SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Ohwwwww nu klap ik bijna uit elkaar van het rammelen!!quote:Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef becky27 het volgende:
Ik kreeg deze net doorgestuurd![]()
(zou je niet zeggen dat ze maar 30 cm schelen)
[ link | afbeelding ]
Zou zomaar kunnen, merk wel dat de romper 62/68 te klein gaan worden. Maar voor mijn gevoel zit ze in een continue groeispurt.quote:Op maandag 9 september 2013 12:40 schreef pessie het volgende:
Becky lieve foto![]()
WB het drinken, heeft ze een groeispurt? Dan eten mijn kinderen ook veel meer, dus misschien dat dat bij haar ook opgaat?
Wordt hier dan vanzelf weer minder.
quote:Op maandag 9 september 2013 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
Inca, prachtige foto
En verder met het geklaag in een spoilerIk hoop dat het iets gaat helpen, als het op niets uit loopt blijf je dan wel doorgaan met deze manier van opvang of ga je misschien toch verder kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze niet weten wat ze met het voedsel moeten, hun hoofd wegdraaien etc...quote:Op maandag 9 september 2013 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
Nog even een vraagje over bijvoeding: ik lees hier vaak dat het in het begin "nog niet lukt". Hoe weten jullie dat? Omdat alles er weer uit komt of omdat ze heel vies kijken of een andere reden?
Boos gillen en echt overstuur raken.quote:Op maandag 9 september 2013 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
Nog even een vraagje over bijvoeding: ik lees hier vaak dat het in het begin "nog niet lukt". Hoe weten jullie dat? Omdat alles er weer uit komt of omdat ze heel vies kijken of een andere reden?
Mijnes wist heel goed hoe het moest, at meteen van een lepeltje enzo. in het begin ging het aardig, daarna werd het een tijdje lachen, maar al snel werd hij hartstikke boos bij elke poging. Kokhalzen, slaan, schoppen, etc. Toen niet meer dagelijks geprobeerd en van de een op de andere dag (met 6,5 maand denk ik?) werd ie een prullenbak.quote:Op maandag 9 september 2013 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
Wow, wat gaat dan snel!quote:Op maandag 9 september 2013 13:32 schreef Cathmar het volgende:
Ik probeer soms mee te kijken maar het gaat me te snel. Hoop dat het goed gaat met de ukjes en de niet zo kleintjes!
Over 9 weken worden mijn kleintjes al 1![]()
![]()
Vandaag mijn eerste werkdag. Lang leve mijn nanny, alles is thuis onder controle. Zal blij zijn als ik ze straks weer even lekker kan kroelen. Maar mijn het is wel lekker om te zien dat mijn hersenen nog werken en om even geen kind aan of op me te hebben.... zat vanochtend in de auto naar de radio te luisteren, ook wel weer even relaxen zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow slaapt best wel weinig hier! In de ochtend en in de middag 1 tot 2 uurtjes. Verder niet meer. En nog bedankt voor de reacties op het 's nachts wakker zijn. Jammer genoeg geen gouden tip. Hem alleen laten spelen zorgt voor een baby die compleet overstuur is en iedere nacht twee tot drie uur beneden gaan zitten weiger ik! Dat het een sprongetje is durf ik niet meer op te hopen want het is nu al 7 weken zo... Maargoed, moet 1 okt weer naar het cb en dan ga ik wel eens kijken of zij de gouden tip hebben. Die drie weken hou ik ook nog wel volen gelukkig heb ik 's nachts wat te doen: op jullie reageren
Suiker: respect voor je post! Balen van de flessen
Gul: een rollende pi op z'n halfverjaardag
Catmar, toch weer veel plezier op je werk.
En ik ben vandaag verliefd op m'n ventje. Hij is zo leuk zelf aan het spelen en komt af en toe om een knuffel vragen
[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 09-09-2013 14:51:26 ]
+1quote:Op maandag 9 september 2013 14:28 schreef becky27 het volgende:
ja klopt ook wel, iedere 30 ml 1 schepje. Maar ik smokkel wel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As bedankt, vergelijken heeft meestal geen zin natuurlijk maar ik vind het toch handig om soms een beetje om me heen te luisteren!
Ik varieer bijna elke dag welquote:Op maandag 9 september 2013 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah ok. Ik dacht dat het altijd met een vaste verhouding moest. Wist niet dat je daarin kon variëren.
quote:Op maandag 9 september 2013 14:38 schreef Suikertante het volgende:
Was die vraag voor mij ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben wel soms een beetje bitchie hoor en enorm koppig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow redt dat ook regelmatig hoor... Van 3 tot 7/8 wakker. Die genen heeft hij niet van z'n pap en mams, die hebben veel slaap nodig :pquote:Op maandag 9 september 2013 14:54 schreef As1981 het volgende:
Ja mijn kinderen hebben blijkbaar maar weinig slaap nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |