Wow zo weinig onnodige fouten, wat een heldquote:Op maandag 9 september 2013 09:07 schreef TheGeneral het volgende:
Hmmm. De winnaar van vanavond is blijkbaar al bekend.
http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=D643&oId=N409
GOAT:quote:Op maandag 9 september 2013 14:09 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Geit discussie?
Is dat 'wie is de beste ooit discussie'?
ik denk om 23:00quote:Op maandag 9 september 2013 16:54 schreef Dermatologiquement het volgende:
hoe laat begint wedstrrijd?
eens, gelukkig wist ze een set te winnenquote:Op maandag 9 september 2013 08:57 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Tussen ronde 1 en de SF verloor Serena 16 games.
Tegen Azarenka verloor ze 13 games.
Kortom, geweldig gespeeld door Azarenka
Aces + forehand winners + backhand winners + volley winners (maar die laatste staan er niet tussen, alleen 'net points won') = winners?quote:Op maandag 9 september 2013 20:25 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe komen ze bij het getal van die 206 winners bij beide?
Oja dat was dom, ik telde alle netpuntenquote:Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Aces + forehand winners + backhand winners + volley winners (maar die laatste staan er niet tussen, alleen 'net points won') = winners?
Yep.quote:
Waarom hoop je dat? Je wil toch goed tennis zien? Een epische wedstrijd? Legendarisch tennis?quote:Op maandag 9 september 2013 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
Hier een vooruitblik van tennis.com.
Ik hoop op Nadal in drie sets.
Of op tijd naar bedquote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat? Je wil toch goed tennis zien? Een epische wedstrijd? Legendarisch tennis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |