Die hebben al bijna 3 jaar geen officiële goal meer gemaakt.quote:Op maandag 9 september 2013 14:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kan dat Andarro een beetje ballen of niet.
Is deze post nou een product van de nieuwe richtlijnen die je gisteren uitgestippelt hebt?quote:
Deed die ook alsof hij weg was?quote:Op maandag 9 september 2013 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Duurt wel lang jazal hij een TomPSV'etje doen?
Grapje héquote:Op maandag 9 september 2013 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was echt weg (zit op m'n werk) Maar ik ehb hem gewijzigdZo ben ik dan wel weer.
is ehb een nieuw werkwoord soms?quote:Op maandag 9 september 2013 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was echt weg (zit op m'n werk) Maar ik ehb hem gewijzigdZo ben ik dan wel weer.
Jij ook al. Er wordt wel productiviteit verwacht hè...quote:Op maandag 9 september 2013 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik heb een probleem met de computer, maar de ICT afdeling zit te fokken.quote:Op maandag 9 september 2013 14:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij ook al. Er wordt wel productiviteit verwacht hè...
Op de Hoef. Of had ik in de haven moeten zeggen?quote:Op maandag 9 september 2013 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik heb een probleem met de computer, maar de ICT afdeling zit te fokken.
Waar werk jij eigenlijk?
daarom ben ik ook geen modquote:Op maandag 9 september 2013 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch iets wat Typisch niet zou doen.
quote:Op maandag 9 september 2013 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar werk jij eigenlijk?
Jij hebt toch ict gedaan, fix het zelf danquote:Op maandag 9 september 2013 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar werk jij eigenlijk?
quote:Op maandag 9 september 2013 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt toch ict gedaan, fix het zelf dan
Logboek entries voor dit topicquote:Op maandag 9 september 2013 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
De spannende wereld achter de schermen.quote:Op maandag 9 september 2013 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Logboek entries voor dit topic
Op maandag 9 september 2013 @ 14:47 door DonRaja:
Topictitel: "[VBL Slowchat] #2553 Happel is een emo" -> "[VBL Slowchat] #2553 GGMM had een powertripje"
![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Logboek entries voor dit topic
Op maandag 9 september 2013 @ 14:47 door DonRaja:
Topictitel: "[VBL Slowchat] #2553 Happel is een emo" -> "[VBL Slowchat] #2553 GGMM had een powertripje"
![]()
AHquote:Op maandag 9 september 2013 14:56 schreef Typisch het volgende:
De C1000 is hier twee weken dicht om te verbouwen, ze worden een AH. Nu is er alleen nog een Lidl dichtbij.
aids
Dat wel. Maar nu moet ik zo naar de Lidl en ik heb geen idee wat ze daar allemaal wel of niet hebben.quote:
Lidl is wel skeer..quote:Op maandag 9 september 2013 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat wel. Maar nu moet ik zo naar de Lidl en ik heb geen idee wat ze daar allemaal wel of niet hebben.
kutleef
Geweldig ja tot je gepakt wordtquote:Op maandag 9 september 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AH XL. Zelf scannen, en de bodem niet meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |