Bij het pandjeshuis hier kan dat volgens mijquote:Op maandag 9 september 2013 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zit zwaar te twijfelen toch nog ff PS3 te halen![]()
Zou je zo'n ding niet een week kunnen huren?
Zonder GTA was die scheidsrechter niet doorgetrapt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
GTABeetje mensen doodmaken voor de lol. Hier hebben mijn voorvaderen zich niet vrij voor gevochten. GTA staan gelijk aan de teloorgang van de maatschappij en ik hoop dan ook van ganser harte dat dit het laatste deel uit de reeks wordt.
Lik m'n bruine anjerquote:Op maandag 9 september 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
GTABeetje mensen doodmaken voor de lol. Hier hebben mijn voorvaderen zich niet vrij voor gevochten. GTA staan gelijk aan de teloorgang van de maatschappij en ik hoop dan ook van ganser harte dat dit het laatste deel uit de reeks wordt.
Hallo K ut.quote:
Hoezo Stijn?quote:
Ik heb 6 uur op school gezeten en uiteindelijk maar 2 en een half uur les gehad. Ik ben woedend.quote:
Je doet het niet voor de lol maar om het te maken als topcrimineel. Dat daarbij enkele onschuldige slachtoffers moeten vallen is jammer, een noodzakelijk kwaad zogezegd.quote:Op maandag 9 september 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu is het nodig om tijdstraffen in te voeren die alleen maar meer gezeik veroorzaken.quote:Op maandag 9 september 2013 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder GTA was die scheidsrechter niet doorgetrapt.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:16 schreef Caland het volgende:
Door dit topic ga ik nu wat cup a soup maken. Om kwart over 4.
[ afbeelding ]
Ik bij Bol. Had nog wat cadeaubonnen liggen. Betaalde 12,95 ofzo en krijg nog een kortingsbon voor volgende aankoop van 10 euro.quote:Op maandag 9 september 2013 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb hem ook besteld bij Zavvi, 48 euro'tjes.
Wat is dit nu weer Tyronquote:Op maandag 9 september 2013 16:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hallo K ut.
Oh ben de n vergeten, wat naar.
En het nu al terugverdient.quote:Op maandag 9 september 2013 16:17 schreef Typisch het volgende:
Ze hebben ruim 250 miljoen geïnvesteerd in GTA V.
einde bericht
Waarschijnlijk 40 "schrijvers" zoals dat tegenwoordig gaat.quote:Op maandag 9 september 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
Welke Blöf Bløf Blôf Blüf Blőf Blŏf Blůf Blǚf Blǒf Blȯf Blʘf kloon verzint zulke teksten:
I was just guessin' at numbers and figures,
Pulling the puzzles apart.
Questions of science, science and progress
Do not speak as loud as my heart.
Ik kan me een wereld van voor 1997 herinneren. Een wereld waar er nog vrede werd getekend. Na 1997 is er eigenlijk alleen nog maar oorlog geweest, en is elk conflict opgelost een overwinnaar welke het meeste bloed kon vergieten.quote:Op maandag 9 september 2013 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder GTA was die scheidsrechter niet doorgetrapt.
Gelukkig hebben we Fok! als uitlaatklepquote:Op maandag 9 september 2013 16:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb 6 uur op school gezeten en uiteindelijk maar 2 en een half uur les gehad. Ik ben woedend.
Ik wacht tot ie een keer naar de pc komt en hem via een Steamsale kan kopen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
Ik koop dat spelletje wel als 'ie wat goedkoper is.
37 eutjes kost hij mijquote:Op maandag 9 september 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
Ik koop dat spelletje wel als 'ie wat goedkoper is.
Ik koop gewoon een auto.quote:Op maandag 9 september 2013 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wacht tot ie een keer naar de pc komt en hem via een Steamsale kan kopen.
Meest verkochte game van het momentquote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meeste pre-orders ooit voor een game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |