abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130981620
Beste leden,

Ben twee weken geleden van mijn fiets afgereden, de vrouw had haaientanden en mij over het hoofd gezien. Nu heb ik een rit naar het ziekenhuis gemaakt, daar foto's laten maken, fiets kapot, telefoon kapot, wat allemaal onkosten zijn. Zit nu twee weken thuis, en ga bijna aan het werk. Nu heb ik een schadeformulier ingevuld met de mensen, alleen geen idee hoe ik nu nog verdere schades verzekerd moet krijgen, zoals mijn telefoon schade, fiets schade, en het afwezig zijn op werk. wat via een uitzendbureau is waar ik normaal gesproken 38 uur maak op een 0 uren basis.

Mochten jullie mij verder kunnen helpen, of de juiste weg op kunnen sturen.
Ben ik jullie dankbaar.
pi_130981644
schopje WGR wellicht?
pi_130981723
Een taxateur van je verzekering langs laten komen en die persoon al de aangerichte schade laten zien. Zij claimen dat bij de verzekeringsmaatschappij van die vrouw.
  maandag 9 september 2013 @ 12:06:48 #4
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_130981902
via de verzekering van degene die je aangereden heeft natuurlijk.
Zoveel mogelijk claimen, je krijgt waarschijnlij toch de dagwaarde terug.

En ook een schadevergoeding eisen voor inkomensverlies.
En laat je op dat punt vooral niet afschepen.

Ben zelf een keer geschept, ook door een vrouw (toevallig ? :P ) en kreeg toen 150 gulden omdat ik 1 dag stage had gemist.
Maar die had ik echt nodig omdat ik de dagwaarde kreeg van alles dat kapot ging.
Ik zou gaan voor de reeële gedorven inkomsten (op basis van je inkomen in de weken daarvoor) + nog een extra vergoeding.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
  maandag 9 september 2013 @ 12:39:03 #5
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_130982615
Schopje WGR, past 'ie beter.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_130984070
Makelijkst in zulke gevallen is een rechtsbijstand verzekering, die kunnen je schades dan claimen bij de autoverzekering van deze mevrouw. Deze autoverzekering zal uit zichzelf het liefst zo weinig mogelijk doen en zo weinig mogelijk uitkeren.

Als je geen rechtsbijstand hebt willen ze je misschien gratis helpen, aangezien zij hun kosten vaak ook bij de tegenpartij kunnen claimen. Of je gelijk lid willen maken haha.

Als je een laag inkomen hebt kom je misschien in aanmerking voor toevoeging van een advocaat, neem contact op de RVR van jouw gemeente, wellicht kunnen ze je helpen.
.
  maandag 9 september 2013 @ 14:50:01 #7
298751 LaFleur
You've Lost me
pi_130986427
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:53 schreef Anoniem1081 het volgende:
Beste leden,

Ben twee weken geleden van mijn fiets afgereden, de vrouw had haaientanden en mij over het hoofd gezien. Nu heb ik een rit naar het ziekenhuis gemaakt, daar foto's laten maken, fiets kapot, telefoon kapot, wat allemaal onkosten zijn. Zit nu twee weken thuis, en ga bijna aan het werk. Nu heb ik een schadeformulier ingevuld met de mensen, alleen geen idee hoe ik nu nog verdere schades verzekerd moet krijgen, zoals mijn telefoon schade, fiets schade, en het afwezig zijn op werk. wat via een uitzendbureau is waar ik normaal gesproken 38 uur maak op een 0 uren basis.

Mochten jullie mij verder kunnen helpen, of de juiste weg op kunnen sturen.
Ben ik jullie dankbaar.
Een overzicht maken van alle schadeposten, inclusief inkomstenderving en die naar de verzekeraar van de vrouw sturen. Als je letsel hebt ook een claim neerleggen voor smartengeld.

Als de verzekeraar aansprakelijkheid erkent zou je zelfs een advocaat in kunnen schakelen die je bijstaat. De kosten van die advocaat dienen vergoed te worden door de aansprakelijke partij.
  maandag 9 september 2013 @ 15:42:08 #8
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_130988102
Als je weet bij welke verzekering die vrouw is aangesloten kun je eens contact met hen opnemen en je vraag bij hen neerleggen, zij zijn namelijk degene die dat, indien je daar recht op hebt, uit gaan betalen. Vraag hen hoe dat precies geregeld is en wat je hiervoor moet inleveren bij hen.

Succes :).
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  maandag 9 september 2013 @ 17:10:34 #9
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130990869
waarom zit je twee weken thuis?

omdat je een hersenfractuur hebt..

.. of omdat je kont blauwe plekken heeft?
  maandag 9 september 2013 @ 17:11:15 #10
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130990891
smartengeld krijg je in nederland niet hoor
  maandag 9 september 2013 @ 17:19:45 #11
298751 LaFleur
You've Lost me
pi_130991202
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:11 schreef Life2.0 het volgende:
Smartengeld krijg je in Nederland wel hoor.
pi_130991223
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:11 schreef Life2.0 het volgende:
Jawel hoor, maar niet in de mate zoals in de VS (denk dat je dat bedoeld)
pi_130991416
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 17:10 schreef Life2.0 het volgende:
waarom zit je twee weken thuis?

omdat je een hersenfractuur hebt..

.. of omdat je kont blauwe plekken heeft?
Gewoon een hersenschudding zit je ook al snel 2 weken thuis, had ik ook eens na een aanrijding..
(in mijn geval een man, deze zag mij niet oversteken door de regen, had wel me lichten aan)
pi_130991472
Dat regelt de verzekering toch gewoon allemaal voor je? Als in: jij belt ze dat je een ongeval hebt gehad veroorzaakt door een andere partij en zij zetten dan alles in actie en vragen van jou wat ze nodig hebben?
Ja doei.
pi_130991701
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dat regelt de verzekering toch gewoon allemaal voor je? Als in: jij belt ze dat je een ongeval hebt gehad veroorzaakt door een andere partij en zij zetten dan alles in actie en vragen van jou wat ze nodig hebben?
Regel 1 bij verzekeringen..

Je moet overal zelf achter zeuren, want ze willen ten alle tijden zo min mogelijk uitbetalen..
pi_130992000
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef AMangold het volgende:

[..]

Regel 1 bij verzekeringen..

Je moet overal zelf achter zeuren, want ze willen ten alle tijden zo min mogelijk uitbetalen..
Nou, mijn verzekering heeft bij en ongeval anders al het werk gedaan en zonder ook maar enige aansporing de maximale vergoeding weten te verhalen bij de tegenpartij.

Het is 'te allen tijde'... ;)
Ja doei.
pi_130992330
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou, mijn verzekering heeft bij en ongeval anders al het werk gedaan en zonder ook maar enige aansporing de maximale vergoeding weten te verhalen bij de tegenpartij.

Het is 'te allen tijde'... ;)
Maar TS is een fietser, denk niet dat de diefstalverzekering van de fiets zoveel moeite zal doen. Zelfs de WA verzekering doet vaak al geen moeite. Alleen WA All Risk of Rechtsbijstand eigenlijk.
.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 13:30:13 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131775636
Je hebt óók met een 0- urencontract bij regelmatig werken gewoon recht op Ziektewet hoor, je moet je alleen wel ziekmelden bij het UWV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')