voor hoelang nog?
Godverquote:Op maandag 9 september 2013 16:16 schreef Caland het volgende:
Door dit topic ga ik nu wat cup a soup maken. Om kwart over 4.
[ afbeelding ]
Bedankt Sjaak, dat is erg aardig van je.quote:Op maandag 9 september 2013 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Erg nobel van je Tyron, maar ik neem je zoals je bent.
Insert: Ha, Gay! plaatje.quote:Op maandag 9 september 2013 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Erg nobel van je Tyron, maar ik neem je zoals je bent.
Pauper.quote:Op maandag 9 september 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
Ik koop dat spelletje wel als 'ie wat goedkoper is.
Goede. Heb nog een VVV bon liggen van 15 euro.quote:Op maandag 9 september 2013 16:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik bij Bol. Had nog wat cadeaubonnen liggen. Betaalde 12,95 ofzo en krijg nog een kortingsbon voor volgende aankoop van 10 euro.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het vordert gestaag.
je bent zelf een game.quote:
Wil je de mijne kopen? 120 euro + 5 spellen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zit zwaar te twijfelen toch nog ff PS3 te halen![]()
Zou je zo'n ding niet een week kunnen huren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |