Duitsland heeft deze actie ook.. Amazon had hem op z'n site staan. Sony Benelux blijkt traag te zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:40 schreef VulpX het volgende:
Dan horen we het wel. Zou naar zijn als dit Frankrijk en GB exclusief blijft.
Sony Benelux heeft het pakket gisteren op Twitter ook aangekondigd, dus dat komt echt wel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:40 schreef VulpX het volgende:
Dan horen we het wel. Zou naar zijn als dit Frankrijk en GB exclusief blijft.
Dit dus inderdaad.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Goede bundel, alleen jammer dat ik persoonlijk geen Killzone fan ben. Anders had ik hem sowieso gehaald.
1 game, FIFA. Welke is die tweede dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Bij MS krijg je voor 500 euro ook een console, een camera, en twee games (indien je reeds gepreorderd hebt). In principe kost een game ongeveer hetzelfde als een controller, dus het scheelt qua prijs eigenlijk vrijwel niets.
Als de PS4 3x zo goed gaat verkopen als de X1, zoals het er nu met pre-orders uitziet, dan zal MS niet langer die debiele policy kunnen handhaven van deze generatie. Ze zullen dan vanzelf een dikke vinger krijgen van ontwikkelaars. Ik zou me dus niet zo druk maken. Ik denk dat multiplatform games straks gewoon 1080p 60fps op PS4 draaien en dat 900p 60fps (of zelfs 30, als we recente berichten mogen geloven) op de X1 of iets dergelijks.quote:Op maandag 30 september 2013 13:39 schreef Catch_me het volgende:
Krijgen we weer een generatie klote spellen omdat die xbox one zo slecht is en ontwikkelaars niemand tegen het zere been willen trappen
Ik ga ervan uit dat er ook nog ontwikkelaars zijn die wel gewoon hun best doen en het beste proberen te maken met het gereedschap dat ze hebben. Niet alle ontwikkelaars maken een CoD of Fifa.quote:Op maandag 30 september 2013 18:04 schreef Rossdale het volgende:
Dikke vinger krijgen? Het boeit voor ontwikkelaars niet of de game op 60 fps loopt of niet.
Zolang ze maar zoveel mogelijk exemplaren verkopen op beide consoles!
Als je een random Media Markt binnenloopt op releasedag kun je hem daar gewoon van het schap trekken.quote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef Principia het volgende:
Was eigenlijk niet van plan om de PS4 gelijk aan te schaffen, maar ik ben inmiddels wel erg enthousiast gemaakt. Denken jullie dat er nog een mogelijkheid is om de PS4 op releasedate in huis te krijgen? Ik woon in het oosten van het land (genoeg gehuchtjes in de buurt dus), is het de moeite waard om de lokale winkels bij langs te gaan?
heuj daar heb ik ook besteld, ga jij naar de nachtrelease (als die er is)quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Nedgame Gouda en nee.
Als ik wat hoor plaats ik het hier.
-edit:
[..]
door welke game ben je enthousiast gemaakt?quote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef Principia het volgende:
Was eigenlijk niet van plan om de PS4 gelijk aan te schaffen, maar ik ben inmiddels wel erg enthousiast gemaakt. Denken jullie dat er nog een mogelijkheid is om de PS4 op releasedate in huis te krijgen? Ik woon in het oosten van het land (genoeg gehuchtjes in de buurt dus), is het de moeite waard om de lokale winkels bij langs te gaan?
Nog geen idee. Denk het eigenlijk niet. Straks weet half Gouda dat ik een nerd ben ;-)quote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj daar heb ik ook besteld, ga jij naar de nachtrelease (als die er is)
Wel gek dan dat je op de MM Webshop al bij levering 2 komt als je nu wat bestelt.quote:Op maandag 30 september 2013 19:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Als je een random Media Markt binnenloopt op releasedag kun je hem daar gewoon van het schap trekken.
Ze hebben een aantal consoles beschikbaar voor pre order, en een aantal voor in de winkel. Zo is dat bij de launch van elke console/game. Het grootste deel van de klanten pre-ordered nou eenmaal niet en loopt op release dag de winkel binnen. Die willen ze niet teleurstellen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel gek dan dat je op de MM Webshop al bij levering 2 komt als je nu wat bestelt.
Ah ok!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:10 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ze hebben een aantal consoles beschikbaar voor pre order, en een aantal voor in de winkel. Zo is dat bij de launch van elke console/game. Het grootste deel van de klanten pre-ordered nou eenmaal niet en loopt op release dag de winkel binnen. Die willen ze niet teleurstellen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:10 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ze hebben een aantal consoles beschikbaar voor pre order, en een aantal voor in de winkel. Zo is dat bij de launch van elke console/game. Het grootste deel van de klanten pre-ordered nou eenmaal niet en loopt op release dag de winkel binnen. Die willen ze niet teleurstellen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:10 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dan zal ik haast wel s'ochtends naar de winkel moeten gaan, ik neem aan dat ze niet enorme aantallen op voorraad hebben. Maar in ieder geval bedankt voor de informatie!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:10 schreef VulpX het volgende:
[..]
hehe, mijn probleem zit hem meer in dat ik niet met een pakket van 800eur over straat wil daarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Nog geen idee. Denk het eigenlijk niet. Straks weet half Gouda dat ik een nerd ben ;-)
Dan had je hem bij en webshop moeten bestellen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hehe, mijn probleem zit hem meer in dat ik niet met een pakket van 800eur over straat wil daar
Nou...Ik kan me herinneren dat er iemand buiten met een mes aan het gooien was tijdens een van m'n eerste bezoeken aan Gouda...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan had je hem bij en webshop moeten bestellen.
Maar ik weet niet waar je je druk om maakt hoor... Zo erg is het in Gouda nou ook weer niet.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:23 schreef koei het volgende:
[..]
Nou...Ik kan me herinneren dat er iemand buiten met een mes aan het gooien was tijdens een van m'n eerste bezoeken aan Gouda...
Maar anders gewoon een 360-doos vragen en de ps4 daarin doen Jimbo! Niemand die nu nog een 360 wil hebben!
IK WIL EM IK WIL EM!quote:Op donderdag 26 september 2013 18:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Wel aardig?
80 euro voordeel op 1 pakket. Vind het behoorlijk..
Er vanuit gaande dat game, controller en camera 60 euro de stuk kosten.
Ja, ik ook!quote:
kookniequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ik ook!
Heb alleen nog niets gehoord.. Nergens nog eigenlijk..
Niet vanaf blu-ray. In de toekomst via Gaikai maar nog niet duidelijk wanneer en hoe dat gaat werken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:05 schreef Breaker.Faker het volgende:
Kan playstation 4 ps3 games afspelen? Ik zie nergens staan dat dit kan.
Ik geloof er niets vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Preorder cancelled!
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=689825
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:51 schreef Principia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan zal ik haast wel s'ochtends naar de winkel moeten gaan, ik neem aan dat ze niet enorme aantallen op voorraad hebben. Maar in ieder geval bedankt voor de informatie!
Ik lees een beetje mee hier, ik wil ook een Playstation 4quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:10 schreef VulpX het volgende:
[..]
Tsja, dat geloof ik dus niet. Dat hebben ze bij nog geen enkele console launch gedaan, en zeker nu de console echt een paar dagen/weken voor Sinterklaas/Kerstmis uitkomt zou het echt een bijzonder domme zet zijn om geen winkelvoorraad te hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:51 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees een beetje mee hier, ik wil ook een Playstation 4![]()
Wat ik gehoord heb is dat de Media Markt geen winkel voorraad heeft bij de launch, de complete voorraad van de Media Markt zit al in de pre-orders.
Mja als ze die hebben zal het binnen een half uur verkocht zijn dus pre-orders hebben dan voorrang denk ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:54 schreef VulpX het volgende:
[..]
Tsja, dat geloof ik dus niet. Dat hebben ze bij nog geen enkele console launch gedaan, en zeker nu de console echt een paar dagen/weken voor Sinterklaas/Kerstmis uitkomt zou het echt een bijzonder domme zet zijn om geen winkelvoorraad te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |