Meestal niet. Ben dan over mijn slaap heen en geniet juist van even rust om me heen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:57 schreef bitterend het volgende:
Hier ook een dwarsligger! we gingen even de vuilnis weg brengen ging ze weer op straat liggentoen was ik wel kwaad want echt gevaarlijk!
Phai weer een slechte nachtga jij niet ook slapen als hij slaapt?
Dat lachen als je boos bent jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Meestal niet. Ben dan over mijn slaap heen en geniet juist van even rust om me heen.
Op straat is het wel gevaarlijk ja! Als ik geschrokken-boos ben op de mini (als hij bijvoorbeeld zo de straat op rent), krijgt hij de slappe lach(en doet het daarna meteen nog een keer, want dát was grappig...). Dit soort dingen snapt hij gewoon echt nog niet, lastig vind ik dat.
Sam, vrolijk meisje heb je!!
Wordt helemaal leuk tegen de tijd dat ze 3 zijn pfffquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat lachen als je boos bent ja. Dat wil E. ook nog wel eens doen, dan ben ik idd geschrokken-boos omdat ze ineens in haar kinderstoel is gaan staan oid en dan moet ze daar om lachen
. Heel lastig!
Lief, Sam!
S gebruikt geen speen (en duimt niet) maar nichtje gebruikt wel een speen. En nu met 17mnd gebruikt ze m nog overdag en svonds/snachts en het lijkt of ze er nu steeds meer gehecht aan raakt. Ze vraagt ook echt naar de speen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:10 schreef Kwisted het volgende:
haai!Bijna dreumes-lurker-mama komt binnen met een vraag!
Wanneer zijn jullie gestopt met het geven van een speen? En is je kindje daarna alsnog begonnen met duimen?
Op het cb stelde ik de vraag wanneer het gebruikelijk is, en zij raadde aan om het nog voor het eerste jaar af te nemen. De zuigbehoefte zou dan dusdanig afgenomen zijn, en de kans op duimen nog erg klein. Ook zou ze er dan niet zoveel van meekrijgen, als bijvoorbeeld op latere leeftijd.
Lisa heeft de tut alleen in bed en als ze eenmaal in slaap is valt hij uit haar mond. Overdag denkt ze er niet aan dus vind ik het wel best ze krijgt hem ook niet in de buggy als het bedtijd is ofzo en vanmiddag op schoot ook niet dat gaat super :-). Amber hebben wij hem afgepakt toen ze 2,5 was paar weken later zag ze een kindje duimen en nu krijgen we dr er niet meer vanaf. Ook glipt ze tussendoor naar boven om aan lisa haar tut te sabbelen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:10 schreef Kwisted het volgende:
Wanneer zijn jullie gestopt met het geven van een speen? En is je kindje daarna alsnog begonnen met duimen?
Op het cb stelde ik de vraag wanneer het gebruikelijk is, en zij raadde aan om het nog voor het eerste jaar af te nemen. De zuigbehoefte zou dan dusdanig afgenomen zijn, en de kans op duimen nog erg klein. Ook zou ze er dan niet zoveel van meekrijgen, als bijvoorbeeld op latere leeftijd.
Hier helaas nog wel een speen. Ik heb er een waar ze ook op kan bijten, wat ze blijkbaar nu wel nodig blijkt te hebbenquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:10 schreef Kwisted het volgende:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:19 schreef Susie het volgende:
[..]
maar zodra we weer binnen zijn "peen, peen, peen, ben je nou?"
Oh wat erg, maar ik vind dit heel schattig klinken tochquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:17 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ook glipt ze tussendoor naar boven om aan lisa haar tut te sabbelen...
Lol, dat zei mijn zus afgelopen zondag ook al; iets in de zin dat als ze het er niet "uit kan slapen" als ze dus niet wil slapen... met andere woorden, van slapen worden ze weer beterquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:19 schreef Zoë23 het volgende:
Tante soesa
Slapen is gezondfijn dat ze weer fit is!
We worden er gek van hoe schattig ook haha ze word bijna 4 en heel de dag sabbelen aan dr duim en stiekem doen heel dr tandjes scheef het telkens corrigeren. Lisa houd snachts nog haar speen zolang amber duimt in de hoop dat lisa daar de noodzaak niet in ziet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:22 schreef Kwisted het volgende:
[..]
[..]
Oh wat erg, maar ik vind dit heel schattig klinken toch![]()
Al zou ik het toch niet willen hoor, maar t klinkt gewoon lief
Is toch logisch? Ik heb niet eens 2 kleine erbij en hecht ook veel aan mijn slaap en heb gewoon nu echt nog geen zin in drama's dat ze zonder speen "moet" omdat iemand anders dat zegt....quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:51 schreef Kyara het volgende:
Hier ook nog een speen. Ik had het rond de 1e verjaardag willen afbouwen maar toen kwamen er ineens 2 zusjes.
Hij heeft hem alleen nog maar in bed en ik wil er ook wel vanaf maar ik ben bang dat dat met de nodige drama's zal gaan en gezien de nachtvoedingen van de meisjes hang ik toch nog erg aan mijn slaap
Ja, dat vind ik ook vreselijk. En dan praten met dat ding in de mondquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:05 schreef Susie het volgende:
Overbuurjongen wordt 3 en die zie ik alleen maar met een speen in zijn mond, ja ook naar de supermarkt En dat vind ik dan persoonlijk echt geen gezicht en ook totaal niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |