Nu maar hopen dat ze dat bij alle retailers gaan doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:49 schreef VulpX het volgende:
Ze gaan idd eerst de klanten af die al gepreordered hadden met de vraag of ze willen upgraden. Wat overblijft zal wel bestelbaar worden.
Dat gaat nog heel lang duren he...quote:
and last but not leastquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem niet op een Uncharted 4, maar op weer een nieuwe geweldige IP van Naughty Dog. Dat hebben ze tot nu toe elke generatie gedaan (Crash Banditcoot, Jak & Daxter, Uncharted).
Idd, even ontschoten. Hoewel de game nog niet de 3 delen op één console heeft gehad zoals de andere Naughy Dog creaties.quote:
hoeft ook niet instant classic is het, last of us wordt waarschijnlijk mijn persoonlijke gotyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:55 schreef VulpX het volgende:
[..]
Idd, even ontschoten. Hoewel de game nog niet de 3 delen op één console heeft gehad zoals de andere Naughy Dog creaties.
Nou nouquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:04 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De PS4 staat verkeerd om vergeleken met de anderen
Je kunt ook wachten op een bundel met The Last Guardian, alleen zal dan de PS5 wel al bijna uit zijn...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb liever Final Fantasy 15 bundel
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Je kunt ook wachten op een bundel met The Last Guardian, alleen zal dan de PS5 wel al bijna uit zijn...
Als je er geen game bij koopt blijft je backlog hetzelfde natuurlijk, en dan nog is het leuk speelgoed om even mee te klooien! Plus dat je die ps4 toch wel gaat halen binnenkort. Als je geen tekort aan geld hebt zou ik nu iig niet meer terugkrabbelen, je hebt ook al een aanbetaling gedaan!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga denk ik toch mijn pre-order annuleren... Mario 3D World komt op dezelfde dag uit en volgens Howlongtobeat is mijn backlog 62 Days, 18 Hrs, 5 Mins lang (pure speeltijd).
Je bedoelt waarschijnlijk dat veel media het er al bijna over eens zijn dat het de beste Mario game ooit kan worden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:27 schreef koei het volgende:
Gewoon die Mario-game nog even laten liggen, daar hoor je toch weinig mensen enthousiast over!
Hoezo niet? Ik ben iig wel enthousiastquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:27 schreef koei het volgende:
[..]
Als je er geen game bij koopt blijft je backlog hetzelfde natuurlijk, en dan nog is het leuk speelgoed om even mee te klooien! Plus dat je die ps4 toch wel gaat halen binnenkort. Als je geen tekort aan geld hebt zou ik nu iig niet meer terugkrabbelen, je hebt ook al een aanbetaling gedaan!
Gewoon die Mario-game nog even laten liggen, daar hoor je toch weinig mensen enthousiast over!
Dit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk dat veel media het er al bijna over eens zijn dat het de beste Mario game ooit kan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |