Deftones?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Supergetalenteerde vrouw. Prachtig.
Ik ben trouwens een zoektocht begonnen naar vette harde muziek, heb namelijk maar een klein aantal bands in het genre die ik vet vind (Queens of the Stone Age, Boris, Melvins, Dinosaur Jr., One Ok Rock, At The Drive-In, The Mars Volta). Dingen als Kyuss vind ik dan weer niet echte knalmuziek.
Maar valt goed tegen tot nu toe. Clash, Godsmack, In Flames, Dead Kennedys, Hüsker Dü was allemaal iig niet wat ik zoek.
Oja die was ik vergeten te melden, dat was een van de weinige dingen die me wel beviel.quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Oja die was ik vergeten te melden, dat was een van de weinige dingen die me wel beviel.
Alweer een nieuwe Gregory Porter? Vond de vorige een beetje saai.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:32 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Gregory porter is er ookik kan de influx aan muziek niet meer aan
![]()
![]()
Wanneer komt die Beck uit?
Het gaat bij hem vooral om zijn live performance inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe Gregory Porter? Vond de vorige een beetje saai.
Net als bij Seasick Steve dus.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het gaat bij hem vooral om zijn live performance inderdaad.
Mark Lanegan had een leuk semi-hard zijprojectje:quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:38 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben trouwens een zoektocht begonnen naar vette harde muziek,
Ja Screaming Trees dacht ik ook nog aan ja, maar dacht dat dat niet zo hard was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Mark Lanegan had een leuk semi-hard zijprojectje:
En wat vind je van Swans?
Dat is hier Dir en Grey dus, vid heb ik al 5x gepost dus doe ik niet nogmaals.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:50 schreef Norrage het volgende:
Swans is denk ik wel de hardste muziek die ik nog leuk vind
Soundgarden, hoe kon ik hen vergeten.quote:
Logisch, je was nog niet geboren toenquote:Op woensdag 11 september 2013 00:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is hier Dir en Grey dus, vid heb ik al 5x gepost dus doe ik niet nogmaals.
[..]
Soundgarden, hoe kon ik hen vergeten.
The Smashing Pumpkins dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 00:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[..]
The Gutter Twins, Therapy?, Masters of Reality, Priestess, Mudhoney?quote:Op woensdag 11 september 2013 00:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[..]
En klassiekers als Metallica, Nightwish, Rammstein, Judas Priest, Pantera, Alice in Chains, Alice Cooper, Black Sabbath, Dio, Slayer, Korn, Slipknot, Motorhead, Huskur Du en Megadeth moet je toch ook wel gehad hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Gutter Twins, Therapy?, Masters of Reality, Priestess, Mudhoney?
Nu ga je te ver.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En klassiekers als Metallica, Nightwish, Rammstein, Judas Priest, Pantera, Alice in Chains, Alice Cooper, Black Sabbath, Dio, Slayer, Korn, Slipknot, Motorhead, Huskur Du en Megadeth moet je toch ook wel gehad hebbenAl is het maar voor de algemene muzikale vorming
Dacht laat ik nog maar obvious doenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu ga je te ver.
Dit is minachting van Kerftminister.
Husker Du is wel een waardige naam om te noemen overigens. Dwarves?
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dacht laat ik nog maar bobvious doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |