Een overzicht maken van alle schadeposten, inclusief inkomstenderving en die naar de verzekeraar van de vrouw sturen. Als je letsel hebt ook een claim neerleggen voor smartengeld.quote:Op maandag 9 september 2013 11:53 schreef Anoniem1081 het volgende:
Beste leden,
Ben twee weken geleden van mijn fiets afgereden, de vrouw had haaientanden en mij over het hoofd gezien. Nu heb ik een rit naar het ziekenhuis gemaakt, daar foto's laten maken, fiets kapot, telefoon kapot, wat allemaal onkosten zijn. Zit nu twee weken thuis, en ga bijna aan het werk. Nu heb ik een schadeformulier ingevuld met de mensen, alleen geen idee hoe ik nu nog verdere schades verzekerd moet krijgen, zoals mijn telefoon schade, fiets schade, en het afwezig zijn op werk. wat via een uitzendbureau is waar ik normaal gesproken 38 uur maak op een 0 uren basis.
Mochten jullie mij verder kunnen helpen, of de juiste weg op kunnen sturen.
Ben ik jullie dankbaar.
Smartengeld krijg je in Nederland wel hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 17:11 schreef Life2.0 het volgende:
smartengeld krijg je in nederland niet hoor
Jawel hoor, maar niet in de mate zoals in de VS (denk dat je dat bedoeld)quote:Op maandag 9 september 2013 17:11 schreef Life2.0 het volgende:
smartengeld krijg je in nederland niet hoor
Gewoon een hersenschudding zit je ook al snel 2 weken thuis, had ik ook eens na een aanrijding..quote:Op maandag 9 september 2013 17:10 schreef Life2.0 het volgende:
waarom zit je twee weken thuis?
omdat je een hersenfractuur hebt..
.. of omdat je kont blauwe plekken heeft?
Regel 1 bij verzekeringen..quote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dat regelt de verzekering toch gewoon allemaal voor je? Als in: jij belt ze dat je een ongeval hebt gehad veroorzaakt door een andere partij en zij zetten dan alles in actie en vragen van jou wat ze nodig hebben?
Nou, mijn verzekering heeft bij en ongeval anders al het werk gedaan en zonder ook maar enige aansporing de maximale vergoeding weten te verhalen bij de tegenpartij.quote:Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef AMangold het volgende:
[..]
Regel 1 bij verzekeringen..
Je moet overal zelf achter zeuren, want ze willen ten alle tijden zo min mogelijk uitbetalen..
Maar TS is een fietser, denk niet dat de diefstalverzekering van de fiets zoveel moeite zal doen. Zelfs de WA verzekering doet vaak al geen moeite. Alleen WA All Risk of Rechtsbijstand eigenlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, mijn verzekering heeft bij en ongeval anders al het werk gedaan en zonder ook maar enige aansporing de maximale vergoeding weten te verhalen bij de tegenpartij.
Het is 'te allen tijde'...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |