In Kleve schijn je een grote kinderschoenenwinkel te hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:27 schreef Kyara het volgende:
M krijgt Elefanten van Van Haren denk ik. Of anders even naar DLD. Hoewel de prijzen gelijk zijn, is er wel wat meer keuze.
Zal zo even filmpje uploaden.
Jaaaaaaaaa!!! Go M. Go!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:42 schreef Kyara het volgende:
Loslopende dreumes in da house!
Heel voorzichtig en stapje voor stapje maar hij loopt los!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, waar vroeger de Elefantenfabriek zat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
In Kleve schijn je een grote kinderschoenenwinkel te hebben.
Oh envoor lopende M!
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:52 schreef Phaidra het volgende:
Verder niet erg bijgelezen, maar wilde even zeggen dat ik zo blij ben met mijn vrolijke, onschuldige dreumes in huis .
quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:30 schreef Kyara het volgende:
Bewijs
http://s1088.photobucket.(...)zps3498ad80.mp4.html
Top!quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:30 schreef Kyara het volgende:
Bewijs
Heel lief! En knapquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:30 schreef Kyara het volgende:
Bewijs
Oh dat wist ik niet eens? Denk ik....? Doe eens een naam/adres?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:09 schreef Kyara het volgende:
Ja, waar vroeger de Elefantenfabriek zat.
Check.... 2 shirts op een dag is niets. Toen ze nog wel baby was, had ik haar vaak een slab om, maar dat vind ik met bijna 2 niet zo leuk staanquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:31 schreef kleinzusje het volgende:
Ik las bij de babys dreumes wel eens over het kwijlen. Dat halve t-shirts doorweekt waren enzoNou check ! Kon me er echt niks bij voorstellen, maar nu wel dus
Hihi, dat is hier ook al daaaagen zo. Echt, het blijft maar komen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:31 schreef kleinzusje het volgende:
Ik las bij de babys wel eens over het kwijlen. Dat halve t-shirts doorweekt waren enzoNou check ! Kon me er echt niks bij voorstellen, maar nu wel dus
Oh kijk, dat wist ik dan weer niet. Maar mn moeder zei het. Wilden daar kijken vd zomer voor Floris, maar was er niet van gekomen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, waar vroeger de Elefantenfabriek zat.
[..]![]()
Oh...dacht dat we nu juist het ergste gehad hadden? We hebben witte puntjes, maar het wordt nog erger?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:42 schreef Kyara het volgende:
Ik neem voor M meestal ook iets van een boterham mee als ik ergens ga lunchen, of ik bestel een kaastosti voor hem.
Leuk Soesa! Ben benieuwd.
KZ, hier eigenlijk weinig gekwijl (gehad). Volgens mij komen de hoektanden nu door. Last heeft hij er al van gehad, laatste stukje meestal niet zo gelukkig.
Oh wacht, combinatie interpunctie en kromme zinnen...quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:54 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh...dacht dat we nu juist het ergste gehad hadden? We hebben witte puntjes, maar het wordt nog erger?
Ah, nu ik het opnieuw lees, kan je het ook op die manier lezen ja..... gelukkig maar dan!quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:58 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh wacht, combinatie interpunctie en kromme zinnen...
Hij heeft er wel last van gehad maar nu ze doorkomen heeft hij er gelukkig niet meer zo last van.
even afkloppen maar hier sowieso niet heel erge tandjesdrama's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |