SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Ohwwwww nu klap ik bijna uit elkaar van het rammelen!!quote:Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef becky27 het volgende:
Ik kreeg deze net doorgestuurd![]()
(zou je niet zeggen dat ze maar 30 cm schelen)
[ link | afbeelding ]
Zou zomaar kunnen, merk wel dat de romper 62/68 te klein gaan worden. Maar voor mijn gevoel zit ze in een continue groeispurt.quote:Op maandag 9 september 2013 12:40 schreef pessie het volgende:
Becky lieve foto![]()
WB het drinken, heeft ze een groeispurt? Dan eten mijn kinderen ook veel meer, dus misschien dat dat bij haar ook opgaat?
Wordt hier dan vanzelf weer minder.
quote:Op maandag 9 september 2013 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
Inca, prachtige foto
En verder met het geklaag in een spoilerIk hoop dat het iets gaat helpen, als het op niets uit loopt blijf je dan wel doorgaan met deze manier van opvang of ga je misschien toch verder kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze niet weten wat ze met het voedsel moeten, hun hoofd wegdraaien etc...quote:Op maandag 9 september 2013 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
Nog even een vraagje over bijvoeding: ik lees hier vaak dat het in het begin "nog niet lukt". Hoe weten jullie dat? Omdat alles er weer uit komt of omdat ze heel vies kijken of een andere reden?
Boos gillen en echt overstuur raken.quote:Op maandag 9 september 2013 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
Nog even een vraagje over bijvoeding: ik lees hier vaak dat het in het begin "nog niet lukt". Hoe weten jullie dat? Omdat alles er weer uit komt of omdat ze heel vies kijken of een andere reden?
Mijnes wist heel goed hoe het moest, at meteen van een lepeltje enzo. in het begin ging het aardig, daarna werd het een tijdje lachen, maar al snel werd hij hartstikke boos bij elke poging. Kokhalzen, slaan, schoppen, etc. Toen niet meer dagelijks geprobeerd en van de een op de andere dag (met 6,5 maand denk ik?) werd ie een prullenbak.quote:Op maandag 9 september 2013 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
Wow, wat gaat dan snel!quote:Op maandag 9 september 2013 13:32 schreef Cathmar het volgende:
Ik probeer soms mee te kijken maar het gaat me te snel. Hoop dat het goed gaat met de ukjes en de niet zo kleintjes!
Over 9 weken worden mijn kleintjes al 1![]()
![]()
Vandaag mijn eerste werkdag. Lang leve mijn nanny, alles is thuis onder controle. Zal blij zijn als ik ze straks weer even lekker kan kroelen. Maar mijn het is wel lekker om te zien dat mijn hersenen nog werken en om even geen kind aan of op me te hebben.... zat vanochtend in de auto naar de radio te luisteren, ook wel weer even relaxen zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow slaapt best wel weinig hier! In de ochtend en in de middag 1 tot 2 uurtjes. Verder niet meer. En nog bedankt voor de reacties op het 's nachts wakker zijn. Jammer genoeg geen gouden tip. Hem alleen laten spelen zorgt voor een baby die compleet overstuur is en iedere nacht twee tot drie uur beneden gaan zitten weiger ik! Dat het een sprongetje is durf ik niet meer op te hopen want het is nu al 7 weken zo... Maargoed, moet 1 okt weer naar het cb en dan ga ik wel eens kijken of zij de gouden tip hebben. Die drie weken hou ik ook nog wel volen gelukkig heb ik 's nachts wat te doen: op jullie reageren
Suiker: respect voor je post! Balen van de flessen
Gul: een rollende pi op z'n halfverjaardag
Catmar, toch weer veel plezier op je werk.
En ik ben vandaag verliefd op m'n ventje. Hij is zo leuk zelf aan het spelen en komt af en toe om een knuffel vragen
[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 09-09-2013 14:51:26 ]
+1quote:Op maandag 9 september 2013 14:28 schreef becky27 het volgende:
ja klopt ook wel, iedere 30 ml 1 schepje. Maar ik smokkel wel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As bedankt, vergelijken heeft meestal geen zin natuurlijk maar ik vind het toch handig om soms een beetje om me heen te luisteren!
Ik varieer bijna elke dag welquote:Op maandag 9 september 2013 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah ok. Ik dacht dat het altijd met een vaste verhouding moest. Wist niet dat je daarin kon variëren.
quote:Op maandag 9 september 2013 14:38 schreef Suikertante het volgende:
Was die vraag voor mij ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben wel soms een beetje bitchie hoor en enorm koppig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow redt dat ook regelmatig hoor... Van 3 tot 7/8 wakker. Die genen heeft hij niet van z'n pap en mams, die hebben veel slaap nodig :pquote:Op maandag 9 september 2013 14:54 schreef As1981 het volgende:
Ja mijn kinderen hebben blijkbaar maar weinig slaap nodig
Precies! Als er iets is wat ik anders zou doen bij een tweede is me (nog) minder druk maken om 'hoe het hoort'. Spees, S slaapt volgens de boekjes nog redelijk veel maar ach, hij heeft het blijkbaar nodig! E zou nu ook op 1 slaapje kunnen zitten maar die redt het daar ook nog niet mee.quote:Op maandag 9 september 2013 15:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat is het ook met die kleintjes. Ze groeien allemaal op hun eigen manier, ze hebben allemaal een verschillende behoefte aan slaap en voeding. Zolang ze het goed doen en goed groeien gewoon hun behoeftes volgen. Als ze groot zijn hebben ze nog genoeg tijd om alles volgens de boekjes te doen.
Dat jurkje biedt ik nu aan in mt 74quote:Op maandag 9 september 2013 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn Spark! Hier doen de hema'tjes het goed en de rompers van V&D ook wel. Zeeman juist weer niet en 1x raden waar ik laatst een stapel heb ingeslagen.
Woensdag ga ik in mijn lunchpauze Noor even laten meten en wegen. De 20e hebben we weer een afspraak en dan kan ik mooi kijken of ze wel groeit op minder drinken. De laatste 4-5 dagen zit ze onderin de 800, met moeite en zijn de luiers af en toe mwah mwah.
Rompers in 56 zijn nu toch wel echt te klein en hier heeft ze het Lief! jurkje aan van danic, in maat 62.
[ afbeelding ]
Houdt ook niet over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 9 september 2013 16:09 schreef Loj het volgende:
Oei!
In welke landen mogen mannen twee vrouwen hebben![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 16:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]Jaaaaaaaaaaa dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat het niet meer op TLC is XD
Uploaden doet stom(naar onze server)
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Loj op 09-09-2013 17:18:10 ]
quote:Op maandag 9 september 2013 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze is nog niet uitgehuwelijkt!
Nog een datingfotoWauw wat lijkt ze hier op haar Papa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dentintox voor het insmeren van het tandvlees.quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef Spirit82 het volgende:
wat zijn ook weer de opties die je hebt qua hulpmiddelen/pijnstilling bij het doorkomen van tandjes?
Ze heeft 'm vandaag ondergeblerkt.quote:Op maandag 9 september 2013 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rompers in 56 zijn nu toch wel echt te klein en hier heeft ze het Lief! jurkje aan van danic, in maat 62.
[ afbeelding ]
Houdt ook niet over.
Ow nietquote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef bellelena het volgende:
Ohh wat een leuke foto's komen er weer voorbij vandaag!
Juud
XM
Becky
Incantrix
[ afbeelding ]
Ohhhh jawel! En nu zie ik hem zelfs staanquote:
Riley is toch van Omen? Ik ben op slag kwijt hoe die eruit zietquote:Op maandag 9 september 2013 17:41 schreef Olf het volgende:
Isa lijkt op Riley! Mooi meisje hoor Spirit.
En zag nog veel meer lieve leuke knappe babies!
Ik zit in een tram maar de bestuurder stond net op en rende de tram uitavontuurlijk in de grote stad.
Nou een beetje zoals de jouwe dusquote:Op maandag 9 september 2013 19:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Riley is toch van Omen? Ik ben op slag kwijt hoe die eruit ziet
Eindigde het niet eens in een passionele kus?quote:Op maandag 9 september 2013 19:21 schreef Olf het volgende:
[..]
Nou een beetje zoals de jouwe dusvan Omen ja!
En m'n tramavontuur was vet saai. Hij rende blijkbaar naar een collega in een andere tram. Ik had alweer spannende scenario's in m'n hoofd.
Ja, met z'n collega-trambestuurder die vanavond naar Brazilië zou emigreren om daar een trambaan aan te leggen op een afgelegen plek waardoor ze elkaar niet eens brieven konden sturen, waardoor deze tramuitrenactie de laatste kans was om te vertellen dat hij al 43 jaar verliefd op haar was.quote:Op maandag 9 september 2013 19:28 schreef bellelena het volgende:
[..]
Eindigde het niet eens in een passionele kus?
En Sticker vindt het erg fijn om op onze vingers te bijten met zijn tandvlees. Bijtring vindt hij niet zo, maar vingers lijken wel verlichting te geven.quote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Dentintox voor het insmeren van het tandvlees.
En chamodent van VSM.
Precies, geweldige stats!quote:Op maandag 9 september 2013 20:33 schreef Kwisted het volgende:
Nou eigenlijk geen geweldige statsgemiddeld wegen kindjes na een jaar 7kg meer dan hun startgewicht. F. woog 4500gr en nu 8440gr.
Ze valt denk onder de dames die kunnen zeggen: ik kan eten wat ik wil zonder iets aan te komen!
Hier was het blijvend. Hoewel, volgens mij was het niet met 4 maanden maar wat later, hooguit gecorrigeerd of zo. Maar dat ging toen ineens naar 4 uur tussen voedingen (ongeveer, ik hou het eerlijk gezegd helemaal niet meer bij). Dat viel trouwens samen met het wel wakker zijn en uit bed willen maar niet per definitie pok willen drinken.quote:Op maandag 9 september 2013 20:38 schreef L-E het volgende:
Kwisted, daar zal ze later dolblij mee zijn
Tijd voor een vraagje! Sticker drinkt als een kamelendrol de laatste dagen. We zijn van 8 a 10 voedingen op een dag naar 4 a 5 gegaan, zomaar ineens. Hij is enorm vrolijk en alert, slaapt goed, prima plasluiers, ik maak me er geen zorgen om, hij krijg vast genoeg binnen. Maarrr, is dit onderdeel van de 4-maanden-dip en kan dit binnenkort weer veranderen? (Of kan ik voorzichtig blij zijn dat hij wat meer uur tussen de voedingen laat en mijn actieradius wat is vergroot?)
Féline vind een bijtring ook niets. Maar lijkt ook alsof die dingen te dik zijn voor in haar mondje.quote:Op maandag 9 september 2013 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
En Sticker vindt het erg fijn om op onze vingers te bijten met zijn tandvlees. Bijtring vindt hij niet zo, maar vingers lijken wel verlichting te geven.
Bij Saartje gaat het eigenlijk gewoon vanzelf. Ineens sloeg ze slaapjes over. Momenteel doet ze meestal nog maar 2 slaapjes. Vandaag was ze om 8u wakker, haar eerst dutje was van 11-12u. En daarna van 16.30u-18.00u. En nu ligt ze vanaf ongeveer 20.30u in bed (maar ik hoorde haar net nog even spelenquote:Op maandag 9 september 2013 15:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat zie ik echt nog niet gebeuren.. Hier ligt S al een uur nadat hij 's ochtends wakker wordt weer in bed en dan slaapt hij een uur tot anderhalf uur. Tot 9 uur - 9:30 is dat. Vervolgens ligt hij er rond 11:30 a 12:00u weer in en slaapt weer 3 kwartier tot anderhalf uur, en dan slaapt hij nog van 15:30 tot 17:00 ongeveer en is om 19:00 weer knockout. Is dat ongebruikelijk? Voor moeders van oudere kindjes: hoe besluit je om er een slaapje af te doen? Of gaat dat allemaal vanzelf? Ik wil hem namelijk helemaal niet dwingen/sturen om langer wakker te zijn.
Bij 12 maanden is het gemiddelde gewicht 9,5 kilo, bij geboorte 3,5 dus dat klopt niet helemaal. F. is idd een slanke dame!quote:Op maandag 9 september 2013 20:33 schreef Kwisted het volgende:
Nou eigenlijk geen geweldige statsgemiddeld wegen kindjes na een jaar 7kg meer dan hun startgewicht. F. woog 4500gr en nu 8440gr.
Ze valt denk onder de dames die kunnen zeggen: ik kan eten wat ik wil zonder iets aan te komen!
Dat was het bij Saar in het begin ookquote:Op maandag 9 september 2013 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor is -meestal- 1 à 1,5 uur wakker rondom een voeding. Dat is het ritme. Punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op die tweede foto lijkt Noor trouwens echt op haar papa
Belle, wat een mooie foto
Spirit, hoe lief!Fijn dat het zo goed ging! En inderdaad een slanke damequote:Op maandag 9 september 2013 17:38 schreef Kwisted het volgende:
F.leur heeft vanmiddag haar 11 maanden prikjes gehad. Even huilen en weer doorgaan![]()
Volgens mij gaat ze er ook geen last van krijgen, ze is gewoon lekker aan het spelen. Ze deed het op het cb ook super goed, ze heeft heel haar trucendoos opengegooid!Ik was heel trots!!
Gewicht met ruim 11 maanden: 8440gr. Lengte 76cm. Een bonenstaak dus![]()
Heeft ze nog last gekregen van de prikjes?
Aan allerlei reacties te zien, heb ik hier en daar wat foto's gemist trouwens... Sorry!
Fijn dat Pi rolt! En ook hurray voor het halve jaarEn dit idd! Ik vind haar ook echt niet heel dun lijken ofzo.quote:Op maandag 9 september 2013 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zat net nog naar je foto op FB te kijken en ik vind F echt geen mager scharminkel om te zien! Normaal tot smal postuur en best slank, dat wel.Hebben wij dus ook zo gehad ja. Ze schoven vanzelf op, en Saartje hield het zelf langer uit tussen haar slaapjes in. Ze is nog steeds heel duidelijk, dat scheelt ook een hoop. Kunnen heel makkelijk op haar signalen afgaan.quote:Op maandag 9 september 2013 20:54 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zo ging t hier ook Coco, ze ging gewoon op andere tijden slapen. Eerst ging het slaapje 's ochtends na de fles er af, later het slaapje aan het eind van de middag om 2 slaapjes over te laten van 10:00 - 11:30 en van 14:30 - 16:00.
Ohja, ik weet t weer, ook PE/Hellp toch? En 35 weken vind ik heel prematuur hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 21:05 schreef Loj het volgende:
35 weken (niet zo extreem als bij jullie, maar t is wel prematuur)
En net twee kilo, wat veel minder was dan ze hadden verwacht op basis van controles en echo's.
Jips, hellp idd. En ja het is idd wel echt prematuur, maar ik moet dan altijd denken aan de drieling die naast Ow lag (geboren met 30 weken) en de tweeling aan de andere kant (geboren met 28 weken) dan viel Ow toch wel mee.quote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohja, ik weet t weer, ook PE/Hellp toch? En 35 weken vind ik heel prematuur hoor.
Herkenbaar overigens, ik schrok ervan hoeveel ze er nog naast zaten, ondanks alle metingen bij de groeiecho's. L. werd op bijna 1800 gram geschat/berekend. Hij was 1545. (Misschien valt dat wel mee, qua ernaast zitten, maar als elk grammetje telt heb je het liever niet, ik moest echt even slikken toen ik zijn gewicht hoorde..)
Zeg dat wel!quote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef Kyara het volgende:
Kan me voorstellen dat je dan schrikt. Bij de echo op de dag voor de bevalling werden mijn meisjes op rond de 2 kg geschat. Uiteindelijk waren ze 1930 en 1925 gram. Best mooie gewichten voor die termijn + tweeling.
Ik had dit http://mens-en-gezondheid(...)enteuze-insertie.htmquote:Op maandag 9 september 2013 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vond de gewichten van je tweeling ook zo mooi kyara.
Dat een hoge bloeddruk toch zo'n invloed op het gewicht van je kindje kan hebben blijf ik bijzonder vinden.
Juud is er ooit nog achterhaald waar de bloedarmoede van D. vandaan kwam?
quote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef L-E het volgende:
Nu gaat het idd goed met 'm! En met Ken & Ben (zijn onderkinnen heten zo) ook. Dus, mij hoor je niet klagen. Echt niet!
quote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik had dit http://mens-en-gezondheid(...)enteuze-insertie.htm
Dat hadden ze niet gezien bij de 20wk echo?quote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik had dit http://mens-en-gezondheid(...)enteuze-insertie.htm
Ja, mooi toch, zo klein en zo dapperquote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is ook het moeilijkste om te accepteren. jouw lichaam dat geen veilige haven voor je kindje is.
Ean was de lichtste op de couveuse afdeling maar niet de jongste en dat deed ook wel een beetje zeer. Maar ze deed het wel beter dan een jongetje die spontaan met 32wk geboren was. En ergens was ik dan wel trots op mijn vechtertje.
Nee, niet gezien, maar volgens mij zien ze dat ook niet snel. Hierdoor is er dus bloed van hem in mijn bloed terecht gekomen. Het is wel pas tijdens de bevalling gevaarlijk. En ja, we mogen heel dankbaar zijn dat er nu een gezond jongetje in de box ligt te slapen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
[..]
Dat hadden ze niet gezien bij de 20wk echo?
Wat een geluk dat hij zelf kwam en de weeënremmers niet geholpen hebben.
Ja, maar daar denk ik maar niet teveel over na, het is goed gegaan...quote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef L-E het volgende:
Oh Juud, echt nog nooit van gehoord! Bizar, jullie verhaal had dus ook veel slechter af kunnen lopen als ik het goed lees..
Ja, ik vond dat ook lastig, maar vooral omdat Lientje het prima heeft gehad bij me, zo naar dat het voor D niet zo is gelopen. Ik heb ook erg het idee gehad en nog wel, dat ik iets voor hem terug moet doen, om het goed te maken.quote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is ook het moeilijkste om te accepteren. jouw lichaam dat geen veilige haven voor je kindje is.
Ean was de lichtste op de couveuse afdeling maar niet de jongste en dat deed ook wel een beetje zeer. Maar ze deed het wel beter dan een jongetje die spontaan met 32wk geboren was. En ergens was ik dan wel trots op mijn vechtertje.
Die twee bollo's van jullie halen bovendien mijn dochter ook keihard inquote:Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef L-E het volgende:
Juud, ik zei in het bv-topic al: hij heeft L. al ingehaald, die bolle van je
Ja idd! Even props voor Kyara daarvoor, want de foto's van in gezondheid blakende D. & J. hebben mij wel echt op de been gehouden op bepaalde momenten. Dat je daar zit met je wurmpje, zo verliefd en blij maar ook zo machteloos en verdrietig, want je ziet aan alles dat het geen baby is zoals alle anderen. Dan dacht ik telkens: dit komt goed, ook premature kindjes worden groot en sterkquote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik raak ontroerd van jullie verhalen. Wat moet het vreselijk voelen om te beseffen dat jullie kindje het beter heeft buiten jullie buik terwijl hij/zij eigenlijk nog een paar maanden moest groeien![]()
Ik ben ook zo verbaasd als ik dan foto's zie van D&J bijvoorbeeld, ongelooflijk vind ik dat!
is moeilijk he omdat gevoel kwijt te raken. Je hebt hem wel een heel mooi gewicht mee gegeven en daar mag je trots op zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat ook lastig, maar vooral omdat Lientje het prima heeft gehad bij me, zo naar dat het voor D niet zo is gelopen. Ik heb ook erg het idee gehad en nog wel, dat ik iets voor hem terug moet doen, om het goed te maken.
Dit is hopelijk een verkeerde quote. En anders: zit Ben & Ken niet zo te dissen ja!quote:Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, maar daar denk ik maar niet teveel over na, het is goed gegaan...
En daar heb je mijn voornaamste reden om zo lang mogelijk bv te gevenquote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat ook lastig, maar vooral omdat Lientje het prima heeft gehad bij me, zo naar dat het voor D niet zo is gelopen. Ik heb ook erg het idee gehad en nog wel, dat ik iets voor hem terug moet doen, om het goed te maken.
Mijn premature oppaskindje is nu een heel trotse grote broerquote:Op maandag 9 september 2013 21:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja idd! Even props voor Kyara daarvoor, want de foto's van in gezondheid blakende D. & J. hebben mij wel echt op de been gehouden op bepaalde momenten. Dat je daar zit met je wurmpje, zo verliefd en blij maar ook zo machteloos en verdrietig, want je ziet aan alles dat het geen baby is zoals alle anderen. Dan dacht ik telkens: dit komt goed, ook premature kindjes worden groot en sterk
Ik weet niet hoor, als jouw dochter haar vader opeet zoals ik op een fb-foto zag, kan de weegschaal nog wel eens heel anders uitvallenquote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die twee bollo's van jullie halen bovendien mijn dochter ook keihard in![]()
Ik zou het niet zien als falen van je lijf, maar als je dat gevoel dan soms toch niet tegen kunt houden, bedenk er dan maar achteraan dat je lijf je kind nu wel even het allerbeste geeft!! En dat het dat supergoed doet
Wie weet gaat dat nu wel goed, je weet het niet he....quote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
tja mijn lichaam faalde zelfs in bv. en dat doet nu nog weleens pijn.
Ik bedacht me net dat mijn opmerking misschien niet zo tof was als bv niet lukt....quote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat kan ik me zo goed voorstellenquote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
ja morgen 35 wk een wk extra alquote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan ik me zo goed voorstellen
Maar heee, jij bent nu langer zwanger dan bij Ean zie ik! Dat lijkt me ook een bijzondere mijlpaal
no hard feelings hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat mijn opmerking misschien niet zo tof was als bv niet lukt....sorry daarvoor!
En ik denk dat jij jezelf helemaal niets kwalijk moet nemen.
Dat kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
+1quote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Heeft ook geen enkele zin. Ook met 120/80 kun je hellp hebben natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef ferrari_rood het volgende:
pe/hellp is echt zo verraderlijk ineens pats boem is het mis. En je kunt er toch echt niks aan doen. maar ik ga niet heel de dag aan een bd meter hangen bij wijze van.
I know I know. Bij Ean lag ik in het z-huis vanwegen een hoge bloeddruk. Ik mocht naar huis want stabiel. 1 dag later was ik terug met een keurige bd maar wel eiwitten in de urine. Paar uur later lag ik aan de magnesiumsulfaat. Toen schoot mijn bd van laag naar hoog enz enz.quote:Op maandag 9 september 2013 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeft ook geen enkele zin. Ook met 120/80 kun je hellp hebben natuurlijk.
Was er niemand bij! Wat bizarquote:Op maandag 9 september 2013 22:03 schreef L-E het volgende:
MagnesiumsulfaatVoor alle vrouwen die ooit nog een magnesiuminfuus moeten krijgen: zorg dat je man/vriendje/iemand anders bij je is. Ik vond het een heel enge nare ervaring. Had echt spijt dat er niemand bij me was.
I know maar toch heb ik nu weer heel veel last van wisselende bloeddrukken en heb ik telkens spoortjes eiwitten in de urine. 2e kindje van dezelfde man. Wel andere bloedgroep bij de baby maar dat heeft er niks mee te maken volgens mij.quote:Op maandag 9 september 2013 22:03 schreef Loj het volgende:
De kans op hellp bij een tweede zwangerschap is heel klein als je bij dezelfde man blijft.
Daarbij als het zich een tweede zou ontwikkelen is het later in de zwangerschap. En dan zit ik al goed richting de 37 weken.
Het klinkt misschien stom maar ik vind t best fijn om jullie verhalen te lezen. Ik herken het en begrijp het. En heb ook altijd t gevoel dat jullie mij ook begrijpen.
Dat vind ik echt heel fijn, stom he!
+1 Dat zou ik idd ook wel willen, bij Lientje had ik nog een paar dagen kraamtijd thuis, na eerst drie dagen ziekenhuis. Maar ik verheugde me nu enorm op nog een kraamtijd en dan het liefst thuis...lekker een dag of vijf in bed, iemand die voor mij, Lientje en het huishouden zou zorgen...quote:Op maandag 9 september 2013 21:58 schreef L-E het volgende:
Net als Loj zou ik graag nog een keer zwanger willen zijn. Maar het is me wel duidelijk dat ik niet enorm graag een derde kindje wil, maar iets goed wil maken. Een fijne bevalling, een mooie kraamtijd, al die dingen die we niet hadden.. ik zou het fijn af willen sluiten.
Dat is geen goede reden voor een derde kind, dus doen we het niet. Maar ik begrijp het gevoel zeker.
Ik vond het bij jou ook echt heftig. Nog inleiden terwijl je zo ziek al was.quote:Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef L-E het volgende:
Ik las 25% kans op weer PE Loj, cijfers voor hellp zijn wellicht anders?
Ik vind het ook heel fijn het erover te kunnen hebben met mensen die hetzelfde hebben doorgemaakt. Ook omdat het niet goed uit te leggen valt als het je niet is overkomen, zoals met zo veel dingen. Het was voor mij echt een lifechanger, in alle opzichten.
Dat kan ik me voorstellen. Zeker een lifechanger.quote:Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef L-E het volgende:
Ik las 25% kans op weer PE Loj, cijfers voor hellp zijn wellicht anders?
Ik vind het ook heel fijn het erover te kunnen hebben met mensen die hetzelfde hebben doorgemaakt. Ook omdat het niet goed uit te leggen valt als het je niet is overkomen, zoals met zo veel dingen. Het was voor mij echt een lifechanger, in alle opzichten.
Dat heeft Riley dus ook. Die vier maanden groente werkte top. Die zes maanden groente echt een stuk minderquote:Op maandag 9 september 2013 13:27 schreef Kyara het volgende:
Fruit in elk geval. Groente vinden ze nog niet lekker en de structuur is natuurlijk ook weer anders. Maar dat is dan een kwestie van wennen denk ik.
[..]Ik vind die vent zo eng. Oh en nog een levensstijl waarvan ik hoop dat Riley hem niet kiest (ook niet als zij vier mannen heeft)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belle wat een beauty
Spirit
Kwisted stats zo vind ik altijd mooi klinken. Net als Kyara heb ik pas den beeld bij grafiekjes :a En fijn dat de prikjes meevielen
Lojwat knap
Ben ik al.quote:Op maandag 9 september 2013 19:23 schreef Spirit82 het volgende:
Omen!!! Kom eens snel online, ik kan geen foto van Riley vinden
Ik heb goede hoop dat Riley op 20 september haar geboortegewicht verdubbeld heeft. De laatste keer redde ze dat net niet
Coco zelfs een foto die niet het beste van Saartje is vind ik
Kyara het zijn er vier
LB klinkt als een gezellige dag. Is je moppie vrolijk wakker geworden?voor de moeders van prematuurbaby's.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef L-E het volgende:
Nu gaat het idd goed met 'm! En met Ken & Ben (zijn onderkinnen heten zo) ook. Dus, mij hoor je niet klagen. Echt niet!![]()
![]()
Wij hadden erg veel pech. Maar een dag eerder inleiden had ik niet geaccepteerd. Woensdagochtend zei de gyn: Hoe voel je je? Ik zei: Heel erg slecht. Hij zei: Dat is de eerste keer in vijf weken dat je dat zegt. Dat is veelzeggend.quote:Op maandag 9 september 2013 22:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vond het bij jou ook echt heftig. Nog inleiden terwijl je zo ziek al was.
gevoel en verstand hequote:Op maandag 9 september 2013 22:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij hadden erg veel pech. Maar een dag eerder inleiden had ik niet geaccepteerd. Woensdagochtend zei de gyn: Hoe voel je je? Ik zei: Heel erg slecht. Hij zei: Dat is de eerste keer in vijf weken dat je dat zegt. Dat is veelzeggend.
Ik wilde dat kind binnen houden, koste wat het kost.
Dat laatste duurde hier nog wel even jaquote:Op maandag 9 september 2013 22:15 schreef Juud79 het volgende:
Dat lijkt me ook wel heel erg eng, dat je gaat bevallen en dan zelf ook nog eens zo ziek bent, dat had ik gelukkig niet, was redelijk fit en heel helder. Ook na de bevalling weer heel snel op de been.
ook de nasleep bij jou was zo heftig. Ik had toch echt zoiets toen je type over inleiden. inleiden??? echt doen ze dat nog?? en ks niet veel beter???quote:Op maandag 9 september 2013 22:22 schreef L-E het volgende:
Ja fr, ergens vind ik dat wel gek, dat jij nu gewoon zwanger bent en niet weet hoe dat gaat lopen. Ik vind iedereen die na zoiets het weer aandurft sowieso heel dapper.
Bijzonder dat iedereen zich herinnert dat ik zo ziek was. Ik dacht juist dat ik dat niet zo had gedeeld hier.
Je had ooit gereageerd op m'n bevallingsverhaal. Dat je zo bang was dat het mis zou gaan. Dus toen heb ik je "gevolgd".quote:Op maandag 9 september 2013 22:22 schreef L-E het volgende:
Ja fr, ergens vind ik dat wel gek, dat jij nu gewoon zwanger bent en niet weet hoe dat gaat lopen. Ik vind iedereen die na zoiets het weer aandurft sowieso heel dapper.
Bijzonder dat iedereen zich herinnert dat ik zo ziek was. Ik dacht juist dat ik dat niet zo had gedeeld hier.
Nu je het zegt, dat weet ik nog ja. Ik en mijn voorspellende gaven ook he!quote:Op maandag 9 september 2013 22:25 schreef Loj het volgende:
[..]
Je had ooit gereageerd op m'n bevallingsverhaal. Dat je zo bang was dat het mis zou gaan. Dus toen heb ik je "gevolgd".
ik denk de 42 nog wel. deze komt niet uit zichzelf.quote:Op maandag 9 september 2013 22:27 schreef L-E het volgende:
Ks wilden ze bij mij vermijden. Vanwege de complicaties die konden optreden door al het vocht in mijn lichaam, zoiets. Vaginaal bevallen had uit medisch oogpunt echt de voorkeur. Ik wilde ook heel erg GEEN ks.
Zou tof zijn als je 37 weken haalt fr
Okquote:Op maandag 9 september 2013 22:29 schreef L-E het volgende:
Oke, wil iedereen even stoppen met al die sociale megaposts waarbij er op iedereen wordt gereageerd?Dat lieve aardige gedoe altijd! Ik ga me bijna schuldig voelen dat ik hier al twee uur over mijn hellpsyndroom aan het kwaken ben
quote:Op maandag 9 september 2013 22:29 schreef L-E het volgende:
Oke, wil iedereen even stoppen met al die sociale megaposts waarbij er op iedereen wordt gereageerd?Dat lieve aardige gedoe altijd! Ik ga me bijna schuldig voelen dat ik hier al twee uur over mijn hellpsyndroom aan het kwaken ben
Amen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef Omentielvo het volgende:
[..]soms heb je tijd om uitgebreid te reageren en soms heb je het nodig om even je verhaal kwijt te kunnen.
En ik riep terug: heb vertrouwen "komt goed" nou mijn voorspellende gaven zijn wat minder goed... Alhoewel als je nu kijkt naar Ken en Ben zijn ze toch niet zo slechtquote:Op maandag 9 september 2013 22:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat weet ik nog ja. Ik en mijn voorspellende gaven ook he!
Baby om middernacht volgetankt terug in bed leggen, en pas tegen acht uur wakker worden van babygeklets... (en om 7:00 peuter negeren die door manlief weer naar bed werd gedirigeerd)quote:
Dat is ook jammerquote:Op maandag 9 september 2013 23:28 schreef Kwisted het volgende:
Ja Sonnetje herkenbaar.
Van mijn vriendinnen toont hooguit n kwart of minder echt interesse in F.leur.. Ik neem t ze niet echt kwalijk, want ze zitten in n andere fase. Maar ik vind t wel een teleurstelling..
quote:Op maandag 9 september 2013 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn Spark! Hier doen de hema'tjes het goed en de rompers van V&D ook wel. Zeeman juist weer niet en 1x raden waar ik laatst een stapel heb ingeslagen.
Woensdag ga ik in mijn lunchpauze Noor even laten meten en wegen. De 20e hebben we weer een afspraak en dan kan ik mooi kijken of ze wel groeit op minder drinken. De laatste 4-5 dagen zit ze onderin de 800, met moeite en zijn de luiers af en toe mwah mwah.
[ afbeelding ]
Houdt ook niet over.
Ik ben nu gelijk nieuwsgierig naar het cadeautjequote:Op maandag 9 september 2013 23:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik had ook zo'n vriendin. Of nou ja, geen idee of ze het niet begreep. Ze toonde in ieder geval geen interesse.
Ik heb het hier al vaker neergezet, maar ik was ook zoooo teleurgesteld in het kadootje dat ze gaf toen Elise geboren werd
Heb haar nu al een jaar niet gesproken, blijkbaar heeft zij ook die behoefte niet meer
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:09 schreef danic het volgende:
[..]
Ik ben nu gelijk nieuwsgierig naar het cadeautje![]()
Hier geen vriendinnen zonder kinderen. Wel met kinderen met een andercritme of een andere opvoedmethode. Vooral dat laatste geeft wel eens bijzondere situaties.
*lurker alertquote:Op dinsdag 10 september 2013 07:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Is helemaal niet zo spannend hoor, maar het was een of ander knuffeldoekje van de kruidvat.
Voor mn gevoel was ze de kruidvat binnengelopen en het eerste het beste wat ze tegenkwam meegenomen.
Tel daar een kado voor Floris bijop wat (voor mijn gevoel) ook zo gekocht was en ik was net bevallen beetje teleurgesteld (iets vanaf 12 maanden, hij was net 2, was voor zn verjaardag)
Maar ik had van iemand die ik al bijna 20 jaar ken anders verwacht.
Oh en xm, hier ook niet zoveel vriendinnen. Herken jouw gevoel wel, dat heb ik ook
BE ben jij mij?quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*lurker alert
Dit heb ik dus ook. Om ons hebben hebben best veel buren contact met elkaar en ik zou best gezellig mee willen kleppen bijvoorbeeld, maar ik ben altijd bang dat anderen niet op mij zitten te wachten.
En tegelijk verwacht niemand van mij dat ik 'verlegen' ben of dat lastig vind.
Zou ik trws bij jou en bij XM ook niet verwachten, zo zie je maar.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:12 schreef klumsy het volgende:
Hier ook weinig vriendinnen, maar heb ook helemaal geen fut om een grote vriendinnengroep te onderhouden![]()
Helemaal na de afgelopen 2 jaar ben ik blij dat ik maar een paar goede vriendinnen heb die er voor me zijn als ik ze nodig heb! Vooral Skoaphoe lang kennen wij elkaar nu eigenlijk al??
dit!quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:23 schreef klumsy het volgende:
Shandaly en Danic wat een plaatjes
Inca, wat naar die tandjes... hopelijk knapt je meisje snel op
Ik had het bij jou ook niet verwacht idd!quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*lurker alert
Dit heb ik dus ook. Om ons hebben hebben best veel buren contact met elkaar en ik zou best gezellig mee willen kleppen bijvoorbeeld, maar ik ben altijd bang dat anderen niet op mij zitten te wachten.
Hier wilde ik nog even op reageren.. als jullie uit eten gaan bedoelt ze? Want voor een vriendin zonder kinderen is het echt wel prettig om contact met jou te maken zonder dat er een baby/dreumes in de buurt hangt, hoe leuk en zoet die baby/dreumes ook is. Dat kan ik me vanuit haar echt heel goed voorstellen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:15 schreef Kwisted het volgende:
suiker. Lang verhaal kort dat ze perse duidelijkheid wil die ik haar niet kan geven. Zoals hoe laat slaapt F.leur dan. En dat ze het niet handig vind als ik F meeneem als we gaan eten. (hallo t kind speelt n uur naast mn stoel hoor, tss)
Of laatst n vriendin die boos op me was omdat ik lastminute af moest zeggen omdat F ziek was geworden. Of ik dat niet wat eerder had kunnen laten weten. En toen zei ze gewoon doei en niet eens beterschap.
Ik ga gewoon liever om met andere moeders merk ik. Dan heb je aan n half woord genoeg..
/frustratie
Dat ben ikquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik had het bij jou ook niet verwacht idd!
Zelf kijk ik echt de kat uit de boom.. en mensen denken dat ik super zelfverzekerd ben, maar het tegendeel is waar, maar blijkbaar maskeer ik het heel goed. Misschien wel te goed. Ik sta ook gerust voor 100 man een presentatie te geven, maar zet me neer op een netwerkborrel en ik ben dat ongelukkige vogeltje in de hoek met dat glaasje wijn.
We zouden eens moeten meeten met de dames die daar nog meer last van hebben eigenlijk.
Oh dit is zo herkenbaar...quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zelf kijk ik echt de kat uit de boom.. en mensen denken dat ik super zelfverzekerd ben, maar het tegendeel is waar, maar blijkbaar maskeer ik het heel goed. Misschien wel te goed. Ik sta ook gerust voor 100 man een presentatie te geven, maar zet me neer op een netwerkborrel en ik ben dat ongelukkige vogeltje in de hoek met dat glaasje wijn.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Misschien moet je er nog ff een reclameblok ingooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten en zulks thx
Oh... en.. meisje is vandaag 11 maandenwaar blijft de tijd??
♥
Het is dat ik al bezig was met mn monsterpost, maar anders....quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Misschien moet je er nog ff een reclameblok ingooien
quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh Enf wat is ze al grooooot! En ze lijkt op je zegJe kan de makeuploze look héél goed hebben. Die ogenopenslaapfoto is idd echt freaky! Leuke foto's
Nou he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx!
![]()
Whaha jaIk zag het haar ook wel eens doen 's nachts (op de babyfoon) maar nu had ik echt een goeie foto haha XD
♥
Bam! Die kan ik zo kopiërenquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*lurker alert
quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We zouden eens moeten meeten met de dames die daar nog meer last van hebben eigenlijk.
Ik wilde precies dit zeggen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier wilde ik nog even op reageren.. als jullie uit eten gaan bedoelt ze? Want voor een vriendin zonder kinderen is het echt wel prettig om contact met jou te maken zonder dat er een baby/dreumes in de buurt hangt, hoe leuk en zoet die baby/dreumes ook is. Dat kan ik me vanuit haar echt heel goed voorstellen.
Neemt niet weg dat het jammer is dat ze het niet snapt als je afbelt vanwege een ziek kind (overmacht, je had ook zelf ziek kunnen worden tenslotte..) maar ik snap haar behoefte wel om alleen te zijn met jou.
Klopt. En ik vind dat mijn vriendinnen ook wel eens de onverdeelde aandacht verdienen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik wilde precies dit zeggen.
Beetje begrip en interesse in datgene wat nu het allerbelangrijkste in je leven is, lijkt me wel essentieel voor een vriendschap.
Ik heb ook maar een paar vriendinnen en die spreek ik helaas minder dat ik zou willen. Als ik ze dan eindelijk zie, wil ik ook echt tijd ervoor hebben. En dat is dus zonder kind(eren). Merk namelijk wel dat als ik 1 of meer meeneem, daar toch best wel veel aandacht naar toe gaat en dat kan soms best wel irritant zijn voor je gesprekspartner.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:40 schreef Kyara het volgende:
Ik praat met iedereen makkelijk maar durf nooit zo goed die vervolgstap te nemen om nog een keer afspreken. Dat klinkt zo daterig.
+1, met alles! Zowel de spam van Enfquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Enf wat een toffe spam
[..]
Dat inderdaad.
En het onderhouden ben ik trouwens ook een ramp in. Ik ben altijd bang dat ik stoor/ het niet uitkomt als ik bel of zoiets.
Thxquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Enf wat een toffe spam(je lijkt trouwens wel wat op een collega van me)
[..]
Dat inderdaad.
En het onderhouden ben ik trouwens ook een ramp in. Ik ben altijd bang dat ik stoor/ het niet uitkomt als ik bel of zoiets.
Ik weet niet waar je woont, maar Belgie heeft ook een aantal franse supermarktketens (Auchan en Carrefour) mss is het een optie daar eens te kijken?quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:41 schreef Enfermera het volgende:
Dank allemaal
Suiker omgLekker
WhihiJa mn man zit enigzins onder
Ik ook hoor, trouwens. Heb al ideeën voor een klein sleeveje
Oh! DankWhihi ja mooi he dat buukske enzo
Ohja, en haar uitslag is gewoon helemaal weggegaan op vakantie. Zo heerlijk! Ik heb ook een zinkzalf ontdekt die wonderen doet, van Mixa. Een Frans merk. We hebben nog in 3 supermarkten gekeken onderweg maar natuurlijk niet te vindenPfff. En wel online maar dan leveren ze alleen in Frankrijk.. Even verder kijken want ik MOET dat spul echt hebben
Ja, idd.. Ik ben ook al online webshops aan het afspeuren en mailtjes sturen of ze niet shippen naar hier. Dus dat wacht ik ff af en anders idd even mn man naar België sturen ofzoquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar Belgie heeft ook een aantal franse supermarktketens (Auchan en Carrefour) mss is het een optie daar eens te kijken?
Yup! Oeh!quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is dat dit merk Enf? In dat geval zou je ook eens een poolse supermarkt kunnen proberen.
Oh god, dit is echt ZO herkenbaar... net als de rest van het vriendenverhaal. Misschien was ik naïef om te denken dat vriendschappen niet echt zouden veranderen hoor, maar dat het wel gebeurt en dat het verwatert raakt me behoorlijk. Heb ik het bij tijd en wijlen best wel moeilijk mee. Ook vanwege de desinteresse en het gebrek aan begrip inderdaad. Dat er nog best wel afspraken gemaakt worden maar op zo'n manier dat jij nooit mee kan want etenstijd of zo. En omdat je niet kan je dus ook niet meer gevraagd wordt. Bwuh. Stom vind ik het...quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*lurker alert
Ik ben niet per se verlegen, maar wel heel onzeker. Voor mijn gevoel zit daar toch een groot verschil. En uit onzekerheid ga je dan rare dingen doen soms, zoals je borsten flashen. Zucht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:26 schreef Suikertante het volgende:
Coco jij verlegen?! Ik vond jou juist een soort zelfverzekerdheidscluster op de meet!(terecht trouwens, wie durft er verder met blote bikini door het park te banjeren?
)
Vrijdag gaan we uit eten met mijn schoonfamilie en F slaapt niet in de wagen. Dus ik ben benieuwd hoe dat gaat, hij is dus wakker en ik heb al gezegd dat hij misschien wel even op onze schoot moet zitten of dat we misschien even een rondje moeten lopen, maar verder? Denk dat ik de buggy maar inschakel zodat hij daarin kan spelen. Maak me er geen zorgen over hoor, ik hoop alleen dat de jarige schoonmoeder dat geen probleem vindt. Ze heeft me al een berichtje gestuurd of wij het wel een fijn idee vonden om met hem uit eten te gaan, dus ik heb haar er al op voorbereid.
Oh, en dit dus. Vervolgdates, onderhouden anders dan per mail/whats appquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
+1, met alles! Zowel de spam van Enf, wat Kyara zegt en wat jij zegt, Ophelia. Ik ben ook zo'n muts in dat soort dingen... Toch wel fijn om te lezen dat ik daar niet de enige in ben!
Enf, ik heb een Poolse supermarkt om de hoek, wil best eens voor je kijken binnenkort?quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, idd.. Ik ben ook al online webshops aan het afspeuren en mailtjes sturen of ze niet shippen naar hier. Dus dat wacht ik ff af en anders idd even mn man naar België sturen ofzo(lease en hij houdt van autorijden dus ja
)
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:19 schreef Mineola het volgende:
[..]
Enf, ik heb een Poolse supermarkt om de hoek, wil best eens voor je kijken binnenkort?
Haha herkenbaar, een van onze katten heet Findus. Dat vraagt ook om verwarringquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:27 schreef Solagratia het volgende:
Maaaar eerlijk is eerlijk, ik heb Viktor ook wel eens Frummel genoemd (zo heet onze kat)![]()
Ik hoop maar dat ze er beiden niets aan over houden
En dit is best wel een eye-openerquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:31 schreef Kyara het volgende:
Ik heb ook maar een paar vriendinnen en die spreek ik helaas minder dat ik zou willen. Als ik ze dan eindelijk zie, wil ik ook echt tijd ervoor hebben. En dat is dus zonder kind(eren). Merk namelijk wel dat als ik 1 of meer meeneem, daar toch best wel veel aandacht naar toe gaat en dat kan soms best wel irritant zijn voor je gesprekspartner.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:27 schreef Solagratia het volgende:
Maaaar eerlijk is eerlijk, ik heb Viktor ook wel eens Frummel genoemd (zo heet onze kat)![]()
Ik hoop maar dat ze er beiden niets aan over houden
+1quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:37 schreef Suikertante het volgende:
Jeetje Spark, wat stom.
Dat mensen het niet zo boeiend vinden dat 80% van mijn hersenen nu F ademen daar kan ik nog wel inkomen, maar hem peren als het slecht gaat?![]()
Ik speel ook per ongeluk vliegtuigje met mijn kat (vindt ie niet tof) en ik heb de neiging om in zijn gezicht te blazen want dat vindt F leuk, maar daar maak ik ook geen vrienden meequote:Op dinsdag 10 september 2013 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik noem onze kat nu ineens ook schatje, gewoon omdat ik dat nu zóvaak zeg(noem zowel mn vriend als E bijna alleen maar zo
)
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:49 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik speel ook per ongeluk vliegtuigje met mijn kat (vindt ie niet tof) en ik heb de neiging om in zijn gezicht te blazen want dat vindt F leuk, maar daar maak ik ook geen vrienden mee
Moet ik mn quote ff aanpassen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:49 schreef Suikertante het volgende:
LB ik zie nu ineens dat ik ademen ipv ademt heb getypt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |