Ik weet niet of je hem bij een winkel besteld hebt. Maar ik heb bij de aanschaf van mijn playstation 3 de game gewoon omgewisseld voor een game uit dezelfde prijsklasse. Misschien niet dat elke winkel daar aan wilt meewerken. Maar je zou het kunnen proberen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Goede bundel, alleen jammer dat ik persoonlijk geen Killzone fan ben. Anders had ik hem sowieso gehaald.
Behoorlijk vermoeiend jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sowieso, Merk A ''ownt'' merk B, hou toch op.
Heb een pre-order staan bij bol.com, dus dat zit er helaas niet in, denk ik.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:07 schreef portie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hem bij een winkel besteld hebt. Maar ik heb bij de aanschaf van mijn playstation 3 de game gewoon omgewisseld voor een game uit dezelfde prijsklasse. Misschien niet dat elke winkel daar aan wilt meewerken. Maar je zou het kunnen proberen.
Bij wie had je besteld? En heb je al antwoord?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb de aanvraag al lopen.
[..]
Ben benieuwd
Nedgame Gouda en nee.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:30 schreef VulpX het volgende:
[..]
Bij wie had je besteld? En heb je al antwoord?
quote:Zodra wij meer weten, zal op op onze website en facebook pagina meer informatie te vinden zijn.
Duitsland heeft deze actie ook.. Amazon had hem op z'n site staan. Sony Benelux blijkt traag te zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:40 schreef VulpX het volgende:
Dan horen we het wel. Zou naar zijn als dit Frankrijk en GB exclusief blijft.
Sony Benelux heeft het pakket gisteren op Twitter ook aangekondigd, dus dat komt echt wel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:40 schreef VulpX het volgende:
Dan horen we het wel. Zou naar zijn als dit Frankrijk en GB exclusief blijft.
Dit dus inderdaad.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Goede bundel, alleen jammer dat ik persoonlijk geen Killzone fan ben. Anders had ik hem sowieso gehaald.
1 game, FIFA. Welke is die tweede dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Bij MS krijg je voor 500 euro ook een console, een camera, en twee games (indien je reeds gepreorderd hebt). In principe kost een game ongeveer hetzelfde als een controller, dus het scheelt qua prijs eigenlijk vrijwel niets.
Als de PS4 3x zo goed gaat verkopen als de X1, zoals het er nu met pre-orders uitziet, dan zal MS niet langer die debiele policy kunnen handhaven van deze generatie. Ze zullen dan vanzelf een dikke vinger krijgen van ontwikkelaars. Ik zou me dus niet zo druk maken. Ik denk dat multiplatform games straks gewoon 1080p 60fps op PS4 draaien en dat 900p 60fps (of zelfs 30, als we recente berichten mogen geloven) op de X1 of iets dergelijks.quote:Op maandag 30 september 2013 13:39 schreef Catch_me het volgende:
Krijgen we weer een generatie klote spellen omdat die xbox one zo slecht is en ontwikkelaars niemand tegen het zere been willen trappen
Ik ga ervan uit dat er ook nog ontwikkelaars zijn die wel gewoon hun best doen en het beste proberen te maken met het gereedschap dat ze hebben. Niet alle ontwikkelaars maken een CoD of Fifa.quote:Op maandag 30 september 2013 18:04 schreef Rossdale het volgende:
Dikke vinger krijgen? Het boeit voor ontwikkelaars niet of de game op 60 fps loopt of niet.
Zolang ze maar zoveel mogelijk exemplaren verkopen op beide consoles!
Als je een random Media Markt binnenloopt op releasedag kun je hem daar gewoon van het schap trekken.quote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef Principia het volgende:
Was eigenlijk niet van plan om de PS4 gelijk aan te schaffen, maar ik ben inmiddels wel erg enthousiast gemaakt. Denken jullie dat er nog een mogelijkheid is om de PS4 op releasedate in huis te krijgen? Ik woon in het oosten van het land (genoeg gehuchtjes in de buurt dus), is het de moeite waard om de lokale winkels bij langs te gaan?
heuj daar heb ik ook besteld, ga jij naar de nachtrelease (als die er is)quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Nedgame Gouda en nee.
Als ik wat hoor plaats ik het hier.
-edit:
[..]
door welke game ben je enthousiast gemaakt?quote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef Principia het volgende:
Was eigenlijk niet van plan om de PS4 gelijk aan te schaffen, maar ik ben inmiddels wel erg enthousiast gemaakt. Denken jullie dat er nog een mogelijkheid is om de PS4 op releasedate in huis te krijgen? Ik woon in het oosten van het land (genoeg gehuchtjes in de buurt dus), is het de moeite waard om de lokale winkels bij langs te gaan?
Nog geen idee. Denk het eigenlijk niet. Straks weet half Gouda dat ik een nerd ben ;-)quote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj daar heb ik ook besteld, ga jij naar de nachtrelease (als die er is)
Wel gek dan dat je op de MM Webshop al bij levering 2 komt als je nu wat bestelt.quote:Op maandag 30 september 2013 19:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Als je een random Media Markt binnenloopt op releasedag kun je hem daar gewoon van het schap trekken.
Ze hebben een aantal consoles beschikbaar voor pre order, en een aantal voor in de winkel. Zo is dat bij de launch van elke console/game. Het grootste deel van de klanten pre-ordered nou eenmaal niet en loopt op release dag de winkel binnen. Die willen ze niet teleurstellen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel gek dan dat je op de MM Webshop al bij levering 2 komt als je nu wat bestelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |