23.00 uur. Je hebt je er goed in verdiept.quote:
Ik wil in de eerste plaats dat Nadal wint. In de tweede plaats wil ik enige vorm van fatsoenlijke nachtrust en in de derde plaats hoop ik op epische, legendarisch tennis.quote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat? Je wil toch goed tennis zien? Een epische wedstrijd? Legendarisch tennis?
1 uur?quote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef Dermatologiquement het volgende:
hoe laat begint t danop zijn vroegst lig je er 1 uur in alst 2300 begint
Ja, niet lezen voor intimi.quote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef Dermatologiquement het volgende:
is er zoiets als onbegrijpend lezen?
Daar heb je net een demonstratie van gegeven.quote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef Dermatologiquement het volgende:
is er zoiets als onbegrijpend lezen?
Zet dan je videorecorder maar aan. Schat zo in dat jij die nog eentje hebtquote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil in de eerste plaats dat Nadal wint. In de tweede plaats wil ik enige vorm van fatsoenlijke nachtrust en in de derde plaats hoop ik op epische, legendarisch tennis.
Ehm, ja klopt.quote:Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Zet dan je videorecorder maar aan. Schat zo in dat jij die nog eentje hebt
Ja, ik hoop net als gisteren tijdens de damesfinale, want da's een groot voordeel voor Nadal.quote:
Bedankt, had er nog niet aan gedacht om al voor 23.00 uur in te schakelen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
De voorbeschouwing (met Mats natuurlijk) begint op Eurosport om 22.35.
minder wind dan gisterenquote:Op maandag 9 september 2013 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand iets gehoord over het weer op de US Open, vooral over eventuele wind? Opde site en op Twitter vind ik er nog niks over.
Ow.quote:Op maandag 9 september 2013 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
minder wind dan gisteren
windkracht 3
sorryquote:
Jezus je bent je nu wel heel erg als Nadal-fan aan het gedragen...quote:
Nja, ik ben gewoon nooit zo enthousiast over Djokovic.quote:Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jezus je bent je nu wel heel erg als Nadal-fan aan het gedragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |