abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:20:53 #176
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131179618
Dat kwijlen heb ik hier ook niet zo erg gehad dat het halve t shirt nat was, gelukkig. S heeft wel veel gespuugd toen hij kleiner was (en dan ook lekker spugen terwijl je aan t tijgeren bent en er dan doorheen gaan he), maar sinds dat gestopt is (na een maand of 8) heeft ie geen slabbers meer nodig gehad, behalve tijdens het eten :).

TAP je meiske alweer bijna 2!! Wow. Hoop dat de taarten lekker zijn ;).
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:26:32 #177
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131179841
Wat een verschil toch weer tussen de kindjes.....

2? Pffff, wat vliegt de tijd! Veel plezier morgen TAP!

Oh en daarom maak ik zelf geen taarten :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_131180134
Oh TAP, wat gaat dat snel!
pi_131180977
Dank voor het welkom terug en de lieve woorden over L.

*G* voor M zijn loslopen. Leuk filmpje Kyara!

Zoë, ¤90 wat een boel geld voor een paar schoenen. Wij hebben voor onze kleuter in België schoenen gekocht, 2 paar voor bij elkaar ¤27.

Soesa, sneu dat kwijlen. Heeft ze er ook veel last van?

Susie, H&M heeft zo een soort sjaaltje wat je met drukknoopjes sluit, dat vangt het kwijl wat op en ziet er toch leuk uit. Misschien is er ook een leuke meisjesversie van?

Tap, alweer 2, wow wat gaat dat snel. Post je foto's van de taarten, ik ben benieuwd.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_131189048
Tap feli met je grote dochter *O*

Gisteravond hadden we hier drama, dreumesje werd wakker en was ontroostbaar. Zelfs voeden was niet mogelijk. Toen maar eerst pcm gegeven, daarna voeding en toen ging het weer.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_131192217
TAP *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 15 september 2013 @ 12:36:22 #182
250838 Fee-nix
pi_131192717
Psst... woensdag pas echt he ;) :

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:14 schreef Take_A_Picture het volgende:

M'n kleine meid... Wordt gewoon 2 komende woensdag. TWEE!! Hoe kan dat? Waar is de tijd gebleven?
Morgen gaan we het vieren, heb 2 taarten gebakken, gevuld en versierd. Ben helemaal gesloopt nu :') maar het was t wel waard. Denk ik, want heb nog niet geproefd :p
TAP een hele fijne dag!!
pi_131193574
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 08:51 schreef Tinuviel het volgende:
Tap feli met je grote dochter *O*

Gisteravond hadden we hier drama, dreumesje werd wakker en was ontroostbaar. Zelfs voeden was niet mogelijk. Toen maar eerst pcm gegeven, daarna voeding en toen ging het weer.
Hier het zelfde... eigenlijk altijd wel in t weekend maar nu echt overdreven. Ze wilde geen voeding niet geknuffekd niet in bed. Dus maar naar beneden na een uur weer terug op bed zelfde probleem ba een uur hebben we dr een beker water gegeven en het lichtje aan en toenbis ze gaan slapen maar wel 6 keer huilend wakker....

Zehuilt sinds een week in haar slaap of ze staat "wakker" in bed maar mag haar niet troosten en optillen heeft dan grote enge donkere ogen en verstijfd helemaal is dan ook flink in paniek vraag me af of ze dan echt wakker is... na een tijdje ontspant ze en slaapt verder
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_131194285
TAP
Alweer bijna 2! :o

Hier ook geen natte shirts en gekwijl.
Ook geen slab tijdens het eten want mevr wil dan niet eten& ze wil ook nog zelf eten.. Ze is natuurlijk al heul groot.
( ze knoeit ook bijna niet gelukkig )

Sam
Wat sneu :(

Tinu
Dat is goedkoop!
Ik heb nu laarsjes besteld bij de Bristol voor 25euro. (in de winkel gezien enz maar ze hadden geen mt22 meer)
pi_131194682
Zoe dat us een beter prijsje! Ik ben meestal 40 euronkwijt voor 1 paar.

Lisa heeft last van haar vermoeidheid veel boos en driftig. Nu al de hele dag zo :
pi_131194969
Sam
Ja aanbieding van 30 naar 25euro ^O^
Op het filmpje zou ik (in het geval van S) dit gedrag opvatten dat ze hulp wil bij het -de pop in de buggy- doen. Of samen spelen/aandacht
Maar ik ken Lisa natuurlijk niet :9 dat zie ik iig als ik het filmpje bekijk. Is natuurlijk maar een kort fragment.

S begint sinds gister te gillen als ze iets wil hebben waar ze niet bij kan(omdat ze het niet mag pakken) Dan vertel ik waarom niet (bijv mijn make up tasje..van mama) en bied ik haar iets anders aan om mee te spelen. Dat werkt wel.
pi_131195154
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 13:45 schreef Zoë23 het volgende:
Sam
Ja aanbieding van 30 naar 25euro ^O^
Op het filmpje zou ik (in het geval van S) dit gedrag opvatten dat ze hulp wil bij het -de pop in de buggy- doen. Of samen spelen/aandacht
Maar ik ken Lisa natuurlijk niet :9 dat zie ik iig als ik het filmpje bekijk. Is natuurlijk maar een kort fragment.

S begint sinds gister te gillen als ze iets wil hebben waar ze niet bij kan(omdat ze het niet mag pakken) Dan vertel ik waarom niet (bijv mijn make up tasje..van mama) en bied ik haar iets anders aan om mee te spelen. Dat werkt wel.
Pop moest inderdaad erin maar toen hij er in zat er weer uit xd zo is ze al een tijdje ze wil dingen uitleggen maar dat lukt niet en dan krijg je dus dit sorrt taferelen hihi

Lisa is welmzo dat als ze iets wil dat ook zal gebeuren anders word ze ook boos. Me moeder zei al zet de pop er los in maar de pop moet perse in de riempjes.
pi_131195339
Sam, dat was pas om 21.30 uur ofzo toen hij wakker werd, niet bij het naar bed gaan. Ik ga even uit van tandjesleed.

Zoë, dat is idd een betere prijs. Hier een moppertje, wijzen en die die roepen als hij iets wil waar hijnietbij kan.

Sam hier ook zo een moppertje als van Lisa, zo een euh, euh met zo'n scheef getrokken snoetje erbij. Ik moet zeggen ik interpreteer de boosheid ook zoals Zoë, omdat het haar niet lukt de pop uit. De wagen te halen. Zou ze hulp op prijs stellen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_131195477
Lijkt me ook frustrerend voor die kleintjes als je dat nog niet goed duidelijk kunt maken.

S wil bijv niet vast in de kinderstoel/kinderwagen/autostoel/fietsstoeltje
Het maakt niet uit hoe 'strak' ze er in zit, ze krijgt die schouderbanden van het autostoeltje gewoon af. Er moest ongv een vinger ruimte tussen zitten (bij de schouder) zei de verkoopster maar ze krijgt de banden er gewoon af. Vind ik echt gevaarlijk in de auto & weet niet zo goed hoe ik het voor elkaar krijg dat ze gewoon blijft zitten -O-
pi_131195712
Sam onze posts hebben zich gekruist. Ik was ook precies zo een kind: had een heupstellage en onze eetkamertafel had van die dwarsbalken tussen de tafelpoten. Daar wilde ik overheenklimmen, zelf zonder hulp maar dat lukte niet. Als ik hulp kreeg werd ik net zo boos, wilde het gewoon zelf doen. Gelukkig kon ik het na 1 dag oefenen en hadden mijn ouders weer even rust.

Zoë lastig. Kun je iets kopen wat de bandjes vasthoudt? Misschien een bandje tussen beide ofzo? Je hebt ook tafeltjes voor sommige kinderstoeltjes. Als je dat hebt en ze kan daarop spelen. Zou dat haar voldoende afleiden?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_131198266
Tinu
Goed idee! Dankje
pi_131199001
En nu slaapt mijn dreumes ineens alweer bijna 2 uur. Zal wel niet lang duren voor hij weer wakker wordt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_131227318
Heeft hij nog lang geslapen Tinu?

Sinds vriend weg was voor werk wil S smiddags vaak nog bij me liggen om verder te slapen. Zaterdag en zondag toen hij thuis was, werd ze na ongv 1,5u slapen wakker en sliep verder bij papa O+

Zo lief!
Eerder viel ze echt niet makkelijk in slaap.
Nu is hij helaas alweer weg :(

Hoe was het feestje TAP?

[ Bericht 2% gewijzigd door Zoë23 op 16-09-2013 08:36:17 ]
pi_131227402
Zoë, hij werd 10-15 minuten later wakker. Gelukkig maar want ik wilde nog even naar het winkelcentrum en die gingen om 17 uur dicht.

Wat een lieve foto. Lief, dat ze zo bij jou slaapt. De mijne doet dat tijdens het avondritueel, als hij dan echt slaapt leg ik hem in bed.

Tap, hebben jullie gisteren fijn gevierd?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_131227507
Och Zoë wat enorm schattig O+

TAP, was het een mooi feestje?
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 16 september 2013 @ 08:11:09 #196
250838 Fee-nix
pi_131227557
Zoë O+ O+ O+
Lastig trouwens dat ze zich steeds uit de gordels kan wurmen. Hoop dat de tip van het tafelblad helpt! Ik doe zelf trouwens volgens mij geen eens een vinger ruimte ertussen hoor. Gewoon goed strak. Ook op de fiets... Laatst nog maar even wat strakker gedaan, want S had dus ook z'n armen eronder door gewurmd en ging ineens staan in z'n fietsstoeltje :o . Schrok me dood.

TAP was het verjaardagsfeestje geslaagd?
pi_131227978
Mijn zoontje word aankomende Zaterdag 1 jaar, dus ik meld mij hier! :D
Lijkt me leuk om dingen van jullie te lezen..
pi_131228085
Oei, kindjes die gaan staan in fietsstoeltjes... brrr!

En feestje was geslaagd! Wel enorm vermoeiend, maar toen Eva gisterenavond op bed lag hoorden we haar nog 'hieperdepiep, hoera!' roepen :')

Taarten waren lekker, zal binnenkort foto's posten... heb ze op de grote camera gemaakt en nog geen tijd gehad ze er vanaf te halen.

Woensdag dan echt 2. En ik lekker een dagje vrij. Mijn grote dame O+
Tralalalaaa
pi_131228245
Hoi cute! Ng gefeliciteerd met je verse dreumes!

TAP, lekker feest gehad dus! Nog even 2 dagen genieten van je dreumes, voor de peuterstreken mogen komen ;)

Kyara, M loopt los! Goed zeg *O*

Daan stunt ook weleens met gordels in zij stoel of op de fiets. Maar als hij dan los zit, wordt hij opeens voorzichtig genoeg. Alsof hij dan merkt dat hij geen steun meer heeft en zelf moet opletten.

Sam, lastig zo'n fase. Kan ook best het begin van een taalspurt worden. Ze hebben even een reden nodig om het te leren, en zo te horen is je meisje er we aan toe ;)

Hier lijkt de verlatingsangst wat af te nemen. Hij brult nog even 2 minuten als we hem in bed stoppen, maar gaat daarna wel rustig babbelen, en in slaap vallen. Of als ik even naar boven/wc ga, dan moppert hij even, en gaat dan verder spelen.. Dat scheelt een hoop pijn aan onze oren ;)
pi_131228312
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 09:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoi cute! Ng gefeliciteerd met je verse dreumes!

TAP, lekker feest gehad dus! Nog even 2 dagen genieten van je dreumes, voor de peuterstreken mogen komen ;)

Kyara, M loopt los! Goed zeg *O*

Daan stunt ook weleens met gordels in zij stoel of op de fiets. Maar als hij dan los zit, wordt hij opeens voorzichtig genoeg. Alsof hij dan merkt dat hij geen steun meer heeft en zelf moet opletten.

Sam, lastig zo'n fase. Kan ook best het begin van een taalspurt worden. Ze hebben even een reden nodig om het te leren, en zo te horen is je meisje er we aan toe ;)

Hier lijkt de verlatingsangst wat af te nemen. Hij brult nog even 2 minuten als we hem in bed stoppen, maar gaat daarna wel rustig babbelen, en in slaap vallen. Of als ik even naar boven/wc ga, dan moppert hij even, en gaat dan verder spelen.. Dat scheelt een hoop pijn aan onze oren ;)
daar lijk je een punt te hebben. Gister wou ze drinken maar niet uit haar beker die vol was maar uit mijn lege glas, dus ze pakt die van tafel en tikt op het pak drinken wat ze voorheen inken zei af en toe maakte ze nu toch echt de klanken "dr" ze was zo hard aan het oefenen haha nu nog aan elkaar ze kan ook pas sinds een week mama. En dan nog vergidt ze zich vaak met papa wat we veel moeten aanhore. Alles ispapa

Fijn dat de angst wegzakt !

Tap alvast gefeliciteert

Zoe wat een schatje.

Tinu die van mij sliep ook en heeft 3,5 uur geslapen haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')