Zal wel een stageloper bij plato mania geweest zijn, best jammer aangezien dat blaadje echt een fixe oplage heeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Google translate lijkt me?
Lange stage dan, kan al stukken uit platomania 217 (2008 volgens mij) van 'm vinden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zal wel een stageloper bij plato mania geweest zijn, best jammer aangezien dat blaadje echt een fixe oplage heeft.
Geen fb hier, maar dit is wel tof nieuws.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zie nu op zijn site staan dat er wel wat leuke dingen in de pijpleiding zitten, 2 projecten met filmakers (maar de faceboekers weten dat natuurlijk allang)
https://feelguide.bandcamp.com/album/feel-guide-vol-2quote:Just came out. Feel Guide Vol.2, a compilation from the Caliper Music blog. Filled with pleasantly weird stuff..., suitable for the small hours, and free for download.
"It's a completely diverse array of experimental artists that have made their way onto the blog at different times. So diverse actually, this music probably doesn't belong together on the same album" ... as the description says.
Cool to be on there!
Lijkt me geen opbeurend stukje film als ik het zo bekijk.quote:
Vrijdag toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:57 schreef Gehenna het volgende:
Oeh tof zeg, leuke zaal is dat.
Maar eerst deze maand nog in Blanko, emmen
jup, ich bin dabeiquote:
nee eigenlijk niet..quote:Op woensdag 19 november 2014 09:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik ook. enig idee hoe laat t begint?
Iddquote:Op woensdag 19 november 2014 09:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet..
21:30 volgens de site
Er waren iig genoeg bekenden, iets minder (lees: geen) onbekenden.quote:
Nou een paar barmensen had ik nog niet eerder gezien hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er waren iig genoeg bekenden, iets minder (lees: geen) onbekenden.
Ohja en microwolf ook nietquote:Op woensdag 3 december 2014 11:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nou een paar barmensen had ik nog niet eerder gezien hoor
Ik heb z'n cd later nog even geluisterd hier:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |